Najnovšie články z kategórie Nepal

Českí bikeri pokorili horu Mera Peak na bikoch Kellys Swag a Thorx

Českým bikerom sa v Nepále podaril husársky kúsok, ktorým sa zapísali do histórie horskej cyklistiky.
Video: RJ Ripper - najrýchlejší jazdec v Nepále

Keď máte nejaký cieľ, treba za ním ísť. Dôkazom je aj tento príbeh, že keď sa chce, ide to aj v obmedzených podmienkach.
Video: S bicyklom v Nepále

Niekto chodí do Nepálu hľadať duševnú pohodu, ďalší zase užiť si nekonečné horské singláče a cestičky na streche sveta. A nezabudnite sa ani podeliť o radosť s miestnymi ľudmi :).
Útek z povinností moderného sveta do východného Nepálu a samozrejme s bikom

Staroveká krajina so stále zachovanou tvárou, ktorej sa ešte nedotkol masový turizmus. „Pri jazde som si nemohol pomôcť a myslel som na ľudí, ktorí stavali tieto úžasné traily cez vysoké hory. Vtedy si určite nevedeli predstaviť, že raz sa po nich budú preháňať horskí cyklisti a bude to veľká zábava.“ Zamýšľal sa nad svojou jazdou Gary Thomas.
Bajkovanie v Nepále: Nádherné scenérie, ľudia a samozrejme aj horské cesty

Veľa ľudí cestuje do Nepálu za hľadaním odpovedí na rôzne duchovné otázky alebo za zdolávaním himalajských vrcholov. Našťastie sa nájdu bikeri, ktorí si zoberú bike aj do Nepálu ako Rob-J Heran. Kto ešte nebol v Nepále, tak tu je ďalší z dôvodov, prečo ho navštíviť... A kľudne aj bez biku.