Najnovšie články z kategórie Maraton

Ako som prežil svoj prvý cyklomaratón

Neviem kde sa v mojej hlave zobrala myšlienka skúsiť si cyklomaratón, ale stalo sa tak a ja som začal sledovať kalendár pretekov. Bola to len otázka času kedy sa na nejaký vyberiem. Voľba padla na akciu s názvom DEMA Banskoštiavnický maratón.
Náměšťský cyklomaraton

Bikeklub Sokolisti, to není jenom májový Sprint DH Cup, ale i Náměšťský cyklomaraton, jež se letos pojede již počtvrté. Za tuto dobu se z něj podařilo vykrmit pohodovou XC akcičku, na kterou se sjíždí čím dál více bikerů. Nejedná se o žádnou masovku tipu „Král Šumavy“, ale pohodový závod krásným okolím řeky Oslavy.
Karpatský bike maraton

5. ročník cyklomaratónu, ktorý sa koná 19.8.2006 fakticky hneď za rohom - v Hodoníne. Pripraviť sa môžete na 60 km trať s prevýšením 1350m a horskú prémiu na Veľkú Javorinu!
Kráľ maratónov v najlepšej forme

Kelly’s Dubnický Maratón 2006, 12. ročník snáď najznámejšieho maratónu u nás, pripravil pre 550 štartujúcich nádhernú trať, výbornú organizáciu a ako bonus (až príliš) teplé a suché počasie. Nepočul som zatiaľ na maratón zlého slova, a tak i ja prinášam reportáž a fotogalériu z tejto vydarenej akcie.
Súľov ešte raz a oficiálne

V dňoch 2. a 3. júna organizovalo SCK CYKLO TOUR Súľov spolu s obcou Súľov - Hradná 8.ročník AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly. Aj názov napovedá, v akom prostredí sa toto podujatie už štvrtý krát odohrávalo. Hladký priebeh malo na starosti 140 dobrovoľných usporiadateľov, z toho 55 len na križovatkách !!! Všetkým im patrí moja vďaka. Bez Vás by to nešlo... Po pár minuloročných úrazoch to tento rok prebehlo len s pár škrabancami. Rýchla zdravotná služba bola bez práce. Chvalabohu! Padalo sa síce dosť, ale do mäkkého. A prečo do mäkkého...?
Brezniansky cyklomaratón alebo nekonečné kopce

Kopce, stúpanie, kopce klesanie, stúpanie, klesanie, tlačenie biku do kopca, klesanie. Aj takto sa dá stráviť deň. Možno si mnoho z Vás povie, že sú aj lepšie aktivity a vôbec nemamietam, ale pocit po prejedení cieľa za to naozaj stojí (i keď nestojíte na stupni víťazov).
Tropické teploty a prach na Author Bikemaratóne Súľovské skaly

Keď ráno ortuť teplomera vystúpila nad 30 stupňov, neveštilo to nič dobré. Po príchode do Súľova nás čakala slnkom zaliata krajina, prašné a vyschnuté polia a lesné cesty a po vystúpení z klimatizovaného autíčka nás zalial pot. A všetci spoločne sme si pomysleli; dá sa vôbec v tomto počasí ísť maratón? No dobre, už budem vážny...
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

Reportáž, fotky a snáď aj výsledky tu nájdete už o niekoľko hodín...
 BIKE Maratón Medzihorím 2006

3. ročník Bike Maratónu Medzihorím (Memoriál Radovana Kaufmana) sa odštartuje z Partizánskeho už túto sobotu! Všetci ste pozvaní a tu, samozrejme, nájdete propozície a profil trate.
Bikerská májová sobota v Pravenci

V sobotu, 20.5.2006, sa v Pravenci uskutočnia hneď 2 akcie bikerského charakteru. Pôjde sa 3. kolo 1. XC MTB ligy (MYPA séria) a zároveň aj MTB maratón na 93.9 km, resp. presnú polovičku z tejto kilometráže. Tu nájdete propozície oboch akcií + kalendár MYPA série.
Kelly's Dubnický Maratón 2006

12.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov chrbtami a údoliami Strážovských vrchov v okolí Novej Dubnice (oblasť Nová Dubnica, Trenčianske Teplice, Omšenie, Baske, Dolná a Horná Poruba, Ilava).

Maratón zaradený do prestížnej VELO MTB série.
Najstarší, najväčší a najťažší maratón horských bicyklov na Slovensku.
Giant Špaňodolinský cyklomaratón

V nádhernom prostredí Starých hôr, 19.8.2006 padne štartovací výstrel v malebnej dedinke Špania Dolina a pretekári sa vydajú na trať Giant Špaňodolinského Maratónu, ktorý sa ide v rámci Merida Peloton Série a tento rok je taktiež Majstrovstvami Slovenska v maratóne. Tu nájdete propozície, mapu a profil trate.