Najnovšie články z kategórie Maraton

Šarišský cyklomaratón

Čertovicu mám rád. Nemyslím salámu, lebo aj tú mám rád, ale sedlo v Nízkych Tatrách medzi Liptovom a Pohroním. U nás, v Hrádku pri pošte, spustím stopky a po 22 kilometroch ich zastavím. Je to asi 590 metrové prevýšenie, trápim sa niečo cez hodinu. V septembri som si to skúsil takto 10 krát. Keď som chcel výdatnejšie kvapky, zbehol som ešte na brezniansku stranu. Cyklomaratón nie je prechádzka ružovou záhradou, treba sa pripraviť...
Orientačný horský pochod v Trenčianskych Tepliciach

Už počas maratónu ma napadali titulky pre tento report a zďaleka nie všetky boli uverejniteľné. Asi jedna z najnáročnejších (fyzicky i psychicky) tratí, akú som kedy išiel. Výškový profil pripomínajúci EKG a poctivé dávky blata dali zabrať úplne všetkým a bolo umenie dostať sa do cieľa... DOPLNENÉ výsledky a ďalšie fotky
Bikemaratón Trenčianske Teplice 2006

1.ročník MTB preteku pripraveného Bikermi pre Bikerov na športové vyžitie i spoznávanie krás Strážovských vrchov v okolí Trenčianskych Teplíc , ale budeme prechádzať aj cez obce (Slatina n.B., Trebichava , Čierna Lehota , Dolná Poruba , Omšenie ) .
Na Zelenej stope v Banskej Bystrici

Je to mesiac ako som začal jazdiť cyklomaratóny. Idem svoj štvrtý, zase dlhú trať. Sandále som pochoval a diskusia v komentároch vo mne vyvolala túžbu po tretrách. Tak som v piatok večer vykrútil štople z kopačiek a našróboval som nové kufre, čo mi ostali z mladosti...
Na dlhej v Košiciach

Po dvoch týždňoch od Horala mi na opasku pribudla ďalšia dierka a na hlave nová prilba. Nebolo jednoduché si nejakú vybrať. Skúšal som tie za pár stovák i tie za pár tisíc. Že drahšia je lepšia vždy neplatí. Prilba proste musí sedieť. Našiel som ju v Tescu za 700 korún –ako keby ju robili podľa mojej hlavy. Keď ju mám porovnať s tou koženou len poviem, že obidve rovnako neznášam.
Moje dobrodružstvo na IRONbiku 2006

Miesto preteku: Alpská oblasť na hraniciach Talianska a Francúzska. Preteky začínali nočným prológom v historickom centre mesta Saluzzo. Nasledujúcich 7 etáp sa išlo štýlom Rellye naprieč Alpami zo Saluzza do Bardonecchie na trase dlhej 620 km s prevýšením 28 000 m...
HORAL Krejzi očami Latanku

Stojím vo Svite na štarte svojho druhého cyklomaratónu. Idem zase dlhú trať. Vždy som veril doktorovi Iľkovi, preto som si pribalil pláštenku. Na štart som dobehol 3 minúty pred výstrelom. Usporiadateľ ma napomenul, že na (dutú) hlavu treba dutú prilbu a nie len z kožených pásikov. Takéto sa nosili od roku 1900 do 1999. Zaujímalo by ma, čo sa bude nosiť o 100 rokov, keďže móda sa zvykne vracať. Ale prilba nie je len módny doplnok, ide hlavne o bezpečnosť. Nejakú si zaobstarám.
Horal už túto sobotu!

Hoci bez Kráľovej hole, aj tak jeden z najťažších a jeden z najkrajších maratónov odštartuje svoj historicky siedmy ročník v sobotu 12.8.2006. Žial, dátumovo sa stretli so Slovenským Rajom, a tak budú mať bikeri o niečo ťažšiu voľbu...
Cica nežer! Skús cyklomaratón!

Pripadám si tučný. Žiadne plecia, veľká riť. Spoznáte ma ľahko: postava ako pivová fľaša, miesto štopľa plešina. Výzva Edity Šipeky „Cica nežer!“ ma dráždila stále viac. Bicykel by mi mohol pomôcť...
Budvar Galaxy maraton 2006 - MČR v maratóne

Pro letošní 11. ročník Budvar Galaxy maratonu v Českých Budějovicích bylo stanoveno datum 19. srpna, a tak do jihočeské metropole přijedou bojovat o body nejen účastníci Galaxy Anlen série, ale také jezdci startující v Českém poháru v bikemaratonu a seriálů závodů pořádaných nejznámějšími cyklistickými periodiky - Velo marathon série 2006 a Bikemaratonec Cykloservis 2006.
Ako som prežil svoj prvý cyklomaratón

Neviem kde sa v mojej hlave zobrala myšlienka skúsiť si cyklomaratón, ale stalo sa tak a ja som začal sledovať kalendár pretekov. Bola to len otázka času kedy sa na nejaký vyberiem. Voľba padla na akciu s názvom DEMA Banskoštiavnický maratón.
Náměšťský cyklomaraton

Bikeklub Sokolisti, to není jenom májový Sprint DH Cup, ale i Náměšťský cyklomaraton, jež se letos pojede již počtvrté. Za tuto dobu se z něj podařilo vykrmit pohodovou XC akcičku, na kterou se sjíždí čím dál více bikerů. Nejedná se o žádnou masovku tipu „Král Šumavy“, ale pohodový závod krásným okolím řeky Oslavy.