Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

200 km na elektrobicykli bez dobíjania

Hádam už odo dňa, kedy uzrel svetlo sveta prvý elektrický bicykel, je témou diskusií, či vôbec majú tieto bicykle existovať, či je jazda na nich bicyklovaním alebo podvádzaním.
Trailovanie alla Sardegna – Monte Doglia, Alghero (1. časť)

Sardínia – snehobiele pláže, krásne počasie, každodenné cestoviny a pizza. No ostrov skrýva aj skvelé traily – dovoľte mi, aby som vám ich v tejto sérii predstavil.
Bike trip za hranicami schopností

Plánovať Sölden, Lenzerheide, Davos a Canazei je pohladenie nielen bikeovej duše, ale aj splnený sen. Môže sa však všetko zmeniť za okamih? Áno, preto sa pozrieme aj na stav rakúskych urgentov.
Video: MTBIKER na trailoch - Bikepark Kubínska hoľa

Čo môžete očakávať od strediska Kubínska hoľa v okolí Dolného Kubína?
Za granicou panstwa alebo „žiletkárčenie“ v južnom Poľsku (1. časť)

V tomto článku vám trochu predstavím moje výjazdy na „cesťáku“ do susedného južného Poľska, ktoré mám „na skok“ a vždy tam rád zavítam a snáď inšpirujem aj vás.
Salzkammergut Trophy ´23 - nie vždy idú veci podľa plánu

Ani dážď na dovolenke nie je tragédia, stačí sa na to len pozrieť z iného uhla. Aj o tomto sa dočítate v článku z dovolenky pri Halštatskom jazere s programom pre 7-ročného syna skombinovaným s maratónom pre otca.
Tip na výlet: Schladmingská vrchárska koruna - tri kopce a prírodný raj

Tie najkrajšie výhľady si treba zaslúžiť. Tak by som v skratke popísala túto trasu v srdci Rakúskych Álp, ktorá vás otestuje svojou náročnosťou.
Objavovanie Štiavnických vrchov na bicykli

Vstúpte do sveta prírodného bohatstva a zmyselných výhľadov, ktoré Štiavnické vrchy ponúkajú, a poďte stráviť víkend s nami a na bicykli v tomto fascinujúcom kúsku Slovenska.
Tip na výlet: Chorvátsko nie je len o mori

Pri výbere tohtoročnej dovolenky hrali hlavnú úlohu dve požiadavky, a to moja – musí sa tam dať pobicyklovať a priateľkina – musí tam byť teplá voda už začiatkom júna.
Tip na výlet: Lednicko-valtický areál s cyklovozíkom

Známy región Južnej Moravy bol jednoznačnou voľbou pre náš krátky rodinný cyklovýlet s dvomi malými deťmi. Nie(len) kvôli tradičnému vínu, ale najmä pre množstvo zaujímavých miest popretkávaných ľahkými cyklo spojkami.
Okruh plný stúpaní a výhľadov pod Veľkým Chočom

Niekedy netreba ani veľký kopec, ale stačí niekoľko menších. Poďte s nami preskúmať stúpania na hranici Oravy a Liptova, ktoré viete skombinovať aj do pekného okruhu s množstvom výhľadov.
Tip na výlet: Tribečská hrebeňovka - z extrému do extrému

Tribečská cyklohrebeňovka vedie celým hrebeňom tohto pohoria od Partizánskeho až do Nitry a ak máte radi takéto „maratónske trate“, nemala by uniknúť vašim kolesám. Možno až na pár obmien...