www.force.cz

Články v kategórii 'Obuv' (8 článkov)

Test: Cyklistické topánky GIRO Gauge - univerzálny kúsok pre obe pohlavia

14.08.2019 1 772

Tak ako si výjazd vieme užiť len v dobre sadnúcom oblečení, rovnakú váhu má aj vhodne zvolená obuv. Ja som po rokoch svoje staré MTB tretry vymenila za model Gauge, na ktorý sa pozrieme bližšie.
Test: Giro Privateer Lace  - štýlová MTB tretra z horúcej Kalifornie

Test: Giro Privateer Lace - štýlová MTB tretra z horúcej Kalifornie

25.05.2019 2 009 1

Správna obuv na bike vie určite výrazne vylepšiť pocit z jazdy, rovnako ako tá nesprávna dokáže príjemný pocit pokaziť.
Test: Tretry Shimano SH-GR500 - dostupné tretry do nedostupných terénov

08.05.2019 4 348 7

Ak patríte aj vy medzi tých, ktorí si radi vychutnávajú jazdu v náročnejších podmienkach, napríklad enduro, či na stále obľúbenejších trailoch, tak by vás mohol tento cenovo dostupnejší model zaujať.
Výbava na trail a enduro – spoľahlivosť a univerzálnosť použitia

PR 19.03.2019 3 818

Výjazdy v teréne si vyžadujú výbavu, ktorá nie je zameraná len na nízku hmotnosť, ale rovnako aj na odolnosť a použitie v rozličných podmienkach. A najmä v premenlivom období.
Výbava na jar vhodná pre športovú cyklistiku

PR 12.03.2019 4 481

Už sa to začína. Nová sezóna, ktorá k nám prichádza spolu s novým ročným obdobím. Ako sa pripraviť na jar? Tu je zopár tipov na výbavu, ktorá môže prísť vhod.
Výbava na trail – ak máte radi terén vo všetkých jeho podobách

PR 11.09.2018 3 707

V prípade, že radi trávite čo najviac času v teréne a vyhľadávate v prvom rade technické jazdenie, máme pre vás niekoľko tipov na vhodnú výbavu.
Dámska volenka - aby bola jazda v sedle komfortná

PR 03.07.2018 2 602

Žien v cyklistike postupne pribúda, čo výrobcov oblečenia a doplnkov motivuje k tvorbe špecifických kúskov.
Test: Zimné tretry Northwave Raptor Arctic GTX MTB - ako si udržať nohy v teple

04.01.2018 6 463 12

Malú revolúciu konštrukcie zimných tretier priniesla minulý rok na trh talianska značka Northwave. Jazdím ich už viac ako mesiac až do teplôt atakujúcich -10°C, tak skúsim spísať svoje skúsenosti...

1. 7+1 dôvodov, prečo mať cesťák (8 402)
  2. Drobnosti, ktoré vedia pomôcť (6 447)
  3. Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen (6 030)
  4. Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium (5 944)
  5. Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu (5 602)
  6. Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom (5 400)
  7. Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m (5 080)
  8. V CTM hľadajú posilu do produktového tímu a môžeš to byť práve ty (5 069)
  9. Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla (4 966)
  10. Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný (4 544)