skusim si od kamosa pozicat original, on sa v zime aj tak nevozi tak mu chybat nebude
02.01.2024 - 13:31:09
01
iron.hide napísal:
no budes so sebou vozit obidve baterky, staru aj novu, a je nemozne aby obe zlyhali naraz :D


nj, ale za jeden original moze kupit dalsie 3 fejky, a to se vyplati :rofl:
02.01.2024 - 13:31:15
02
scarinko napísal:


peter120 a nie je mozne ze je tam 1 clanok a menic napatia? ako v powerbankach ked mas 3,7V clanok ale odber je 5V
normalny odber z usb nema spicky ako pre motory(je stabilny), cize pre powerbanku menic moze stacit. tu su motory a aj voltaz je 7,4 cize to znaci ze su tam 2 clanky a nie menic.
pre motor je lepsi tvrdy zdroj, a to bateria je na rozdiel od menica. a menic nema 100% ucinnost :)
podla mna ak problem je rusenie, tak vytiahnut baterku na chvilu musi pomoct.
02.01.2024 - 13:41:37
00
nepomohlo, vyberal som ju viac krat v lese a to musi byt nejaky obvod asi v nej.
len nerad menim veci do radu a skusam pokus omyl za peniaze. ako pri aute, urcite je to toto, aha tak nie. tak to bude toto, aha tak nie. a len platis a platis. nakoniec je to somarina za par eur ale uz si pred tym vemenil diely za desiatky/stovky eur ktore za to urcite mohli. :)
02.01.2024 - 13:45:59
01
500mAh vs 300mAh pri rovnakej velkosti ? No , tam daco nebude uplne dobre s tou nonoriginal baterkou, bud tam daco chyba, alebo su to cinske mAh
Inak to je predrazene riadne, asi aj viac ako Olympus baterky :)


Naposledy upravil lto dňa 02.01.2024 - 13:48:16, celkovo upravené 1 krát.

02.01.2024 - 13:47:32
00
cinske vs taiwanske :D
02.01.2024 - 13:47:58
00
cinske XXL je nase Lko :D
02.01.2024 - 13:49:29
01
zjavne to nie je problem len neoriginalnych bateriek :)
thumb_up0thumb_down
02.01.2024 - 13:57:54
00
ale toto je iny problem, nez si mal ty, ak som dobre pochopil
02.01.2024 - 14:02:02
00
podobne. im sa baterka tvarila mrtva aj v nabijacke, mne len v pehadzovacke
to len na margo toho ako su original baterky SRAM najlepsie a neoriginal su shit
02.01.2024 - 14:08:27
00
shop.sportsbasement.compremerat po nabiti medzi +- ma byt 8v az 8,4v.
ked to prdne si myslim ze tam nameras nulu.
predpokladam ze ochranny bms obvod zareaguje na rusenie-spicky a odpoji bateriu od zvysku.
bms ma za ulohu aj oba clanky rovnako nabijat, vybalansovat. ak jeden ci oba su mrtve, rovnako zareaguje a na vyvodoch ma byt nula. vtedy uz nabijacka nemusi pomoct.
rozobratim puzdra a opatrnym! napojenim priamo na clanky niekedy sa da bateria ozivit.
ale predpokladam ze cele je to zaliate kvoli vodotesnosti, cize smola..
teoreticky, zly kontakt moze zhorsit situaciu, treba skusit sprej na kontakty vatova tycinka
02.01.2024 - 14:18:22
01
Z toho co pisal scarinko to nie je mrtvy clanok, stacilo vlozit do nabijacky a znovu vybrat a uz to slo. Kontakt by teoreticky mohol byt, ze sa obcas zasekne pruzinka, ale to , ako pisal, skusal viackrat po sebe vkladat a nic. Az ta nabijacka. Cize treba pockat na to z merakom v ruke .
02.01.2024 - 14:30:49
01
stavalo sa mi to na viacerych bmskach z alliexpresu. zvykli sa seknut a bolo ich treba otvorit/ozivit nabijackou.
02.01.2024 - 23:58:18
02
scarinko napísal:
ty si fakt nevies otvorit ten link?

peter120 a nie je mozne ze je tam 1 clanok a menic napatia? ako v powerbankach ked mas 3,7V clanok ale odber je 5V

Máš tam napísanu konfiguráciu 2S1P - čiže dva články v sérii.....
03.01.2024 - 01:09:29
11
newmman napísal:
stavalo sa mi to na viacerych bmskach z alliexpresu. zvykli sa seknut a bolo ich treba otvorit/ozivit nabijackou.

predpokladam ze tie incidenty s tymto suvisia, smutne ze sa to tyka aj drahemo sramu
media3.giphy.com
03.01.2024 - 07:41:21
00
keyboard_arrow_up