Najnovšie články z kategórie Maraton

Trať Majstrovstiev SR v maratóne

Vlado Oprenčák: Dňa 8. 7. som mal možnosť robiť sprievodcu na trati Brutale skúseným borcom Miroslavovi Hulejovi, Milanovi Jánošíkovi, Igorovi Otiepkovi, Tomášovi Hauserovi a Miroslavovi Kováčikovi – víťazovi posledného ročníka a účastníka všetkých doterajších ročníkov za účelom najazdenia trate. Využil som ich súhlas a ochotu k vyjadreniu sa na naše otázky týkajúce sa blížiaceho podujatia, ktoré je zároveň aj vrcholom sezóny 2007 (Majstrovstvá SR v MTB maratóne).
GEODIS ZVOLENSKÝ HORSKÝ CYKLOMARATÓNIK

4. ročník

MAJSTROVSTVÁ SR V MTB MARATÓNE 2007

21. JÚL 2007

Slovenský pohár MTB maratónov

Súľovský Bikemaratón 2007 – report

Ešte v marci som si povedal, že tento rok absolvujem aspoň jeden maratón a z termínových kritérii voľba padla na Súľovský Maratón. A hoci som išiel na požičanom biku, mal najazdených dokopy 50 km, zažil kruté búrky a dažde, ktoré sa prehnali Slovenskom dni pred maratónom, svoje rozhodnutie som neľutoval.
Súľovský Bikemaratón za dverami

Už len pár dní ostáva do štartu 9. ročníka AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná. Dňom D je pre organizátorov 23.jún 2007. V atraktívnom prostredí Súľovských skál sa už robia prípravy na zvládnutie 600 - 900 štartujúcich z pravdepodobne 5 krajín a množstva divákov zo širokého okolia. Rozptyl 300 bikerov je spôsobený počasím. Na tento deň sa psychicky pripravuje aj cca 150 usporiadateľov...
MTB Maratón Medzihorím 2007

Srdečne Vás pozývame na v poradí štvrtý ročník horského cyklomaratónu s názvom BIKE Maratón Medzihorím, tentokrát s príznačným označením 2007. Už štvrtýkrát Vás pozývame do mesta Partizánske, ktoré sa natrvalo stalo centrom BIKE Maratónu Medzihorím. Pozývame Vás do prekrásnej oblasti medzihoria pohorí Vtáčnik a Tríbeč, pozývame Vás užiť si jeden jarný víkend a prejsť si trate hlavne Vášho cyklomaratónu.
Ukončené: Súťaž o 3 štartovné

Len prednedávnom sme ukončili súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy a už tu máme ďalšiu súťaž, tentokrát o 3 štartovné na Považský MTB Maratón, ktorý sa pôjde 19.5. Súťaž je ukončená, máme výhercov
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly sa blíži. Pozor! 9. ročník podujatia má nový termín - 23. jún 2007 ! Vďaka presunu na neskoršie obdobie stúpla pravdepodobnosť dobrého počasia a zároveň sa vyhneme termínovej kolízii s horolezeckým zrazom a tým pádom preplneniu obce Súľov.
SLOVAKTUAL MTB MARATÓN - SCOTT

Propozície na SLOVAKTUAL MTB MARATÓN - SCOTT, ktorý sa pôjde 20.5 v nedeľu z Pravenca, časť Kolónia. Odštartuje sa na trate o dĺžke 40 a 80 km, ktoré tradične preveria kondičku a techniku všetkých zúčasnených.
Doplnené: Súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy

Návštevníci MTBiker.sk majú teraz jedinečnú možnosť získať zdarma štartovný balík v hodnote vyše 4.000 Sk na ojedinelé MTB etapové preteky len niekoľko kilometrov od našich severných hraníc. Máme výhercu!
FESTIVAL CYKLISTIKY POČTVRTÉ

Mistrovství ČR v MTB maratónu, Orientační závod dvojic, pohodový Freestyle Jam, koncerty Dana Bárty a skupiny Gaiah Mesiah, to vše pod záštitou pražského primátora Pavla Béma. Nejen toto bude letošní čtvrtý ročník Festivalu cyklistiky.
SPECIALIZED Svätojurský MTB maratón

Po dohode s dovozcom bicyklov Specialized sa CK Svätý Jur rozhodol zorganizovať v roku 2007 horský cyklomaratón v oblasti Malých Karpát pod názvom Specialized Svätojurský MTB maratón.
Chceme týmto vyplniť vákuum, ktoré vzniká v Bratislave a okolí v počte horských cyklomaratónov v porovnaní s ostatnými regiónmi Slovenska.
24 hours MTB v Liberci

24hodin MTB v roce 2007 po 13té. Stále více bikerů přichází na chuť tohoto tradičního závodu. Ten se uskuteční 16.-17.6.2007 ve Vesci u Liberce ve standardních kategoriích – čtveřice, dvojice a jednotlivci.