Najnovšie články z kategórie Duatlon

Rozhovor: Simona Křivánková – šport a materstvo 2. časť

Športovať popri dieťati nemusí byť vždy úplne jednoduché. Ale zvládať pri tom 10-hodinové Ironmany a dokonca ich aj vyhrávať, to už si zaslúži obdiv…
Rozhovor: Kristína Néč-Lapinová – šport a materstvo 1. časť

Mnoho z nás - športových fanatikov sa obáva, že keď do života príde dieťa, vlastné záľuby budú musieť ísť bokom. Kika je však jedným z dôkazov, že ani žena na materskej sa športu vzdať nemusí. Dokonca, môže byť lepšia ako kedykoľvek predtým...
Pozvánka: Vysokohorský duatlon o cenu Žiarskej chaty

Južné svahy Západných Tatier budú tretiu augustovú sobotu hostiť už 22. ročník vysokohorského duatlonu o cenu Žiarskej chaty.
Reportáž: BBB Vlko-Hron MTB maratón a duatlon - toto sa mi ešte nestalo

Tento rok sa konal už 12. ročník maratónu a 4. ročník duatlonu. Toto podujatie poznám veľmi dobre, nakoľko ho mám pomerne blízko z domu a zúčastňujem sa na ňom pravidelne každý rok od vtedy, ako som začal jazdiť maratóny.
VALACHY TOUR, nový seriál závodů pro veřejnost PR článok

VALACHY TOUR, nový seriál závodů pro veřejnost

VELKÉ KARLOVICE – Resort Valachy Velké Karlovice zakládá novou sportovní tradici. Letos poprvé uspořádá na Valašsku seriál čtyř závodů pro veřejnost nazvaný VALACHY TOUR.
V České republice je ojedinělý tím, že spojuje různé disciplíny vytrvalostního charakteru do společného celkového hodnocení.
Duatlon: Majstrami Slovenska sa stali Szabo a Fortunová

Výsledky sobotňajších majstrovstiev Slovenska v dlhom duatlone v Krompachoch (10 km beh, 38 km cyklistika, 5 km beh):

Víťazmi krosu v Rajci Jurkovič a Stanovičová

Výsledky 2. ročníka kros duatlonu v Rajci.
Majstrami SR v šprint duatlone Mosný a Fašungová

Majstrami Slovenska v šprint duatlone (5 km beh - 20 km cyklistika - 2,5 km beh) sa stali Peter Mosný (ŠKP APZ Triax Bratislava) a Petra Fašungová (Sportdiag team Senec).
Triatlon: Známe sú už termíny a miesta všetkých domácich šampionátov

Slovenská triatlonová únia (STÚ) na svojej internetovej stránke zverejnila termíny a dejiská všetkých domácich šampionátov, ktoré organizuje v tomto roku. O tituly majstrov Slovenska v olympijskom triatlone (1,5 km plávanie - 40 km cyklistika - 10 km beh) sa bude bojovať 3. júna v Bratislave, v šprint triatlone (polovičné vzdialenosti) to bude 30. júna v Dvoroch nad Žitavou, v strednom triatlone (1,9 - 90 - 21,1) 14. júla v Bátovciach a klasický Ironman (3,8 - 180 - 42,195) bude 4. augusta v Piešťanoch.
Duatlon: Slovenský titul pre Ivanča

Michal Ivančo z Triax Triklubu FTVŠ Bratislava sa stal majstrom Slovenska v krátkom duatlone s objemami 10 km beh, 40 km cyklistika a 5 km beh. Slovenský šampionát sa konal v rámci Krompašského jarmočného duatlonu. V ženskej kategórii majstrovský titul neudelili.