Články v kategórii 'Doplnky' (37 - 48 z 129 článkov)

Na cesťáku v daždi - ako pripraviť bicykel - 2. časť

10.12.2019 3 614 2 23

Ako pomôcť sebe a svojmu bicyklu v prípade dažďa? Čo si vziať so sebou v prípade, keď predpoveď počasia zahrozí?
Darčeky pod stromček pre horského cyklistu

PR 26.11.2019 4 660

Vianoce sú, ako ste si už iste všimli, pomaly predo dvermi. K tomu samozrejme patrí aj výber správnych a aspoň trošku užitočných a hodnotných darčekov. V prípade cyklistu to máte ale o niečo jednoduchšie, prinášame niekoľko tipov...
BikeAngel2  - šikovný strážca bicykla a jazdca

BikeAngel2 - šikovný strážca bicykla a jazdca

23.11.2019 11 911 12 16

V súčasnosti, keď cena priemerného športového bicykla bežne prekračuje hranicu tisíc €, prípadne aj jej niekoľkonásobok, začína zohrávať ochrana bicykla proti krádeži čoraz dôležitejšiu úlohu.
Dámsky špeciál – všetko, čo sa zíde počas zimy

PR 29.10.2019 3 235

Zima je ročným obdobím, kedy to majú cyklisti trochu náročnejšie. O to viac, ak patria k nežnejšiemu pohlaviu. Dnes sa pozrieme na doplnky, ktoré môžu pomôcť.
Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť

PR 24.10.2019 2 296

Čím ďalej tým viac budú rána chladnejšie, počas dňa na bicykli nás môže postretnúť ochladenie a pri skorých ranných a neskorých večerných výjazdoch už bude úplná samozrejmosť, aby ste si chránili ruky a nohy pred chladom.
Rukavice a návleky pre zimné jazdenie

PR 15.10.2019 4 270

Ak ste z tých nadšencov, ktorých neodradia ani sychravé a chladné dni od toho, aby vytiahli bicykel a išli na niekoľko hodín von, tak potom tu pre vás máme zopár tipov na rukavice a návleky, vďaka ktorým sa budete cítiť o trochu viac komfortne aj v nečase.
Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie

PR 08.10.2019 6 210

Pomaly sa presúvame do mesiacov, počas ktorých sa vrstvy nášho oblečenia budú znásobovať.
Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel

PR 01.10.2019 5 675

Dnes sa pozrieme na niekoľko vychytávok a zaujímavých produktov, ktoré vedia spríjemniť nielen jazdu na bicykli.
Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou

27.09.2019 10 988 15 18

Gripy sú podľa mňa vec, ktorá v pomere k svojej cene má možno najväčší vplyv na to, ako vnímate jazdu na bicykli. Tak prečo si nedať trochu záležať pri voľbe...
Test: HQBC QP -RIDE - okuliare, ktoré príjemne prekvapili

18.09.2019 7 890 18

K tomuto testu som sa dostal v podstate zhodou okolností a o to viac ma nakoniec tieto okuliare prekvapili.
Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite

PR 17.09.2019 6 728

Ako sa hovorí: neexistuje zlé počasie, len nepripravený cyklista. Táto stará múdrosť platí aj pri veterných dňoch, kedy vás môže prefúknuť a následne sa dostaví choroba. Predíďte tomu správnymi kúskami v šatníku.
Výbava pre doplnkové aktivity

PR 10.09.2019 5 573

Nech už je vášeň pre cyklistiku akákoľvek silná, predsa len nie je dobré sa orientovať jednostranne. Turistika je skvelým doplnkom k horskej cyklistike a stále ostávate vo svojich milovaných horách.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 971)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 788)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 666)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 208)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 513)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 144)