Články v kategórii 'Rakusko' (25 - 36 z 42 článkov)

Slovenské ubytovanie v rakúskom raji oddychu

PR 02.09.2016 9 747 4 15

Len 3 hod. cesty od Bratislavy sa nachádza “zelené srdce rakúska” - spolková krajina Štajersko, ako stvorená pre cyklistiku, ale tiež kopec ďalších aktivít. A ak budete niekedy hľadať ubytovanie v lokalite Saltzkammergut, tak vedzte, že jeden pohodový penzión tu má aj Slovák Roman Rajták, odporúčaný viacerými našimi bikermi.
Nepršalo, skôr lialo. Hustý dážď a aj mnoho iného si zažil Kellys Factory Team v rakúskom Leogangu na DH World CUP 2016

17.06.2016 4 529 3 15

Uplynulý víkend sa jazdci Kellys Factory Teamu zúčastnili Svetového pohára v Downhille v susednom Rakúsku. Počasie sa tu neustále menilo, a tak sa ich plány každú chvíľu upravovali spolu s ním. Silné slnko, zrazu naopak poriadny dážď, ktorý premenil korene a kamene na trailoch na klzkú šmykľavku.
Marek Harčarik sa umiestnil na 1. mieste vo svojej kategórii na rakúskom extrémnom ultracyklomaratóne

31.05.2016 9 354 4 45

Amatérsky cyklista Marek Harčarik, sa počas minulého víkendu umiestnil na 1. mieste vo svojej kategórii s časom 40 hodín a 46 minút a na 2. mieste v celkovom poradí na rakúskom extrémnom cykloultramaratóne, čo je zatiaľ najlepší výsledok, aký sa doposiaľ podarilo slovenským pretekárom na takomto extrémnom medzinárodnom podujatí získať.
Cez víkend sa našim cyklokrosárom darilo v Rakúsku: Triumfy Glajzu, Keseg-Števkovej aj Chrena

01.12.2015 2 548 6

Na pretekoch kategórie UCI C2, ktoré sa konali v nedeľu v rakúskom Ternitze, dominovali vo všetkých kategóriách slovenskí cyklokrosári. Ondrej Glajza ml. zvíťazil v špurte medzi mužmi v kategórii elite pred Čechom Jakubom Skálom a holandským reprezentantom Gossom van der Meerom. Víťazkou kategórie elite žien sa stala Janka Keseg Števková (Outsiterz) a najrýchlejším juniorom bol Martin Chren (CK Olympik Trnava).
Slovensko - tam, kde sa dobre jazdí na biku

27.11.2015 9 288 14 29

V rámci projektu RideThePlanet zavítali jeho autori aj na Slovensko a našli u nás množstvo zaujímavých lokalít na jazdenie. Dobrá hudba, kamera a jazda sú samozrejmosťou.
Filip Polc vyhral Briancon Urban DH a už o rok možno bude táto akcia aj v kalendári City Downhill World Tour 2016

23.07.2015 3 563 14 5

Trať išla cez zaujímavú lokalitu UNESCO hradu v meste Briancon, ktoré sa nachádza v srdci francúzskych Álp. Pozrite si finálovú jazdu, fotogalériu aj vyjadrenie víťazného Filipa Polca.
Reportáž: Salzkammergut Trophy 2015 alebo aj poriadne dlhé rakúske saunovanie - Moja najobľúbenejšia akcia v celom kalendári

21.07.2015 6 425 25 52

Bez tejto 211 km dlhej a bláznivej trasy si už sezónu ani neviem predstaviť. Tých 7000 výškových metrov sa dá spraviť vlastne aj niekde u nás, ale zaručene to nebude taká zábava. Väčšinou si tento fakt uvedomím až s odstupom času a najmä po ďalšom extrémnom ročníku. Vodu pre tento krát vystriedala pravá sauna...
Reportáž: Kitzbühel víkend - poriadny maratón a nielen to...

03.07.2015 3 315 2 23

Fanúšikom alpského lyžovania asi netreba oblasť Kitzbühelu bližšie predstavovať. Ako inak v lete sa mení na raj pre bikerov - či už pre tých ktorí milujú jazdu z kopca, do kopca alebo najlepšie oboje. V rámci 8 dňového KitzAlpBike festivalu sa koná skutočne všetko možné, od endura, cez XC až po maratón. A práve ten samozrejme upútal moju pozornosť...
Cyklotrasy okolo Neziderského jazera (Neusiedler See) - Nenáročná cykloturistika kúsok od Bratislavy

18.06.2015 35 924 18 14

Menej ako 50 km od Bratislavy sa nachádza Neziderské jazero, ktoré ponúka viacero nenáročných dobre značených cyklotrás. Okolo celého jazera je to približne 120 km s minimálnym prevýšením, ale keď sa vyberiete aj do maďarského mesta Sopron, predĺžite si trasu ešte o ďalších 25 km a nastúpate celkovo 500 metrov. Navyše cez jazero premávajú lode, ktorými sa môžete aj s bikom dopraviť na druhú stranu, takže si môžete vybrať aj oveľa kratší variant.
500 km od Bratislavy

19.04.2015 4 279 2 20

Double na fóre v téme Bajkerské videá napísal k tomuto videu: „Po minuloročnej skúsenosti s bikovaním v Rakúsku som sa rozhodol, že pôjdem aj tento rok. Je to len 500km od BA a podľa videí to bude stáť za to.“ Za mňa môžem len povedať, že prajem vydarenú bikovačku!
Lávky spoja dve krajiny

18.02.2015 2 904 3 2

Lávkami pre peších a cyklistov chystá Bratislavský samosprávny kraj spojiť slovenské obce na Záhorí s Rakúskom. Zámer spájania vítajú starostovia všetkých obcí na našej strane Moravy a podporujú všetci starostovia západných mestských častí Bratislavy.
Pokračovanie až do cieľa: Z Bratislavy do Benátok. Sám.

30.11.2014 8 173 46 49

V prvom rade by som chcel vyjadriť vďaku všetkým čitateľom, či už tu na MTBiker, alebo na Facebook–u, ktorí ma svojimi pozitívnymi komentármi povzbudzujú aj do ďalších podobných expedícií. Ešte by som rád upresnil, že to bola moja prvá cyklocesta dlhšia ako 3 dni. Preto bolo aj viac batožiny (z neskúsenosti, radšej viac ako menej). Avšak to, že som všetko z už spomínaných 60kg využil, dokážem práve v tomto článku. Nasledujúce riadky opíšem posledné 4 dni svojej prvej veľkej sólo cesty.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 911)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 737)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 640)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 181)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 442)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 111)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 985)