Články v kategórii 'Cyklisticka Doprava' (61 - 72 z 72 článkov)

Novembrové číslo Cyklistickej dopravy

01.12.2011 1 212 0

Vyšlo novembrové číslo Cyklistickej dopravy, v ktorom si môžete prečítať o nasledovných témach...
Vyšlo októbrové číslo časopisu Cyklistická doprava

06.11.2011 839 0

V najnovšom čísle časopisu Cyklistická doprava si môžete prečítať o tom, že zrážku s automobilom zažil už skoro každý 3 cyklista, predstavíme vám cyklomesto Uhreské Hradište prostredníctvom vice-primátora Zdenka Procházku;ukážeme cyklistický pruh ako nepodarok v Bratislave a ešte oveľa viac.

Vyšlo septembrové číslo Cyklistickej dopravy

18.10.2011 674 0

S menším meškaním vyšlo septembrové číslo Cyklistickej dopravy, kde si okrem iného môžete prečítať Čo priniesol tretí ročník konferencie Cyklistická doprava 2011, O rozvoji spolupráce Juhomoravského kraja a Trnavského samosprávneho kraja v oblasti cyklistiky, Dopravno-inžinierske problémy riešenia cyklistickej dopravy v našich sídlach. Pripomenieme vám aj pripravované zmeny pre cyklistov v zákone o cestnej premávke a príslušnej vyhláške, predstavíme Vybudovanie cyklotrasy v rámci projektu Belianske Tatry a ešte oveľa viac. Príjemné čítanie.

Prečítajte si augustové číslo Cyklistickej dopravy

27.09.2011 727 0

V novom čísle okrem iného nájdete: Čo nového v Detve, Žiline, Bratislave + veľa zaujímavostí zo sveta, ako sme nenechali nepovšimnutú novelu vyhlášky 9/2009 a ešte oveľa viac.
Vyšlo júlové číslo Cyklistickej dopravy

04.08.2011 835 3 0

Súhrn správ z domova (ako sa sčítali cyklisti v Bratislave, kde stavajú nové cyklotrasy..) ako aj zo sveta príklad Bike and Ride z Duisburgu,Cyklocirkus z Portlandu, Novinky v poľskom zákone o cestnej premávke). Taktiež si môžete prečítať ďalšie pokračovanie nášho seriálu slovenské mestá a cyklistika. Dotkneme sa témy centrálneho registra bicyklov na Slovensku a pripojíme jednu cykloradu.
Júnové číslo časopisu Cyklistická doprava

03.07.2011 872 0

Začnite prázdniny s júnovou Cyklistickou dopravou. Dnes vyšlo nové číslo časopisu cyklistická doprava, v ktorom nájdete veľa inšpirácii, či už z domova alebo zo sveta. Plus pozvánka na Konferenciu Cyklistická Doprava 2011
Májové číslo časopisu Cyklistická doprava

23.05.2011 657 0

Dnes si môžete prečítať nové májové číslo časopisu Cyklistická doprava. Prináša zaujímavosti, informácie a inšpiráciu pre zlepšenie podmienok cyklistov na cestách zo zahraničia, ale i z domova.
Aprílové číslo Cyklistickej dopravy

01.05.2011 865 0

Najnovšie číslo online časopisu o Cyklistickej doprave je k dispozícii. Mesačník prináša informácie o cyklistike ako forme dopravy, skúsenosti zo zahraničia a snaží sa presadiť zlepšenie podmienok cyklistov u nás.
Hromadná pripomienka k novele zákona o cestnej premávke

29.03.2011 644 0

Hromadná pripomienka k návrhu zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony. Podporte petíciu za zlepšenie postavenia cyklistov na cestách!
Marcové číslo Cyklistickej dopravy

15.03.2011 679 1 0

Dovoľujeme si vám oznámiť, že vyšlo marcové číslo časopisu Cyklistická doprava, ktoré jemožné stiahnúť na nasledovnom linku: http://www.mulica.sk/cyklisticka_doprava/cd/32011.pdf.
Februárové číslo časopisu Cyklistická doprava

15.02.2011 636 0

Dovoľujeme si vám oznámiť, že dnes vyšlo februárové číslo Cyklistickej dopravy.
Vyšlo prvé číslo Cyklistickej dopravy v roku 2011

20.01.2011 565 0

Dovoľujeme si vám oznámiť, že vyšlo januárové číslo časopisu Cyklistická doprava v tomto roku.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 823)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 681)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 580)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 184)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 152)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 369)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 083)