Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (73 - 84 z 236 článkov)

Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

12.07.2019 2 737 24

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Tip na výlet: Potulky Horehroním

05.07.2019 3 938 36

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.
Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát

PR 05.07.2019 4 355 35

Kombinácia autobusu a bicykla nejde až tak dokopy, no v prípade turistického autobusu Malokarpatský expres je tomu inak. Ponúka o dôvod viac spoznať krásy Malých Karpát na dvoch kolesách.
Pre milovníkov MTB cyklistiky

PR 29.06.2019 5 401

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Tip na výlet: Tour de France - ako si ju užiť z pohľadu fanúšika na trati

28.06.2019 2 669 1 20

Aj vy patríte medzi tých, ktorí počas júla v práci “na tajňáša” sledujú online dianie na jednotlivých etapách Tour de France a potom rýchlo bežia z práce domov aby stihli posledných 10 minút?
Tip na výlet: Z Horného Srnia, cez Gazdovstvo Uhliská na Skalku nad Váhom

21.06.2019 6 509 6 37

Viete čo má spoločné Sv. Benedikt, kozy a western? V podstate asi nič, okrem toho, že majú k sebe bližšie, akoby ste si mysleli. Napokon, veď posúďte sami!
Tip na výlet: Cyklopotulky LVA

14.06.2019 3 373 4 14

Okrem výročia SNP pripadá posledné roky na 29. august aj stabilné slnečné počasie. Jediné miesto, kde sme sa však počas nášho celodenného rodinného výletu s levom v tento deň stretli, bol len český znak.
Tip na výlet: Využite maratón v Rajeckých Tepliciach na pekný víkend v okolí

07.06.2019 2 692 3 12

Rajecké Teplice a ich blízke okolie ponúkajú pre priaznivcov cyklistiky veľa možností na cyklistické vyžitie.
Video: Baťove traily – príďte pojazdiť do okolia Partizánskeho

03.06.2019 3 762 5 37

Ak rozmýšľate, kam najbližšie vyraziť na trail, skúste zvážiť aj túto slovenskú lokalitu. Rozhodne má čo ponúknuť a možno vás presvedčí podarené video.
Tip na výlet: Pohorie Vtáčnik - prajné XC aj AM/EN nadšencom

31.05.2019 5 231 13 41

Osobne som si pohorie Vtáčnik obľúbil a snažím sa ho navštevovať aspoň raz do roka. Dôvodov prečo je to tak, je viacero.
Video: Najkrajšie stúpania -  Sveti Jure – 23 km s prevýšením 1 350 m

Video: Najkrajšie stúpania - Sveti Jure – 23 km s prevýšením 1 350 m

19.05.2019 6 442 24 83

Práve kopce sú tým klasickým korením cyklistiky a dnes si spolu prejdeme jeden skutočne poriadny.
Tip na výlet: Okolie talianskej Vicenzy - oblasť posiata pahorkatinami

17.05.2019 1 779 3 8

Každý rok sa v období okolo jarných prázdnin snažíme vycestovať a spoznať nejakú zahraničnú oblasť - ideálne novú a nie práve preplnenú rovnako zmýšľajúcimi cyklistami.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 071)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 854)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 719)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 278)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 586)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 186)
  10. Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch (5 102)