Najnovšie články z kategórie Preteky

Príbeh o tom, ako sa obrovské očakávania dokážu zvrtnúť v solídny prepadák

Jarná časť World Tour sezóny sa pomaly chýli ku koncu a blížia sa Grand Tours. Je načase bilancovať – hoci asi nie tak, ako by sme chceli…
Paris-Roubaix Femmes – víťazstvo Kopeckej bez tímovej podpory

Ženské preteky Paris-Roubaix napísali svoju iba štvrtú kapitolu, no už teraz sú to jedny z najprestížnejších pretekov cyklistického kalendára.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria Partizánske – hurá nadol

Obľúbená séria medzi hobby jazdcami má veľkú popularitu a v roku 2024 nás čakajú aj novinky.
Rozhovor: Rebeka Cully – keď dieťa nie je prekážkou

„Som fyzioterapeutka na materskej dovolenke so 16-mesačným synčekom. V zime sa venujem skialpinizmu a v lete triatlonu. Milujem dobrodružstvá, a najmä tie v horách.“
Pozvánka: Apríl – preteky už klopú na dvere

Zimná príprava je za nami a nastal čas pretaviť hodiny tréningu v pretekoch.
MTBIKER novinky – naše plány do sezóny 2024

Nové značky, nové spolupráce, nová predajňa, komunitné jazdy, ale aj jeden veľký letný projekt na východe. Pozrite si prehľad toho, čo chystáme.
Video: Svetová vedkyňa je aj cyklistka - Dominika Fričová

Ako spomína úspešná slovenská vedkyňa na svoje nedávne začiatky s cyklistikou? Ako vyzerá cesta z Bratislavy na obľúbený kopec Braunsberg?
Tri roky so Slovakia Divide a jeho víťazi

Podarilo sa nám úspešne zorganizovať už tri ročníky nášho cyklistického podujatia. Myšlienka splnila účel: nájsť „neokukanú“ trasu zo západu na východ Slovenska, po čo najväčšej divočine bez civilizácie.
Rozhovor: Ján Frátrik – keď bicykle viac opravuješ, ako na nich jazdíš

Rozbehol svoj vlastný servis a predajňu. Nakoniec sa ale rozhodol ísť inou cestou a skončil v našom tíme, konkrétne v žilinskej predajni.
Video: Reprezentanti Slovenska o príprave, zraneniach a hlavne pretekoch na pumptracku

Pumptrack je disciplína, ktorá začína mať na Slovensku veľký rozmach. Je to zvyčajne asfaltová dráha, na ktorej nešliapete do pedálov ale jazdíte pomocou pumpovania.
Ženy, ktoré si zaslúžia našu pozornosť

Niet zrejme príhodnejšieho dňa, kedy si môžeme pripomenúť silu a vášeň (nielen pre šport), ktorú v sebe majú ženy.
Bachureňská Winter MTB sedmička 2024 – odštartovať sezónu a obhájiť minulý ročník

Dnes som si pre vás pripravil reportáž z mojich prvých pretekov tejto sezóny. Poďte sa so mnou pozrieť, ako sa mi darilo.