Najnovšie články z kategórie Pp

Vianočné darčeky pre enduro jazdca - malá inšpirácia pre vás PR článok

Vianočné darčeky pre enduro jazdca - malá inšpirácia pre vás

Dalo by sa povedať, že v prípade kategórie enduro je takmer všetko spotrebný materiál, ktorý treba z času na čas vymeniť. A rovnako vždy spraví radosť nový dres, prilba či sada na čistenie bicykla.
Celoodpružené modely s cenovkou 5000 € pre rok 2021 PR článok

Celoodpružené modely s cenovkou 5000 € pre rok 2021

O výhodách celoodpružených bicyklov, navyše so zdvihom okolo 140 mm, nie je pri zábavnom technickom a trailovom jazdení pochýb.
Výbava nielen pre cyklistu PR článok

Výbava nielen pre cyklistu

Ak robíte viacero športových aktivít, alebo si len radi od bicykla oddýchnete a z času na čas vyrazíte na turistiku či lyže, možno sa vám hodí niečo z nášho výberu.
Vianočné darčeky pre športového jazdca - my vám poradíme PR článok

Vianočné darčeky pre športového jazdca - my vám poradíme

Prinášame zopár tipov, ktoré môžu inšpirovať k výberu vhodných darčekov. Takmer s istotou ich ocení každý športový jazdec, čo trávi v sedle hodiny.
Novinky v kategórii cestnej cyklistiky v roku 2021 PR článok

Novinky v kategórii cestnej cyklistiky v roku 2021

Blížiaca sa sezóna prináša novinky aj v cestnej cyklistike, doplnenej o čoraz viac sa rozrastajúci segment gravel. Nájdeme tu bohatý výber na cesty - necesty, s karbónovým alebo aj oceľovým rámom. K tomu pribudne aj jeden elektrobicykel.
Jazda v teréne - čo sa môže hodiť? PR článok

Jazda v teréne - čo sa môže hodiť?

Zajazdiť si poriadne po lesných cestičkách, užiť si dlhé zjazdy dolu kopcom a občas prísť poriadne zablatený má svoje čaro. A vhodná výbava túto radosť len umocní...
Zazimovanie bicykla - čo sa môže hodiť PR článok

Zazimovanie bicykla - čo sa môže hodiť

Predtým ako odložíte bicykel do garáže či do pivnice, je dôležité ho nielen dôkladne očistiť, ale napríklad premazať všetky pohyblivé časti. Prinášame niekoľko tipov na doplnky, ktoré využijete aj neskôr v domácom servise.
Oblečenie do chladného počasia - hlavne nezmrznúť PR článok

Oblečenie do chladného počasia - hlavne nezmrznúť

Ak si chcete predĺžiť cyklistickú sezónu aj napriek tomu, že vonku sa teploty postupne blížia k nule, potrebujete kvalitné a teplé oblečenie. A samozrejme netreba zabúdať na vhodné doplnky.
Užite si zimu naplno - výbava pre vás PR článok

Užite si zimu naplno - výbava pre vás

Ak sa ani v zime nedokážete rozlúčiť s vaším bicyklom alebo sa venujete obľúbeným zimným športom, prinášame vám zopár tipov na praktickú zimnú výbavu.
Rukavice do chladného počasia – ruky v teple sú základ PR článok

Rukavice do chladného počasia – ruky v teple sú základ

Môžete mať teplé oblečenie, ale nič tak nepokazí výjazd ako chladný vietor, ktorý vám celý čas fúka na ruky. A preto sú dobré rukavice základom vašej výbavy.
Výbava do jesenných podmienok – sezóna nám ešte nekončí PR článok

Výbava do jesenných podmienok – sezóna nám ešte nekončí

Kvalitné kúsky oblečenia sú na výjazdoch dôležité, rovnako aj niektoré vychytávky, ktoré služia na zvýšenie bezpečnosti a pohodlia.
Dámska výbava pre chladnejšie dni – hlavne ostať v teple PR článok

Dámska výbava pre chladnejšie dni – hlavne ostať v teple

Nastalo obdobie, kedy už začína výrazne ubúdať svetlo a vy pomaly vyberáte zo šatníkov teplejšie oblečenie. Ak však zistíte, že vám chýbajú zateplené nohavice či bunda, prinášame tipy na pár najnovších kúskov.