ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Navleky' (18 článkov)

Ako sa obliecť na jarné výjazdy – neuvariť sa a neprechladnúť

22.03.2020 6 262 11 70

Videom a článkom si povieme, ako si môžete vytvoriť systém obliekania a vyhnúť sa častým chybám v tomto ročnom období.
Ako bojovať s vetrom a chladom – rukavice a návleky

PR 03.03.2020 3 544

Pri jazdení počas jari stále príde viac než vhod ochrana rúk a nôh, nehovoriac o premenlivom počasí. Výberom správnych návlekov a rukavíc môžete absolvovať svoje výjazdy komfortne a v teple.
Chladné počasie - ako neprechladnúť

17.12.2019 5 061 36 59

To, že máme teploty pod 10 stupňov neznamená, že zostaneme sedieť doma a bike bude smutne odložený v kúte. Na čo nezabudnúť, čo nepodceniť a na čo dať pozor, aby jazda neskončila prechladnutím?
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

PR 13.11.2019 4 279

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.
Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť

PR 24.10.2019 2 291

Čím ďalej tým viac budú rána chladnejšie, počas dňa na bicykli nás môže postretnúť ochladenie a pri skorých ranných a neskorých večerných výjazdoch už bude úplná samozrejmosť, aby ste si chránili ruky a nohy pred chladom.
Rukavice a návleky pre zimné jazdenie

PR 15.10.2019 4 263

Ak ste z tých nadšencov, ktorých neodradia ani sychravé a chladné dni od toho, aby vytiahli bicykel a išli na niekoľko hodín von, tak potom tu pre vás máme zopár tipov na rukavice a návleky, vďaka ktorým sa budete cítiť o trochu viac komfortne aj v nečase.
Test: Návleky CRAFT SEAMLESS - opora do chladných dní

27.05.2019 4 757 7

Vôbec prvé návleky na ruky a nohy som si kúpil ešte ako stredoškolák v roku 2007.
Oblečenie od cyklistov pre cyklistov – nová sezóna v znamení BBB

PR 13.04.2019 2 996

Poznáme to snáď všetci – bicykel funguje ako má, ale ak sa v oblečení necítime komfortne, stráca výjazd svoje čaro. BBB teraz prichádza s ponukou cyklistických kúskov, ktoré sú funkčné a cenovo dostupné.
Rukavice a návleky – aby sa vám chlad nedostal pod kožu

PR 26.03.2019 4 299

Tieto základné doplnky nájdu využitie takmer počas každého ročného obdobia. Prinášame niekoľko tipov, aby ste si jar užili naplno.
Výbava pre komfortnú jazdu v nepriaznivých podmienkach

PR 05.03.2019 3 529

Nepríjemnosti, ktoré spôsobuje špliechajúca voda, či blato, hádam ani nie je potrebné spomínať. Ich úplné eliminovanie nie je reálne, ale existuje viacero doplnkov, ktoré dokážu jazdu v takýchto podmienkach spríjemniť.
Test: Základné a doslova nevyhnutné doplnky od Santini - návleky a ponožky

12.11.2018 5 328 2 8

Ak príde reč na doplnky oblečenia pre cyklistov, tak existujú také, bez ktorých sa v sezóne dokážeme zaobísť a potom sú tu aj tie, ktoré by nemali chýbať vo výbave žiadneho cyklistu.
Sportful Fiandre – aj na jeseň komfortne

PR 15.10.2018 3 022

Neustále sa meniace podmienky nie sú dôvod, aby ste zostali doma. Práve s tým vie výrazne pomôcť špeciálna kolekcia od značky Sportful, ktorá sa zrodila v náročných podmienkach severských klasík.

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 740)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 651)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 519)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 180)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 127)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 328)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 061)