Najnovšie články z kategórie Rakusko

Tip na výlet: Vyľudnená rakúska alternatíva Tatier kúsok od Bratislavy

Prázdne turistické chodníky, krásne kopce, skaly, pastivny, stáda kamzíkov a kozorožcov a to všetko len na dva skoky z Bratislavy? Vyrazme do pohoria Hochschwab v Rakúsku.
Svetový pohár v Leogangu – keď to konečne cinkne

Ďalšie kolo prinieslo premiéru zaujímavého konceptu značky Scott, ďalšie trápenie Nina Schurtera, veľké návraty, napínavé súboje a radosť u našich západných susedov.
Video: Ako funguje pretekanie na ebikoch - Majstrovstvá sveta elektrobicyklov play_arrow

Video: Ako funguje pretekanie na ebikoch - Majstrovstvá sveta elektrobicyklov

Čím sú preteky ebikov odlišné, čo rozhoduje o poradí a ako sa volia režimy pohonu počas jazdy, porozprával účastník Jakub Varhaňovský.
Mišo, bojuj! - pomôžme spolu ochrnutému bikerovi

Asi málokto z nás pri nasadzovaní prilby myslí na to najhoršie. A chvalabohu sa vždy vrátime z nášho výjazdu v poriadku. No nie vo všetkých prípadoch je to bohužiaľ tak.
Intersport - správa o športe 2019

Keď nám v mailovej schránke pípol mail s pozvánkou od slovenského zastúpenia Intersportu na tlačovú konferenciu do rakúskeho Leogangu, popravde sa mi zdvihlo obočie. Zvedavosť nedala, a tak som vytočil číslo v podpise a zistil, čo sa to vlastne chystá.
Video: Najkrajšie stúpania - Ötztaler Gletscherstraße - 11 % priemer do výšky 2 800 m play_arrow

Vyskúšať si vplyv nadmorskej výšky na svoj výkon môžete veľmi dobre na tomto rakúskom kopci, ktorý je ku všetkému aj poriadne strmý...odmena ale rozhodne stojí za to.
Video: Fabio Wibmer nás opäť baví svojimi kúskami play_arrow

Video: Fabio Wibmer nás opäť baví svojimi kúskami

Tentokrát nás Fabio pozýva do rušných ulíc Rakúska, ktoré sa stávajú jeho ihriskom so všetkými svojimi každodennými situáciami. A tie, samozrejme, pre neho nepredstavujú žiadnu prekážku.
Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu play_arrow

Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu

Počasie si opäť raz išlo svoje a premenilo už tak náročné podujatia na skutočný "survival fest". Poďte sa pozrieť priamo na trať a ako to vyzerá, keď hlava povie jednoducho dosť...
Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Tip na výlet: Veľký Zvonár - majestátny strážca alpskej krásky

Predĺžený víkend pred nami, hviezdy i manželka naklonené športovému vyžitiu, kamarát s priateľkou tiež – dokonalý kokteil na spoznávanie nejakej tej alpskej legendy.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Pripravte sa aj vy na cestné majstrovstvá sveta 2018

Už zajtra štartujú jedny z najvýznamnejších pretekov medzi cestnými cyklistami (a nielen nimi), majstrovstvá sveta. Ich dejisko je tento rok situované v Rakúsku, konkrétne v Innsbrucku.