Najnovšie články z kategórie Maraton

Oravský maratón, alebo ako som sa rozbil...

Hovorí sa, že človek nevstúpi dva razy do tej iste rieky, bahna. Minuloročná účasť na Oravskom maratóne vo mne zanechala taký „silný“ dojem, ktorý mi zabránil štartovať aj na tohtoročnom Súľovskom martýriu. Každopádne, tento rok vyzerala predpoveď počasia priaznivo a tak sa na poslednú chvíľu rozhodujem zúčastniť sa a dať tak Oravskej prírode druhú šancu... a spravil som dobre!
Kráľovský MTB maratón

Pozývame všetkých bikerov a priaznivcov horskej cyklistiky na druhý ročník Kráľovského MTB maratónu. Maratón sa uskutoční v nádhernom regióne Spiša. Štart a cieľ pretekov je priamo pod Spišským hradom. Preteky sa jazdia na krátkej "25-ke", stredne náročnej polmaratónskej "50-ke" a na maratónskej "100-ke". Na svoje si prídu všetky vekové i výkonnostné kategórie. Zvýhodnené štartovné do 14.8
Dvojitý víkend v Pravenci

Na nedávnych Majstrovstvách Slovenska v XC v Seredi Roman Barényi srdečne pozýval všetkých na Hornonitriansku MTB Tour – MTB. Keďže to mám niečo vyše hodinky cesty z domu, uprednostnil som tento pretek pre maratónom v Stupave a videl som v tom dobrú prípravu na nedeľňajší slovenský pohár v XC. K výberu mal človek dve trate o dĺžke 22km a 44km - zvolil som tú dlhšiu, keď už som tu...
Giant Stupavský Maratón na skvelej úrovni

Túto sobotu sa bikeri postarali o menší dopravný kolaps v Stupave, keď zabrali námestie a priľahlé ulice. Necelá päťstovka sa ich totiž vybrala na trať maratónu na 52 či 96 km; trať, ktorá bola opäť v znamení blata. Ale o tom v reporte...
Zvolenský Maratónisko

Minulý víkend sa konal už šiesty ročník Zvolenského cyklomaratóniku. Tohto roku nebol zaradený do maratónskej série, nič mu to však neubralo na atraktivite a povesti. Hlavný staviteľ trate Vlado Oprenčák spolu s tímom ľudí s SCK Zvolen znovu pripravili organizačne skvelé preteky.
Brutálny zvolenský cyklomaratónik

Keď som v Ozdíne pred týždňom Radovi Bírošovi oznámil, že trasa mi prišla troška nudná, hneď mi odporučil Zvolenský Horský Cyklomaratónik, kde Vlado Oprenčák pripravil trať, aká na Slovensku nie je zvykom. A Zvolen nesklamal…
Drásal 2009 mojimi očami

Pri listovaní v kalendári MTB maratónov pre tento rok som si poznačil aj dátum 4.7. 2009. V tento deň sa totiž koná jedná zaujímavá akcia...V tomto reporte by som vám rád priblížil svoje dojmy z maratónu Drásal, ktorý píše už 16. rok svoju históriu, čo ho radí medzi najstaršie maratóny v ČR. Minulý rok to bola v mojom podaní premiéra, teraz už približne viem čo ma čaká. Trať má dĺžku 120 km a udávané prevýšenie 3200 m. Štart aj ciel je situovaný v zámockom parku mesta Holešov. Tento pretek som si zvolil aj ako prípravu na plánovanú 200 km Salzkammergut Trophy. A že to bola poriadna „príprava“....
Hornohradský MTB maratón

Termín konania 4.7.2009. Jeden report z toho maratóniku už máme (Červo), ja ho doplním dianím z čela pretekov na dlhej trati (90 km, 2 okruhy).
Hornohradská MTB pohodička

Uplynulú sobotu sa v Hornohradskom mikroregióne obci Ozdín takmer zdvojnásobil počet obyvateľov, keď hostila 5. ročník Hornoradského Merida MTB cyklomaratónu. Aj keď sa od kolies príliš neprášilo a búrka bola nablízku, maratón sprevádzalo krásne letné počasie, čo dotvorilo pozitívne zážitky z maratónu
Hornonitrianska MTB Tour Pravenec

Víkend 25 - 26.7 bude v okolí Pravenca patriť bikerom. V sobotu sa pôjde MTB maratón na 22 a 44 km trate a v nedeľu sa na XC okruhy vydajú pretekári v rámci 4.kola Slovenského Pohára XC.
Prvý košický bikemaratón alebo Na jahody do Košíc

Ďalší diel maratónskej série pokračoval na ďalekom východe Slovenska v Košiciach. Tento maratón mám veľmi rád. Skvelá organizácia, trať a hlavne skvelí ľudia (ako sa to o nich hovorí šaľení ale s dobrým srdcom). Pretek sa konal v oblasti masívu Kojšovskej hole a jej predhoria v severovýchodnej časti Volovských vrchov...
GIANT Stupavský MTB maratón 2009

Pozývame vás užiť si bikerskú sobotu 25.7.2009 do Stupavy, kde sa odštartuje 7. ročník Giant Stupavského Maratónu. Trate na 51 či 94 km, detský cyklomaratónik, profesionálne značenie a bohatý sprievodný program sľubujú výborný zážitok.