Najnovšie články z kategórie Maraton

BREZNIANSKY HORSKÝ GIANT CYKLOMARATÓN 2006

Druhý ročník Giant cyklomaratónu v krásnom prostredí okolia Brezna sa pôjde 17.6.2006. Pripravené sú trate 25, 50 a 100 km dlhé, so slušným prevýšením 1500 m na 50 km okruh.
Author bikemaratón Súľovské skaly 2006

Začiatok júna sa už pravidelne stal termínom stretnutia bikerov v nádhernom prostredí Súľovských skál. 8. ročník športovo – spoločenského podujatia na tradičných trasách, ale s novým názvom AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly má termín - 3.jún 2006.
1. Košický Bikemaratón

Vytrvalostné terénne preteky horských bicyklov určené pre všetky kategórie pretekárov bez rozdielu pohlavia. Hoci má v názve 1., ide o tretí ročník populárneho maratónu, ktorý má centrum v Jahodnej pri Košiciach. Termín tohtoročnej akcie je 26.8.2006
Author Panda Maratón 2006

Tradičné odštartovanie maratónskej sezóny sa volá Author Panda Maratón. Ako obvykle, aj tento rok sa uskutoční druhú májovú sobotu, 13.5.2006 v tradičnom priestore Topolčianskeho futbalového štadiónu.
Pozvánka na GALAXY Zručský MTB maraton

Zaškrtnutá sobota v kalendáři mi do očí tluče,
je to přece jasný, musím jet do Zruče!!!
Konec zimního lenošení, z postele se zvedám,
přihlášku na závod Galaxy Anlen série hledám.

Posázaví to je krásná krajina,
to převýšení v propozicích je asi nějaká kravina...
Merida Zelená Stopa 2005

V sobotu 3.9 sme vyrazili z Bratislavy na maratón Merida Zelená Stopa. V aute aj pred štartom vládla uvoľnená nálada, veď predsa s niektorými ľudmi sa nevidíte každý deň, tak je príjemné sa s nimi aspoň pozdraviť pred štartom,zhodnotiť aktuálnu formu a len tak pokecať. Takto som sa počas prezentácie zhováral aj ja s Patrikom Kurilom, netušiac že onedlho bude všetko iné...
Rozhovor s organizátorom Horala

Horalu patrí na Slovensku neoficiálny titul najťažšieho MTB maratónu. Úctyhodné prevýšenie v peknom prostredí Nízkych Tatier robí spolu s hlavným vrcholom Kráľovou Hoľou silnú konkurenciu alpským maratónom.
Špaňodolinský cyklomaratón

6.ročník cyklomaratónu, ktorý bude odštartovaný z Námestia v obci Špania Dolina 20.08.2005
GIANT HORSKÝ CYKLOMARATÓN DETVA

Prvú júlovú sobotu sa uskutoční piaty ročník horského cyklomaratónu v Detve. Detailné propozície nájde v pozvánke organizátorov alebo na stránkach generálneho sponzora Giant.
Author Strážovský bikemaratón - fotogaléria

Keďže som dnes išiel do Súľova aj pretekať, tak tentokrát menšia fotogaléria z Author Strážovského bikemaratónu. Počasie konečne výborné, tak akurát. Organizácia na celkom slušnej úrovni. Nálada v cieli výborná. Kopec cien v tombole. To je len zopár headlinov z pripravovaného článku.
Slavomír Strečanský - AUTHOR Strážovský bikemaratón

Author Strážovský bikemaratón má za sebou dva mokré a jeden horúci ročník. Zhodou okolností som sa zúčastnil práve toho horúceho. Nadával som vtedy ako pohan ale potom, čo som sa dozvedel, aké ostatné dva ročníky mokré, to beriem oveľa pokojnejšie...