Najnovšie články z kategórie Maraton

„BRUTAĽNA“ po novom, „ELEMENTARNA“ po starom

V poslednom období sa s cyklistami na Slovensku roztrhlo vrece.
Keď tak sledujeme počty účastníkov na jednotlivých pretekoch, človek nadobúda konečne pocit, že cyklistika sa stáva masovým športom. Ale dobre jej tak. Myslíme, že takto by to malo byť a takto je to správne.
PORÁČ 2008 – Úžasní ľudia, úžasný kraj.

Tichučko, bajkri ani muk!

Poviem Vám príbeh z lesných lúk.

Bude to príbeh rozprávkový

o bajkovaní a o Poráčovi.
Author bikemaratón Súľovské skaly za dverami

Už len pár dní ostáva do štartu jubilejného 10. ročníka AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná.
DEMA FATRANSKÝ MARATÓN 2008

Pozvánka na 3. ročník Dema Fatranského Maratónu. Tento rok sa to celé udeje 31.5 v Stráňavách pri Žiline. Môžete sa tešiť na tri trate so slušným prevýšením a bohatý sprievodný program
Kelly's Greenbike Tour 2008

Pozvánka na prvý ročník KELLY'S GREENBIKE TOUR Bratislava 2008 pod záštitou primátora Bratislavy Andreja Ďurkovského. Pripravené sú dve trate v Malých Karpatoch a celé to odštartuje 23.8.2008 zo Železnej Studienky v Bratislave
4. ročník CYKLOMARATÓNU SLOVENSKÝ RAJ

CYKLOMARATÓN SLOVENSKÝ RAJ nadväzuje na podujatia pre širokú cyklistickú verejnosť a aktívnych športovcov. Je určený pre náročnejších vyznávačov horskej cyklistiky, vhodný pre zdatnú mládež od 15 rokov, mužov a ženy, seniorov a veteránov nevynímajúc.
Tradíciou podujatia je sprístupnenie najkrajších miest Slovenského raja počas pretekov, nakoľko sú to miesta s najvyšším stupňom ochrany a sú celoročne prísne chránené.
Fotogaléria z 1. Košického Bikemaratónu 2007

Takmer 200 autentických fotografií z 1. Košického Bikemaratónu, ktorý sa išiel uplynulý víkend prináša Lakko. Kto sa zúčastnil, má veľkú šancu sa nájsť...
PÁN NÁRAMKOV, alebo krejzi 2007

Vždy som chcel dať Krejzi. Na druhej strane nikdy som nebol v žiadnom cykloklube, neviem čo je pravidelný tréning, intervalový tréning. Nedokážem ísť hore kopcom rýchlejšie keď treba. Nemám problém ani s technickým vybavením. Neriešim aké prezujem gumy. Akurát tak prednú za zadnú môžem vymeniť. Alebo, keď sa zoderú. Nasprejujem reťaz, prevody, vidlu a ide sa. Lenže krejzi nie je len tak. Tu nestačí ľahká taktika. To chce stratégiu...
Horal - fotogaléria

V Latankovom reporte si môžete prečítať aj o tohtoročnom Horalovi. Na doplnenie, Katko prináša 184 fotografií z trate Horala. Aj z nich sa dá usúdiť, že Horal prechádzka ružovou záhradou nebol...
Od Pandy po Krejzy

Vlani som sa snažil reportami naštartovať ostaných k písaniu. Dosiahol som opak. Čitateľ je náročný a mám pocit, že ak to nie je bombastické, pošliapu ťa. Tak radšej nikto nepíše. A tak je tu nejako pusto. Červo má teraz iné starosti a žije tu len fórum a bazár. Takže taký obyčajný report.
Trať Majstrovstiev SR v maratóne

Vlado Oprenčák: Dňa 8. 7. som mal možnosť robiť sprievodcu na trati Brutale skúseným borcom Miroslavovi Hulejovi, Milanovi Jánošíkovi, Igorovi Otiepkovi, Tomášovi Hauserovi a Miroslavovi Kováčikovi – víťazovi posledného ročníka a účastníka všetkých doterajších ročníkov za účelom najazdenia trate. Využil som ich súhlas a ochotu k vyjadreniu sa na naše otázky týkajúce sa blížiaceho podujatia, ktoré je zároveň aj vrcholom sezóny 2007 (Majstrovstvá SR v MTB maratóne).