www.welovecycling.com

Články v kategórii 'MTBIKER centrum' (71 článkov)

Reportáž: Testovací deň Superior a Marin 2019 - od gravelu až po enduro mašiny

12.06.2019 1 683

Prvý júnový víkend ste mali opäť možnosť otestovať zaujímavé bicykle v našom MTBIKER centre. Tentokrát to bola česká značka Superior a z ďalekej Californie Marin.
Video: Sada Shimano XT M8100 - 12 rýchlostí opäť dostupnejších

11.06.2019 3 968 29

Shimano si s predstavením dostupnej 12-rýchlostnej sady dalo pomerne načas. Japonská odpoveď na 12-rýchlostné sady Sram Eagle je však tu a my vám ju predstavíme pekne aj s detailami.
Video: Basso Venta - taliansky elegán v rozumnej cene a výbave

06.06.2019 2 158 1

Značka Basso nie je medzi cyklistami veľmi známa, no pritom má vo svojej ponuke viacero zaujímavých modelov.
Pozvánka: Testovací deň SHIMANO STEPS - príď si užiť poriadnu dávku zábavy v našom MTBIKER centre

05.06.2019 686

Moderný a rýchlo rastúci segment elektrobicyklov si vyžaduje nové technológie a prispôsobenie sa trhu. Značka SHIMANO túto úlohu zvláda skvele a ich technológia pokrýva značnú časť trhu s elektrobicyklami.
Video: Orbea Orca M21 iTEAM - prehliadka nových technológií

01.06.2019 1 878

Modelový rad Orca bude sedieť najmä tým náročnejším cyklistom a v tomto prevedení aj tým, ktorí si potrpia na moderné trendy, kam patrí napríklad aj bezdrôtové radenie.
Reportáž: Testovací deň Wilier 2019 - krásne bicykle a počasie k tomu

30.05.2019 1 333

Posledný májový víkend sa už tradične konal v MTBIKER centre testovací deň, tentokrát pod taktovkou talianskej značky Wilier. Ako to tam vyzeralo, uvidíte v našej galérii, aj s pár slovami k tomu.
Pozvánka: Testovací deň Superior a Marin - odskúšajte si na vlastnej koži

28.05.2019 1 388

Druhú júnovú sobotu (8.6.) sa môžete tešiť na testovací deň špičkovej českej značky Superior a kultovej kalifornskej značky Marin.
Rozhovor: Kto stojí na čele zákazníckej podpory?

26.05.2019 1 819

Volali ste už na našu zákaznícku podporu? Ak áno, na 99 % sa vám na druhej strane ozval Róbert Gombala.
Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

23.05.2019 1 734 2

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Video: Fuji Nevada 29 2.0 LTD - dostupný spoločník na každý výjazd

23.05.2019 1 897 3

Ak hľadáte bicykel, ktorý zvládne pohodlný výlet aj ľahší trail, tento model od Fuji môže byť vhodný kandidát.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

15.05.2019 4 940 13

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.
Pozvánka: Testovací deň Wilier - koncom mája v MTBIKER centre

14.05.2019 1 801 1

Séria testovacích dní v našom MTBIKER centre pokračuje tentokrát v spolupráci so značkou Wilier, ktorá patrí medzi tradičné talianske značky a svoju históriu píše už od roku 1906.
Unboxing: Orbea OIZ 29 M30 2019 – keď sa snúbi ľahkosť s dizajnom

12.05.2019 3 754 3

Vývoj ide neustále dopredu a byť na výslní chce každý. Značka Orbea to veľmi dobre vie. Výsledkom je model OIZ M30 29“, ktorý dosahuje najvyššie kritéria vo všetkých smeroch.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

09.05.2019 2 006 1

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.
Reportáž: Testovacie dni Ghost a Lapierre 2019 odštartovali máj

07.05.2019 2 460

Prvý májový víkend sa konali v našom MTBIKER centre ďalšie z testovacích dní, tentokrát nás navštívili hneď dve značky súčasne a to Ghost a Lapierre.
Pozvánka: Testovacie dni Canyon - odskúšajte si nemeckú kvalitu

02.05.2019 7 234 16

Značka Canyon je už tradične veľkým lákadlom, pretože sa k jej bicyklom bežne v predajni nie je možné dostať. Preto sú testovacie dni mimoriadnou príležitosťou, ako si ich vyskúšať na vlastnej koži.
Rozhovor: Z pozície servisáka, cez expedičného pracovníka, až na manažéra MTBIKER centra

28.04.2019 4 954 6

Martin je už dlho naším dôležitým článkom, ktorému pojmy ako empatia a spoločenskosť nie sú cudzie. Avšak zákazník ho postrehne len veľmi zriedka. Nepracuje na servise ani na ploche predajne, čo je teda náplňou jeho práce?
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - široká škála elektrobicyklov

25.04.2019 315

Česká značka Rock Machine nezanevrela ani na elektrobicykle a o tom svedčí aj ich široký výber. Vyskúšať si ich na vlastnej koži môžete v našom MTBIKER centre počas testovacích dní už tento víkend!
Pozvánka: Testovacie dni Ghost a Lapierre – príďte si vyskúšať svojho favorita

23.04.2019 3 364

Prvý májový víkend sa môžete tešiť na testovacie dni kultových značiek Ghost a Lapierre v našom MTBIKER centre. Príďte si „ochutnať” najnovšie modely bicyklov a urobte si o nich obraz priamo na vlastnej koži.
Nový parťák za zvýhodnenú cenu - výpredaj modelov Rock Machine 2018

18.04.2019 4 267 1

Už o necelé 2 týždne (27. a 28. apríla) sa s niektorými z vás stretneme na testovacích dňoch bicyklov Rock Machine v MTBIKER centre v Hrádku. Bonusom budú testovacie a jazdené modely 2018, na ktorých sa domov môžete odviesť aj vy.
Testovací deň ORBEA 2019 je úspešne za nami

16.04.2019 2 893 3

Máme tu apríl a s ním prichádzajú k nám do MTBIKER centra aj testovacie dni. Ako prvé k nám zavítali na odskúšanie bicykle od španielskej značky Orbea.
Unboxing: Giant Reign 2 GE – enduro na každý deň

10.04.2019 4 644 2

Endurové šialenstvo s prichádzajúcou jarou rastie a k tomu patrí aj predstavovanie noviniek na rok 2019. Giant poňal túto kategóriu s najvyššou vážnosťou a prichádza s modelom Reign 2 GE.
Video: Marin Four Corners - na cesty pre dobrodruhov

09.04.2019 2 780 7

Tento bicykel od kalifornskej značky mieri na všetkých, ktorým nejde primárne o športové výkony, ale majú silné “prieskumnícke” ambície.
Nová sekcia na webe venovaná aktivitám v MTBIKER centre

05.04.2019 3 877 13

O našom centre sme zatiaľ veľa nepísali, ale práve nadišiel ten čas, kedy sa vieme zodpovedne pustiť aj do tejto formy obsahu a bližšie vám predstaviť centrum a veci okolo neho.