Najnovšie články z kategórie Priroda

Reportáž: Erdinger kráľ Záhoria MTB maratón 2019 – Zlatnícka dolina opäť trochu inak

V sobotu 11.5.2019 sa konal už 11. ročník podujatia Kráľ záhoria - podujatie odohrávajúce sa pri Skalici, v Zlatníckej doline na pekných singloch a XCO tratiach.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain bike Route, 6. časť

V malom potoku si dávame večernú očistu a tešíme sa na kľudný a zaslúžený spánok. Posledný v Colorade, pretože zajtra sa konečne dostaneme do Nového Mexika.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 5. časť

Sme trochu smutní, pretože do cieľa nám ostáva už len 1 915 km a napriek tomu práve v tento deň sú už prví borci v cieli!
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 3. časť

Zabalený a v teple vstrebávam, čo sa vlastne stalo a uvedomujem si, že som si práve siahol na dno, že to bol už celkom strop.
Bezpečnosť na bicykli PR článok

Bezpečnosť na bicykli

Nebezpečenstvo na nás striehne na každom kroku. Presnejšie povedané, pri každom šliapnutí do pedálov. Problémy na nás čakajú v premávke zo strany automobilov, časté sú aj strety s rôznymi zvieratami.
Rozhovor: Ján Halik – nezmar v tom najlepšom zmysle slova

Ak ide o výkon, tomuto borcovi sa vyrovná u nás len málokto. Ale trénovať takmer každé ráno o 5:00 bez ohľadu na ročné obdobie sa nedá z donútenia. Jednoducho treba chcieť...
Bicykel – spoločník do práce i na dovolenku PR článok

Bicykel – spoločník do práce i na dovolenku

Bicyklovanie patrí medzi jednu z najobľúbenejších pohybových aktivít, a to hneď z viacerých dôvodov. Ide o šport, ktorý je vhodný pre každú vekovú skupinu, keďže je len a len na vás, akú záťaž si zvolíte.
Jazdíme s cyklovozíkom - tipy na výlety

Máte, alebo by ste chceli cyklovozík? Poďte sa pozrieť, kde všade sa s ním a vašou ratolesťou dá dostať.
Tip na výlet: Cyklokros cez tri najvyššie vrcholy Malých Karpát

Počiatok môjho nápadu z nadpisu sa v mojej hlave zrodil len nedávno, a to kombináciou viacerých faktorov. Prvý z nich bol ten, že na všetkých vrcholoch, o ktorých bude reč v ďalšej časti môjho článku, som už na biku (MTB) bol viackrát, ale vždy len na jednom z nich. A tak mi napadlo, že by som chcel vyjsť s bikom na všetky tri za jeden deň.
Vyhodil som fľašu - no a čo!

Pred časom som na fóre zaregistroval diskusiu ohľadom vyhadzovania obalov z gélov počas preteku. Diskusia to bola horúca. Myslím, že čitateľ sa aj poučil. Musím povedať, že ja sám som tiež nepoučiteľný, fľaše na pretekoch vždy vyhadzujem. Vždy však na občerstvovačke!
We are mad

Pekný zostrih zjazdov v krásnych prírodných scenériach.
Chráňme si lesy

Pretože sú pre horských cyklistov nevyhnutné...