Články v kategórii 'Lapierre' (37 - 48 z 62 článkov)

Lapierre cestná kolekcia 2018 – svieži francúzsky dizajn

PR 17.03.2018 3 980

Značka, ktorá ponúka viaceré vlastné konštrukčné riešenia, prináša aj do sezóny 2018 rozmanitosť s dávkou elegancie a netradičným vzhľadom.
Video: Lapierre Zesty AM 427 - francúzske all mountain

06.03.2018 4 060 3 15

Práve Francúzsko sa dá považovať za srdce all mountain a enduro jazdenia a na týchto základoch stavia aj model Zesty AM.
Video: Lapierre SENSIUM 300 a 500 - hlavne pohodlne

09.01.2018 5 097 1 20

Cestné bicykle z kategórie endurance, sú vďaka svojej vzpriamenejšej geometrii určené aj na dlhšie výjazdy. Pozrite sa bližšie na hlavné aspekty modelov od značky Lapierre...
Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti

PR 22.07.2017 4 817

Pozrieme sa na zúbok zaujímavým enduro strojom a chladných nás nenechajú ani allmountain a trailové bicykle. V týchto kategóriach nájdeme cenovo dostupnejšie modely, ale aj drahšie karbónové mašiny, takže vybrať je rozhodne z čoho.
Test: Lapierre Overvolt AM 500+ - tento bicykel trochu zmenil môj pohľad

02.07.2017 9 918 57 -21

Keď mi Slavo volal, či chcem na test trailový bike od Lapierre, tak som jednoznačne súhlasil, majúc ešte v živej pamäti, ako skvelo som si zajazdil na Triggerovi, ktorý taktiež patrí do kategórie Trail.
Lapierre cestná kolekcia 2017 – rozmanitosť a elegancia

PR 17.12.2016 4 973

Francúzsky výrobca si pri návrhu cestnej kolekcie výrazne pomáha spoluprácou s domácim tímom FDJ. Vďaka tomu modely reflektujú požiadavky pre najnáročnejšie použitie, z čoho následne môžu ťažiť aj tí, ktorých cyklistika neživí, ale radi si potrpia na kvalitu a dobré jazdné vlastnosti.
Pozvánka: Ghost a Lapierre – Už zajtra v sobotu 16.7 testovací deň v MTBIKER centre na Považí

15.07.2016 5 456 1

Nemecký výrobca Ghost a francúzsky Lapierre patria medzi značky, ktoré naozaj majú čo ponúknuť. Ghost v poslednom čase zbiera úspechy za svoj pretekársky HT Lector a celoodpružený AM model RIOT. Lapierre zase ponúka už rokmi overenú a postupne zdokonalovanú enduro klasiku - model Spicy. To ale zďaleka nie je všetko a na výber sú samozrejme aj ďalšie modely pokrývajúce takmer všetky jazdecké chúťky. Príďte si preto ku nám zajazdiť a vyskúšať na vlastnej koži.
Test: Lapierre Spicy 327 – krikľavý hrbáč

24.06.2016 6 865 8 7

LP Spicy bol v testoch už viackrát a nikdy neskončil zle. Možno si preto poviete, že „zase Spajsy...“, no snažili sme sa na tento bike nahliadnuť z vlastných skúseností z jazdenia rôznych bikov. Z rôznych geometrií, prepákovaní, výbav, veľkostí kolies, zdvihov 140-170 mm, atď. Spolu sme si potom vymieňali pocity z jazdenia a vlastností biku, aby to neostalo len na subjektívnom názore jednotlivca.
Čo nového u Lapierra pre rok 2016?

PR 28.05.2016 4 417

Ľudia z francúzskej značky Lapierre, poskytujú svetu inovatívne bicykle už viac ako 60 rokov a výnimkou nie je ani rok 2016. Vďaka neustálej podpore a pomoci zo strany jedného z najväčších horských cyklistov vôbec (Nico Vouilloz), ako aj niektorých mladých ľudí z tímu Gravity Republic, Lappiere dobýva svet cyklistiky vo všetkých jej odvetviach.
Otvorenie predĺženia Krasňanského single trailu a testovačka bicyklov Trek, Giant a Lapierre

PR 30.04.2016 3 832

Pozývame vás na otvorenie novovybudovaného pokračovania Krasňanského singletrailu a testovačku bicyklov Trek, Giant a Lapierre. Už cez víkend 7. a 8. mája 2016 pri Horárni v Krasňanoch v Bratislave.
Test: Lapierre DH 527 - čistokrvný zjazďák, ktorý zvládne veľa

25.04.2016 10 749 14 8

Francúzska značka Lapierre sa venuje výrobe bicyklov už veru pár rokov a patrí medzi špičku v tomto obore. Výnimkou nie sú ani zjazdárske mašiny a dôkazom je, že ich DH model sa pýši minuloročným titulom majstra sveta, ktorý zabezpečil francúzsky jazdec Loic Bruni. Sériový model sa od toho majstrovského príliš nelíši, takže sa poďme bližšie pozrieť na to, čo ponúka najekonomickejší model Lapierre DH 527.
Lapierre - deň vo francúzskom Dijon

26.03.2016 3 616 11

MTB, cesta, ebike, navrhovanie bikov, výroba a hlavne jazda pri slnečnom počasí, vychutnávanie si fransúzskej lokality, jej trailov a prírody. K tomu ešte aj dobré jedlo a víno... Proste deň v Dijon - rodisku značky Lapierre. Aktuálnu kolekciu 2016 nájdete aj na lapierre-bike.sk.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 078)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 880)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 729)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 283)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 596)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 194)
  10. Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch (5 115)