Najnovšie články z kategórie Lapierre

Video: Lapierre E-ZESTY AM LTD ULTIMATE - ebike chuťovka

Novinka francúzskeho výrobcu pre rok 2019 zaujme svojím prepracovaným karbónovým rámom, uložením tlmiča fox naprieč sedlovou trubkou, ale hlavne u nás zatiaľ neznámym motorom nemeckého výrobcu Fazua, ktorý ponúka 60 Nm a 250 W pri hmotnosti 1,3 kg. Schválne, či si ho na videu všimnete...
Test: Lapierre Prorace SAT 629 – francúzska stíhačka útočiaca na komfort

Bicyklov, ktoré riešia dilemu medzi fullom a HT-čkom je na trhu čím ďalej viac. V dnešnom teste sa na tento vývojový medzistupeň pozrieme optikou francúzskej značky Lapierre a jej modelom Prorace SAT 629.
Lapierre AUDACIO 100 W – vstupná brána do cestnej cyklistiky pre dámy PR článok

Lapierre AUDACIO 100 W – vstupná brána do cestnej cyklistiky pre dámy

Špecifických dámskych modelov je čoraz viac a jedným z nich je ten od francúzskej značky Lapierre, ktorý navyše ponúka aj veľmi rozumnú cenovku.
Video: EUROBIKE - Lapierre Xelius a Pulsium - pre každého niečo

Dvojica modelov od francúzskeho Lapierre poteší priaznivcov výhradne športovej jazdy, ale rovnako dlhších výjazdov a maximálneho komfortu.
Lapierre MTB kolekcia 2018 – bicykle s terénom v krvi PR článok

Lapierre MTB kolekcia 2018 – bicykle s terénom v krvi

Technické jazdenie a najmä enduro sa teší vo Francúzsku veľkej popularite a vidno to na celom modelovom rade. No nezabudlo sa ani na segment XC/maratón, kde čaká zaujímavá novinka.
Pozvánka: Testovacie dni GHOST a Lapierre už tento víkend

Poznáme to všetci - lepšie raz vidieť, ako trikrát počuť. V duchu tejto starej pravdy vás pozývame do MTBIKER centra, kde sa máte možnosť zoznámiť s princípom fungovania elektrobicyklov a otestovať vybrané modely Lapierre a GHOST na vlastnej koži.
Pozvánka: Testovacie dni GHOST a Lapierre už budúci víkend

S modelmi od značky Lapierre alebo GHOST ste sa na našich stránkach už neraz stretli a teraz máte možnosť si ich opäť vyskúšať na vlastnej koži, a to u nás v MTBIKER centre.
Lapierre cestná kolekcia 2018 – svieži francúzsky dizajn PR článok

Lapierre cestná kolekcia 2018 – svieži francúzsky dizajn

Značka, ktorá ponúka viaceré vlastné konštrukčné riešenia, prináša aj do sezóny 2018 rozmanitosť s dávkou elegancie a netradičným vzhľadom.
Video: Lapierre Zesty AM 427 - francúzske all mountain

Práve Francúzsko sa dá považovať za srdce all mountain a enduro jazdenia a na týchto základoch stavia aj model Zesty AM.
Video: Lapierre SENSIUM 300 a 500 - hlavne pohodlne

Cestné bicykle z kategórie endurance, sú vďaka svojej vzpriamenejšej geometrii určené aj na dlhšie výjazdy. Pozrite sa bližšie na hlavné aspekty modelov od značky Lapierre...
Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti PR článok

Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti

Pozrieme sa na zúbok zaujímavým enduro strojom a chladných nás nenechajú ani allmountain a trailové bicykle. V týchto kategóriach nájdeme cenovo dostupnejšie modely, ale aj drahšie karbónové mašiny, takže vybrať je rozhodne z čoho.
Test: Lapierre Overvolt AM 500+ - tento bicykel trochu zmenil môj pohľad

Keď mi Slavo volal, či chcem na test trailový bike od Lapierre, tak som jednoznačne súhlasil, majúc ešte v živej pamäti, ako skvelo som si zajazdil na Triggerovi, ktorý taktiež patrí do kategórie Trail.