ja som k UST ventilom mal aj taky maly cierny bazmeg co supluje "stipec na pradlo" :) inak tie rozoberatelne UST ventily su napredaj. nepouzivam ich


Naposledy upravil mirecBB dňa 04.02.2009 - 21:48:55, celkovo upravené 1 krát.

04.02.2009 - 21:37:41
00
ust rafky a plaste maju iny tvar patky takze kombinovat to s normalnymi neni idealne


ja inka ni nejazdim a nemam pocit že mi to NE-idealno prekážalo...
04.02.2009 - 21:43:48
00
detto, na CrossMaxoch SX 08 mam TIOGe a chodi to. Ale na leto uz cakaju Micheliny UST :)


Naposledy upravil mgx dňa 08.02.2009 - 00:49:34, celkovo upravené 1 krát.

04.02.2009 - 22:52:55
00
na UST ráfcích není problém vozit klasické pláště, jediný minus - při nasazovaní trochu hůř sedá plášť do ráfku, ale nic hrozného.
Dostupnost dílů v pohodě :-)
drát cca 4 eura, ráfek cca 125eur - ceny přepočítávám z kč možná nebudou úplně přesně sedět.
servis - není nic složitého, ale musí tomu servisák rozumět
05.02.2009 - 08:22:26
00
Chôpi nechcem Vám protirečiť. Môj pocit je ale taký /netvrdím že to platí vždy/ že kombinačky alebo štipec nemusí byť povinná výbava na UST ventil.
Jeden UST ventil držím práve v ruke a vzhľadom ku gumennému tesneniu na ňom a vcelku veľkej poistnej /doťahovacej/ matici by som si tipol že to funguje a tesní aj bez býčieho doťahovania. hehe

Prílohy:

v.jpg
v.jpg 92.93 KiB thumb_up0thumb_down

05.02.2009 - 10:18:58
00
mas pravdu. tiez to dotahujem iba rukou
05.02.2009 - 10:28:28
00
C-maxi sem vozil 4 sezony - defektů sem měl s UST pneu dost za těch +/- 15000km ventilek sem musel vyndat mockrát, a vždy rukou - kolíček není potřeba pokud se to neutáhne jak prase.
05.02.2009 - 10:30:23
00
Ďakujem za odpovede. hehe
Ste ma ukludnili. hehe
P.S. Zrazu nade mnu aj pode mnu súhlasíte že to tak robíte. A aký *ičung ste najprv na mňa vyblafli. hehe


Naposledy upravil Turbi dňa 05.02.2009 - 16:09:55, celkovo upravené 1 krát.

05.02.2009 - 10:35:43
00
Skúsené na šimano kolesách na Zestym - ide to rukou. V poho.
05.02.2009 - 11:18:32
00
vidis Turbi, u mna to bolo naopak, ventil som dotahoval iba rukou a preto mi vzduch cez noc pravidelne vyfucal z plastu... mozno keby som ho dotiahol kolickom nafest, tak nemusim kazde rano dofukovat ako pako... uf :(
06.02.2009 - 01:13:50
00
s tím vyfučením - myslím že problém byl jinde než v málo dotaženém ventilku :mrgreen:
06.02.2009 - 07:49:45
00
kubad, prezrad, pre mna to bol jeden z vaznych dovodov, preco som sa vratil k dusovym kolam... :?:
06.02.2009 - 19:44:51
00
nevim kde ti to ucházelo těžko posuzovat, ale u mě když se objevil podobný problem byl praskly rafek :cry:
06.02.2009 - 21:59:32
00
Zdravim,
uvazujem o prechode na UST, mam SLR-ka a chcel by som sa spytat ci ma to nejaky zmysel... ak porovnam vahu UST plasta Continental Race King cca 600g a klasickeho vo verzii Super Sonic ma o 100g menej (co je vlastne vaha klasickej duse) + do UST musim pridat tmel aby som nemusel lepit hned pri defekte (tmel bude mat dalsich 80-100g) takze suma, sumarum je to viac gramov ako pri klasickych plastoch. Su tam nejake vyhody ktore som nepostrehol? :)

Pripadne poradte vlastne skusenosti.

Edit: sezona sa blizi a hladam idealnu kombinaciu pre sezonu, minulu sezonu som jazdil klasicke plaste a samolepiace duse... ale jeden kus duse mal 250g co bolo vela... preto zvazujem prechod na UST alebo jazdit klasicke duse a kupit si tmel v spreji co zaroven nafukne a aj zalepi.
08.02.2009 - 15:13:42
00
ze nebudes mat defekty* a budes mat mensi valivy odpor staci?


* podstatne menej az ziadne ? :)
08.02.2009 - 15:16:32
00
keyboard_arrow_up