www.force.cz

Články v kategórii 'Vylet' (61 článkov)

Pozvánka: Štefánik 100 – na pamiatku slovenského velikána

22.04.2019 3 073 4

Hľadáte akciu, na ktorej nechcete pretekať, iba sa stretnúť s ľuďmi a spoločne nabrať slušnú porciu kilometrov? Zároveň si počas tohto dňa uctíte pamiatku jednej z najväčších postáv slovenskej histórie.
Tip na výlet: Severné Taliansko - krajina svišťov a nekonečných výhľadov

22.03.2019 2 469 4

Full zapadaný prachom z Kuchyne už odpočíva doma. V letargii z víkendovej 24-ky sa veziem ja, niekoľko cesťákov a partia kamarátov za novými dobrodružstvami na talianskom asfalte.
Tip na výlet: Malorka – destinácia nielen pre dovolenkárov

15.03.2019 3 688 10

Tento rok to bude už 3. krát, čo sa s partiou rovnakých nadšencov vyberieme na Malorku. Pre mnohých z vás veľmi obľúbená destinácia, ktorú som si ako cyklista zamiloval tiež. Preto sa chcem s vami podeliť, čo vás na takomto tripe čaká, na čo si dať pozor, poprípade, kde ušetriť.
Bláznivý cyklovýjazd pre všetkých fanúšikov cyklistiky

08.03.2019 5 930 16

Väčšina akcií, na ktorých dostanete štartovné číslo, má rovnaký scenár. Sústredíte sa na maximálny výkon, prejdete cieľom, pokúsite sa v sebe udržať guláš a ide sa domov. Bláznivý cyklovýjazd je ale z úplne iného súdka.
Tip na výlet: Španielske pobrežie - z Barcelony na Gibraltár

22.02.2019 2 641 4

Dovoľte nám spríjemniť čakanie na letnú sezónu spomienkou na našu cestu po španielskom pobreží. O Španielsku sme snívali celý rok a v polovici októbra sa to naozaj splnilo. Máme pred sebou 16 dní a 1 000 kilometrovú výzvu.
Video: Bicyklujte divokým Gruzínskom

26.11.2018 2 489 4

Tento výlet je pre každého, kto rád bicykluje, kto rád obdivuje divokú čistú prírodu, nepotrpí si na luxus, užije si trochu romantiky, spozná rád prívetivých ľudí a ochutná skvelé víno a domáce jedlo.
Tip na výlet: Trailové opojenie

02.11.2018 4 565 4

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.
Tip na výlet: Magna Via po stopách Márie Terézie

05.10.2018 2 496 2

Magna Via je cisárska poštová cesta vedúca naprieč celým vtedajším Rakúsko-Uhorskom a na malý kus pretína aj náš Trenčiansky kraj. Doteraz sa zachovala a niekoľko nadšencov udržuje povedomie o dôvode jej vzniku a histórii.
Dvojtýždňový vanlife s bicyklami do Álp

02.10.2018 9 203

Čas je neúprosný a jeho vplyv sa nedá zastaviť. Svoje o tom vie aj naše staré auto, ktoré má po každej zime čoraz menej laku – buď jednoducho opadol, alebo prehral boj s hrdzou. A tak sme začali uvažovať o niečom novom pre náš životný štýl.
Tip na výlet: Prievidzským lesoparkom cez Kanie pysky a späť

14.09.2018 2 915 9

Tento cyklookruh mám rád, pretože sa dá zvládnuť, ako sa hovorí, ešte pred raňajkami, prípadne je vhodný aj pre rodiny s deťmi. Niekedy skrátka nemám čas na dlhé výjazdy, ale potrebujem si vyvetrať hlavu a rozhýbať telo.
S bicyklom na cestu - poznáte povinnosti cyklistu?

16.08.2018 5 969 20

Letné mesiace, dlhý slnečný svit a teplé počasie sú priam ideálne na dni strávené vonku. Aj keď leto patrí medzi najobľúbenejšie obdobia vhodné na šport, počet cyklistov sa z roka na rok zvyšuje, a to nielen počas neho.
Tip na výlet: Tri týždne na kolesách a zdolaných 4 650 km a 7 štátov

03.08.2018 4 654 9

Určite si niektorí z vás spomenú, ako sa tu približne pred rokom zjavila prvá foto pastelovo-zeleného karavanu (mr. Possl), alias obytnej dodávky v sekcii – Auto pre bikera.
Tip na výlet: Tour de Prague alebo z Prahy do Hlohovca za 5 dní cestami-necestami

27.07.2018 2 693 3

Za posledné tri roky okrem bežných jednodňových výjazdov vždy v sezóne podnikneme aj dlhší viacdenný výlet. Už máme za sebou niekoľko etáp v rámci Slovenska, a tak som navrhol tentokrát trasu Praha - Hlohovec.
Tip na výlet: Po stopách Strážovských jaskýň

13.07.2018 4 460 4

Veľa z vás možno vie, že v Strážovských vrchoch sa nachádza kvantum jaskýň.To, že tie najzaujímavejšie z nich spája sieť asfaltových zvážnic a môžete ich hravo preskúmať v rámci jedného dlhšieho výjazdu, už vie asi podstatne menej ľudí.
Tip na výlet: Letná dovolenka s rodinou - namiesto mora do Álp

22.06.2018 4 854 9

Tento rok to bude už bude po 6-krát, kedy letnú dovolenku s rodinou strávim v Alpách. Možno pre niektorých netradičná destinácia, ale jednoducho som si ju ako milovník hôr a cyklistiky zamiloval a taktiež si ju obľúbila aj moja rodina.
Tip na výlet: Neziderské jazero s rodinou

13.05.2018 6 129 5

Tohtoročná cyklistická sezóna sa nám rozbehla veľmi dobre, a tak tu mám tip na výlet pre všetkých rodičov s deťmi alebo pre tých, ktorí sa chcú len tak v pohodičke povoziť v krásnej prírode a poprípade sa aj okúpať.
Tip na výlet: Návod, ako na dobré traily, snežné delá a barac-pálinku kúsok za hranicami

20.04.2018 2 560 2

Za posledné 2 roky som bol hádam aj trikrát bikovať v okolí Visegrádu. Áno, viem, je to Maďarsko. Áno, tá krajina, ktorá sa s MTB spája ako Jamajka s bobami. Odporúčam ale zahodiť predsudky a ísť tam pojazdiť.
Video: Po Slovinsku na bicykli – príbeh jedného muža

13.04.2018 2 956 7

Slovinsko je nádherná krajina, ktorú zo sedla bicykla preskúmal náš užívateľ TomasTom. Výsledkom je video, ktoré vás možno bude motivovať pri výbere destinácie na strávenie tohtoročnej letnej dovolenky.
Video: Na Liberte k Čiernemu moru

28.02.2018 5 034 21

Vychutnaj si film, ktorý ukazuje pravú tvár prejdených krajín východnej Európy a zachytáva priateľstvo a túžbu spoznávať svet aj za vlastnými hranicami.
Rumunsko 2017 alebo, ako sme neprešli Rodnu

23.02.2018 2 863

Do roka a do dňa... presne toľko času uplynulo odvtedy, čo naša noha aj koleso opustilo rumunskú zem a okolnosti opäť priali tomu, aby sme sa sem mohli vrátiť.
Tip na výlet: Zelené pleso v každom ročnom období

16.02.2018 5 119 9

Po minulom článku o zimnej verzii som sa rozhodol, že táto trasa si zaslúži ešte jeden navyše. Ak vás mrazivá trasa zaujala, v nasledujúcich riadkoch sa dočítate, aké to tam je počas celého roka.
Video: Bratislava - Čierna Hora na bicykloch

02.02.2018 3 925 15

Láska hory prenáša, alebo ako sa hovorí, za všetkým hľadaj ženu. Nebolo tomu ináč ani v tomto prípade.
Tip na výlet: Jadran 2017 alebo, 770 km do mesta Šibeník

12.01.2018 4 064 15

Prichádzame k moru a poviem vám, je to úžasný pocit, po toľkých km strávených na bicykli... Vráťme sa však pekne na začiatok. Čo tomu predchádzalo a ako dlho sme šli?
Tip na výlet: Gdansk a 900 km v novembri

22.12.2017 3 549 18

Vonku prší, je sychravo a do toho prvé ranné novembrové mrazíky. Čas vyraziť na cyklotúru do Gdanska. Tentokrát poputujem na ťažko, keďže potrebujem objemnú zimnú výbavu a na to mi poslúži môj krosák s nosičom.