www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (61 - 72 z 234 článkov)

Tip na výlet: Rodinná cyklodovolenka v Slovinsku

16.08.2019 4 062 1 41

Hory, voda, krásna príroda a nekonečné možnosti na bicyklovanie a turistiku, to je Slovinsko - ideálne miesto na aktívnu dovolenku.
Tip na výlet: Skúška sily – zbaľ si veci, deti a choď na bike

09.08.2019 5 512 19 118

Často chodíme s deťmi na cyklovýlety po našom okolí i v Čechách, ale túžila som zažiť niečo extra, niečo, čo sme ešte neskúsili.
Cyklostopy Stará Ľubovňa - po stopách bikerov

06.08.2019 5 138 14 41

Trailové rezorty sa už aj po Slovensku konečne rozrastajú a mestečko Stará Ľubovňa na severovýchode Slovenska neostalo výnimkou.
Tip na výlet: Nedeľný okruh cez sedlo Samostrel do Čičmian

02.08.2019 3 822 2 39

Čičmany sú nezameniteľné z viacerých ohľadov. Či už svojím kultúrnym dedičstvom, malebnou architektúrou, alebo výnimočnou atmosférou živého skanzenu zasadeného v srdci horskej prírody. Ani neskúšajte povedať, že ste tam ešte neboli!
Tip na výlet: Planina Smrečiny - chuťovka na trase maratónu Horal

31.07.2019 2 819 6 55

Tento výlet som podnikol ešte na konci jari, ale s blížiacim sa termínom legendárneho maratónu by nemusel zostať bez povšimnutia.
Tip na výlet: Trenčín – Dubnica – Ilava horami a dolinami

26.07.2019 4 152 11 40

Okolie Trenčína a Dubnice ponúka skutočne zaujímavé možnosti na jazdenie a dnes mám pre vás rovno dva tipy.
Na výlet s WeLoveCycling

PR 25.07.2019 2 396

Cyklistiku mnohí milujeme práve preto, že pri nej musíme nutne vyraziť „do sveta“. Pri ostatných športoch nám stačí navštíviť staré známe športovisko, telocvičňu, bazén či fitness štúdio. No my máme možnosť si povyraziť na spoznávanie nových, nami neobjavených miest.
Tip na výlet: Trnava - Cerov vrch, Dobrá Voda, Katarínka a späť

19.07.2019 3 502 11 21

Môj najobľúbenejší domáci okruh. Keď mám chuť utiecť autám a užiť si trochu prírody.
Niekoľko tipov k jazdeniu v Dolomitoch, či v horách všeobecne

14.07.2019 4 989 11 60

Dovolenky sú v plnom prúde, a ak máte v pláne navštíviť oblasť Dolomitov, možno pomôže niekoľko malých tipov. Prípadne niektoré môžete využiť aj inde...
Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

13.07.2019 3 484 1 52

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

12.07.2019 2 715 24

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Tip na výlet: Potulky Horehroním

05.07.2019 3 924 36

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 825)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 600)
  4. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 598)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 429)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 165)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 092)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 288)