Najnovšie články z kategórie Trasa

Soft bikepacking v Soľnej komore – jazerá a Dachstein

Že nevieš, čo to je soft bikepacking? To je úplne v poriadku, pretože tento termín mi napadol práve teraz. Na druhej strane, s veľkou pravdepodobnosťou si už takýto typ výletu absolvoval. A ak nie, tak potom ti naň tento článok možno spraví chuť.
Tip na výlet: A opäť to vábivé Valašsko - výjazd plný zážitkov

Valašsko je cyklistický raj pre milovníkov cesťákov i MTB. Kto tam nebol, neuverí, kto tam bol, rád sa tam znovu vracia.
Valčianska dolina – jazdenie na 4 svetové strany

Poďte s nami na Martinské hole k novej chate Javorina (1 400 m n. m.) v rámci najkrajších stúpaní a spoznajte možnosti okolia. Valča totiž ponúka oveľa viac, než by vám zrejme napadlo.
Tip na výlet: Na Rematu - príjemný okruh „za domom“

Okruh je vhodný pre každého nadšeného cyklistu, v príjemnom prostredí, s výhľadmi a mnohými možnosťami spestrenia trasy aj občerstvenia.
Tip na výlet: Cez Antonstál do Súče - asfaltový únik z civilizácie

Tento tip na výlet mám v hlave už veľmi dlho. Zádrheľ je v tom, že vždy, keď túto trasu idem, akosi zabudnem fotiť.
Moje best of Malé Karpaty – krížom-krážom zvážnicami

Malé Karpaty sú síce drobné a nenápadné pohorie, no stále moje, domáce. Ako vyzerá moja ideálna trasa v severných malokarpatských lesoch?
Bikepacking – skúsenosti nula, odhodlanie tisíc

Začalo to stretávkou zo strednej po 10 rokoch. Spolužiačkin snúbenec si v rámci letnej dovolenky naplánoval obehnúť Slovensko po vlastných, spolužiačka mu chcela dať pár dní náskok a dobehnúť ho na bicykli.
Video: Poznať trať je polovica úspechu - L'Etape Slovakia 2022

Detailné zoznámenie s trasou, ukážka dôležitých kopcov, odporúčania pre bezpečnú jazdu a dobré umiestnenie.
Tip na výlet: Okolo Handlovej - známe aj menej známe lokality spojené do príjemného okruhu

Dlho odkladaný okruh spestrený výhľadom z kopca a slušnou porciou kilometrov aj výškových metrov.
Východ slnka na Čarnej hure s pokračovaním do Prešova

Na všedné výjazdy sa pomerne rýchlo zabudne, no niektoré, tie z kategórie „epických“, nám ostanú v pamäti. Jeden z takých výjazdov som absolvoval jedno piatkové októbrové ráno.
Tip na výlet: Stoneman Trail - predĺžený víkend v Dolomitoch

Keď sme minulý rok hľadali možnosť zajazdiť si na horách cez predĺžený víkend, ani by mi nenapadlo, že skončíme v Dolomitoch. Potom som však na internete narazil na Stoneman Trail a výlet bol na svete :).
Súťaž s cyklosmerovníkmi MTBIKER a SCK - ako spoločne prispievame k rozvoju cyklistiky

Spustili sme pre vás sľúbenú súťaž a prinášame vám informácie o tom, ako vznikla, aké sú jej pravidlá a ako ste sa do nej s nami v prvom kole zapojili.