Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (37 - 48 z 235 článkov)

Tip na výlet: Jarné Vodice sú úplne iné miesto, ako si pamätáte z letnej dovolenky

04.03.2020 5 632 15 79

Koľko je pekných miest v okolí Vodíc až prekvapuje a väčšina z nich v dostupnosti aj pre bežného cyklistu.
Tip na výlet: Hrebeňom chorvátskeho Jadranu

28.02.2020 4 905 3 70

Zima je pre mnohých vhodným obdobím na plánovanie výletov na nastávajúcu sezónu. Cez dlhé zimné večery sa nám naskytne čas, ktorý by sme inak v lete strávili vonku. Zrazu tak máme príležitosť na rôzne fantázie, ktoré cez leto môžeme zrealizovať.
Tip na výlet: Ako nám Zobor zaobstaral bahenný zábal zadarmo

21.02.2020 5 658 12 47

Verili by ste tomu, že cyklistika môže mať blahodarný vplyv aj na vašu pokožku? My sme sa o tom presvedčili na vlastnej koži a pritom sme strávili perfektný deň v sedle našich bikov.
Tip na výlet: Gravelom okolo Poľany

31.01.2020 4 534 23 38

Celý deň (doslova) v jednej z najkrajších lesnatých oblastí Slovenska, väčšinou po vyznačených cyklotrasách a zvyšok po cestách bez veľkej premávky? Áno, dá sa.
Tip na výlet: Cestou necestou cez gruzínsky Kaukaz

24.01.2020 5 149 21 94

Spojiť tri veľké vášne - cestovanie, hory a MTB - to je pre mňa dovolenka ako vyšitá, a preto sa snažím raz za čas takú aj vymyslieť a zorganizovať. Táto stála za všetky drobné!
Tip na výlet: Veľká Javorina - výjazd pre každého cyklistu

17.01.2020 5 260 10 35

Vyskytlo sa nám zopár voľných dní navyše a jeden z nich sme si naplánovali na návštevu Veľkej Javoriny - najvyššieho vrchu pohoria Biele Karpaty. Piatok sľuboval rozprávkové počasie a ideálnu teplotu na bike.
Tip na výlet: Súľov – keď netreba ani veľké kopce

29.12.2019 6 082 14 79

Táto lokalita síce neponúka dlhé stúpania, no po návrate z výjazdu ma vždy bolia nohy viac, ako by som čakal podľa údajov na "papieri". A hlavne je sa na čo pozerať...
Tip na výlet: Livigno – moja najlepšia letná dovolenka

20.12.2019 5 481 1 61

Mnohí možno poznáte toto mestečko skôr ako výborný lyžiarsky rezort, no leto v tomto meste nijako nezaostáva za zimou.
Tip na výlet: Krížna v zimnej atmosfére - dominanta Veľkej Fatry

15.12.2019 7 213 45 113

Pozrite si video, fotogalériu a pár informácií z môjho obľúbeného kopca, ktorý vie byť cieľom a odmenou nejedného poriadneho výletu.
Tip na výlet: Dolomity - z rozprávky do rozprávky - 1. časť

06.12.2019 5 743 8 53

Ako sa prvý kalendárny letný mesiac začal nezadržateľne blížiť k svojmu koncu a slnko začalo zapadať opäť o niečo skôr, rozhodli sme sa navštíviť jedno z najkrajších pohorí sveta.
Tip na výlet: Snina – spoznaj mesto pod Sninským kameňom

29.11.2019 3 309 27

Okresné mesto Snina na východe Slovenska slúži ako vstupná brána do Národného parku Poloniny. No aj mesto samotné a jeho okolie ponúka možnosti na cykloturistiku. Predstavíme si dve pekné trasy pre milovníkov histórie a prírody.
Video: MTB Okruh cez Terchovú - top panoráma Malej Fatry

24.11.2019 6 161 16 79

Domáce kopce tiež vedia prekvapiť, najmä ak človek objaví niečo nové. Tak ako pri tomto výlete so skutočne krásnymi výhľadmi na hrebeň Malej Fatry, ktorý sa navyše hodí aj pre fanúšikov gravel jazdenia.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 994)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 803)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 674)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 228)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 533)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 152)