Najnovšie články z kategórie Priroda

Tip na výlet: Tokaj - spoznávanie vinohradníckeho regiónu na bicykli

Nad týmto výletom som uvažoval dlho. Ale svadba a kopec ďalších povinností počas augusta mi tento výlet v kalendári posúvali neustále o týždeň dopredu. Nakoniec som sa však dostal s manželkou na Tokaj v ten správny čas.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón alebo perfektné pojazdenie v Kysuckej vrchovine

Začiatok septembra už 6. rok patrí v kalendári Istrofinal Snežnickému MTB maratónu. Napriek konkurencii v podobe majstrovstiev Slovenska v maratóne v Slovenskom raji si tu opäť našlo cestu množstvo bikerov.
Na Míle sa pripraviť nedá

Je 17. júla 2019, niečo popoludní. Do cieľa 1000 Miles Adventure 2019 mi ostáva 10 km. Už viem, že dôjdem. Na druhý pokus, keď som v roku 2018 skončil v polovici, sa mi vo veku 61 rokov plní životný sen.
Reportáž: Čarnohurec - dedinské preteky v málo známej lokalite

V sobotu 24. augusta sa konal 5. ročník MTB pretekov s názvom Čarnohurec v obci Brezovica (okres Sabinov) na východe Slovenska.
VŠETCI NA BAJK - s appkou bajkuješ, spoznávaš a vyhrávaš

Väčšina z nás trávi voľný čas na bicykli a užíva si takýmto spôsobom leto. No niektorí potrebujú aj dodatočnú motiváciu. Preto si hľadajú partiu ľudí, s ktorou by sa mohli porovnať a ktorá ich núti sa zlepšovať. No dá sa to aj inak.
MTBIKER a podpora značenia na Slovensku spolu s SCK

Prečo sme sa rozhodli podporiť značenie cykloturistických trás a aktivity Slovenského cykloklubu?
Na výlet s WeLoveCycling PR článok

Na výlet s WeLoveCycling

Cyklistiku mnohí milujeme práve preto, že pri nej musíme nutne vyraziť „do sveta“. Pri ostatných športoch nám stačí navštíviť staré známe športovisko, telocvičňu, bazén či fitness štúdio. No my máme možnosť si povyraziť na spoznávanie nových, nami neobjavených miest.
Tip na výlet: Trnava - Cerov vrch, Dobrá Voda, Katarínka a späť

Môj najobľúbenejší domáci okruh. Keď mám chuť utiecť autám a užiť si trochu prírody.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR - keď vyhráva príroda PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR - keď vyhráva príroda

Keď sa pozrieme na logo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR, tak každý si všimne spojitosť zelenej farby a samotnej značky Škoda Auto Slovensko. No v tomto roku táto farba dostala aj iný rozmer.
Reportáž: Častovský cyklookruh – podujatie, kde čas rozhodne nebudete nahánať

V mesiaci jún sa konal pri hrade Červený Kameň, nad obcou Častá, tretí ročník cykloturistického podujatia – Častovský okruh 2019, určený pre širokú verejnosť cyklistov a najmä tých, čo holdujú jazde na horskom bicykli.
Reportáž: Čutkovský šlak – veľkofatranskou stopou

V sobotu 22. 6. 2019 som mal na výber. Buď „Stupavák”, ktorý som absolvoval už mnohokrát, alebo skúsiť niečo nové. Rozhodlo horúce počasie. Idem sa schladiť do Veľkej Fatry.
GT prináša kompletne prepracovaný model Grade pre fanúšikov gravel jazdenia

Model Grade je na trhu už od roku 2015 a našiel si množstvo priaznivcov. Teraz prichádza jeho kompletná modernizácia v duchu súčasných trendov a požiadaviek jazdcov.