www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Bundy' (36 článkov)

Bundy do chladnejších podmienok – nenechajte sa prekvapiť

PR 15.09.2020 2 960

Cyklistika je náročná, pretože kombinuje vysoký výkon a následný vplyv vonkajších podmienok, ako je chlad a vietor. Práve v týchto situáciách vám pomôže tepelne izolačná vrstva, ktorá spĺňa vysoké nároky na funkčnosť.
Test: Polaris AM Summit Jacket - zostaňte v suchu za každých podmienok

19.06.2020 3 309 9 8

Sú dni, kedy by nikto nevytiahol ani päty z domu. Vonku je sychravé, upršané počasie. No naša vášeň k cyklistike nás presvedčí a vyrážame na výjazd. Vtedy je na mieste mať vhodné oblečenie, napríklad bundu AM Summit Jacket.
Test: Bunda CRAFT Surge Rain - aby vás nič neprekvapilo

14.05.2020 4 870 2 11

Cyklistika je krásny šport, no nie vždy sa nám chce vyraziť von. Taká ranná facka od vetra a dažďa síce okamžite preberie, na morálke ale nepridá. Ako však hovorí staré známe príslovie, neexistuje zlé počasie, iba zle oblečený cyklista.
Oblečenie na jar - funkčné a komfortné v jednom

PR 17.03.2020 5 823

Veterné počasie, dážď a chlad. To sú nástrahy, s ktorými treba na jar počítať a podľa toho zvoliť aj správne oblečenie.
Na cesťáku v daždi - čo si obliecť - 1. časť

13.11.2019 6 063 17 50

Ako radšej nepchať igelit do ponožiek a ďalšie tipy na jazdenie za mokra a v daždi hlavne na cestnom bicykli.
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

PR 13.11.2019 4 275

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.
Vesty a ľahké bundy – nevyhnutní spoločníci pri väčšine výjazdov

PR 14.05.2019 3 928

Na túto časť cyklistickej výbavy sú kladené vysoké nároky. Musí byť ľahká, nemôže vás v nej prefúknuť a ak sa dá zložiť do zadného vrecka dresu, potom je to naozaj ideálne.
Vhodná výbava pre začiatočníkov

PR 02.04.2019 4 316

Každému začiatočníkovi sa zíde niekoľko základných kúskov, ktoré pomôžu zvýšiť komfort jazdy, či bezpečnosť. Pozrite si niekoľko tipov.
Výbava pre komfortnú jazdu v nepriaznivých podmienkach

PR 05.03.2019 3 525

Nepríjemnosti, ktoré spôsobuje špliechajúca voda, či blato, hádam ani nie je potrebné spomínať. Ich úplné eliminovanie nie je reálne, ale existuje viacero doplnkov, ktoré dokážu jazdu v takýchto podmienkach spríjemniť.
Komfortná jazda v chladnejších podmienkach

PR 06.11.2018 4 486

Pocit pohodlia je pri jazde v nadchádzajúcom období rozhodujúci a niekoľko vhodných doplnkov s tým vie výrazne pomôcť.
Sportful HotPack – chlad vás nesmie prekvapiť

PR 29.10.2018 2 753

Poznáme to všetci - vonku je slnečné počasie a nikomu sa nechce nosiť vrstvy navyše. Práve v tom momente, kedy ste najďalej od domu sa objavia mračná alebo začne vyčíňať vietor. Práve kolekcia HotPack je tým záchrancom, ktorého v týchto dňoch potrebujete.
Test: Dainese AWA WIND JACKET - ľahučká vetrovka do jesenného nečasu

18.10.2018 4 189 5 3

Jazdenie v jesennom období sa obvykle nezaobíde bez citeľných výkyvov teploty, nepríjemného vetra alebo prehánok. Na takéto účely je ideálnym spoločníkom ľahká bunda, ktorú v prípade potreby vytasíte zo zadného vrecka dresu.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 281)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 806)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 545)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 395)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 218)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 334)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 159)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 075)