Najnovšie články z kategórie Maraton

DEMA Chřibská 50 MTB

V sobotu 18.4.2009 sa v priestoroch rekreačného strediska Kamínka u Roštína uskutočnil siedmy ročník preteku DEMA Chřibská 50 MTB. Nakoľko je to jeden z prvých pretekov v sezóne, teší sa každoročne pomerne hojnej účasti pretekania lačných bikerov a bikeriek.
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

Vážení športoví priatelia! 11. ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly sa blíži. SCK CYKLO TOUR Súľov a obec Súľov - Hradná pre Vás v spolupráci s mediálnymi a reklamnými partnermi opäť pripravili atraktívny program a množstvo hodnotných cien. Nezabudnite si poznačiť aktuálny termín: 20.6.2009! Podujatie je zaradené do prestížnej iVELO Bikemarathon série 2009. Záštitu nad 11. ročníkom podujatia prevzali: predseda Národnej rady Slovenskej republiky - Mgr. Pavol Paška a predseda Žilinského samosprávneho kraja - Ing. Juraj Blanár.
L’Eroica aj tento rok

... Poskytuje prostredie cyklistiky čias dávno minulých - prach alebo bahno, bez technickej pomoci, bez organizovaného občerstvenia, krásnu a náročnú trasu - to je duch Eroici, príležitosti ukázať schopnosť prispôsobiť sa a trpieť. Poskytuje autentické prostredie, aké bolo v časoch cyklistických gigantov, ktorých obraz môžeme nájsť v literárnych a filmových legendách.
CANNONDALE Kráľ Záhoria MTB Maratón 2009 - 25.4

Pretek na horských bicykloch CANNONDALE Kráľ Záhoria MTB Maratón zaznamenáva v roku 2009 svoju premiéru. Jedná sa o 40km pretek na úpätí Bielych Karpát v rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina. Zmena dátumu na 25.4.2009
GIANT - 1. Zimný MTB maratón na Slovensku, 17.1. 2009, Marianka

Prvú informáciu o 1. zimnom MTB maratóne v Marianke som zachytil niekedy koncom novembra minulého roku. Spočiatku som tomu príliš nevenoval pozornosť, ale skvelé výjazdy na snehu v okolí Žiliny počas Vianoc ma presvedčili o tom, že sa maratónu musím zúčastniť. Tak som sa teda prihlásil a tajne veril, že sneh v nižšej nadmorskej výške v okolí Bratislavy vydrží až do spomínaného 17. januára.
GIANT 1. Zimný MTB maratón na Slovensku 2009

Patríte k tým, ktorí neradi zavesia bike na klinec cez zimu? Svoju kondičku a techniku si môžete otestovať na GIANT 1. Zimnom MTB maratóne na Slovensku 2009, 17.1.2009 v Mariánke. Nové video
XCM Slovak Paradise 2008 - doplnené

Pod týmto názvom organizujeme 5. ročník HORSKÉHO CYKLOMARATÓNU SLOVENSKÝ RAJ. 20. septembra 2008 sa na jednu z 3 tratí Slovenským Rajom vydá množstvo bikerov - pridajte sa k nim!
MTB maratón – okolo Mlyniek

Propozície 1. ročníka MTB maratónu okolo Mlyniek. 4.10.2008 sa v bajkersky atraktívnej oblasti Slovenský Raj JUH – Mlynky – Biele Vody odštartujú preteky na 78/65/42 km. Ak nechcete chýbať, čítajte...
Grand Raid Cristalp 2008

Prvotná myšlienka zúčastniť sa tohto pravdepodobne najnáročnejšieho MTB maratónu v Európe vzišla po prečítaní si pútavého reportu z ročníka 2007 od Libora Stránského resp. príspevkov na fóre MTBiker.sk. Keďže na fóre nie je núdza nájsť ľudí s podobným nadšením pre takéto akcie, dohodli sme sa s Petrom z Trenčína a Dankou z Bratislavy, že na tohtoročnom Grand Raid-e nebudeme chýbať...
Starý dobrý Dubničák

Rozmýšľal som, ako písať o maratóne notoricky známom svojou kvalitou, ktorý pozná snáď každý MTBiker... Celé podujatie sa nieslo v duchu "starý dobrý". Už 14-tym rokom po sebe mali bikeri možnosť otestovať seba a svoje stroje v náročnom teréne Strážovských vrchov. A veru málokto mohol byť sklamaný.
KREJZY 2008 očami Latanku - doplnené

... O pár minút to z oblohy začalo. Jemne a nenápadne. Každý s tým dnes rátal a každý dúfa, že čoskoro prestane. Ešte chvíľu sme ako-tak suchí. Lenže schádzame z asfaltky rovno do brodu a za ním nenájdeš v balíku suchej topánky. Dážď hustne, ale nevadí, bude lepšie... Doplnené 11.8
Oravský Cyklomaratón 2008

1. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov, v sobotu 16.8.2008.
Maratón bude jedným z pretekov série Cyklomaratón, ktorá pozostáva zo 17-tich horských cyklomaratónov na Slovensku a v Čechách.