www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Rakusko' (37 - 42 z 42 článkov)

Naša akcia roka: Tri dni v Soľnohradsku

23.07.2014 2 984 9 6

Našu „tradičnú“ cyklo akciu roka sme toho roku nasmerovali do okolia Salzburgu, ktoré je nazývané aj ako Salzkammergut – čiže Soľná komora. Po dvoch ročníkoch v Korutánsku si to už žiadalo zmenu. Pri výbere lokality zohľadňujeme viacero faktorov. Za prvé: nesmie to byť veľmi ďaleko od Blavy – čas je vzácny a škoda ho premrhať dlhým cestovaním, za druhé: ubytovanie s prijateľnými cenami, ale aby sa dali robiť hviezdicové okruhy, no a za tretie: to hlavné – aby boli v okolí nejaké cyklistické výzvy v podobe známych vrchov či sediel. Je pravdou, že tentokrát sme nesiahali na žiadne dvojtisícovky, ale náročnosťou za nimi vôbec nezaostávali.
Slovenská reprezentácia MTB v Rakúsku na technicky náročnej trati

13.05.2014 3 362 2 11

Slovenská reprezentácia MTB sa 11.05.2014 zúčastnila na Grazer Bike-Opening Stattegg 2014, pretekoch kat. C1 v rakúskom meste Graz. Na technicky náročnej trati sa slovenskí pretekári predstavili v kategórii muži elite, muži U-23, juniori, ženy a juniorky. V kategórií elite muži sa Michalovi Lamimu podaril veľmi pekný výsledok. Po hodine a 10-tich minútach došiel do cieľa ako prvý.
Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne

15.04.2014 19 255 10 15

Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google :)). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Súťaž o štartovné na Leitha.Berg-Radmarathon 2012

PR 26.04.2012 1 500 0

V nedeľu 27. mája sa uskutoční už desiaty (celkovo dvadsiaty) ročník pretekov LETHA.BERG-RADMATAHON. Vypísané sú tri trasy – dva, tri alebo štyri okruhy o dĺžke 40km a s prevýšením 500m. Vyhodnotení budú jednotlivci (m/ž) a trojčlenné tímy (m/ž/mix), ako aj vekové kategórie (mládež, juniori, elite, 40+, 50+, 60+ a 70+)
Martin Velits druhý v záverečnej etape Okolo Rakúska

10.07.2011 1 910 0

Slovenský cyklista Martin Velits obsadil 2. miesto v záverečnej etape cyklistických pretekov Okolo Rakúska, ktorá viedla z Podersdorfu pri jazere Neusiedler do Viedne a merala 122,8 km. Jazdca tímu HTC-Highroad predstihol na páske jedine Talian Daniele Bennati. Velits si za 2. miesto v etape pripísal 14 bodov do rebríčka UCI.
14. Kamptal Klassik Trophy

12.04.2005 1 404 4 0

Tento víkend sa pri rakúskom mestečku Langenlois konal už 14-ty ročník Kamptal Klassik Trophy zaradený do seriálu Austria Cupu. Keďže to boli preteky neďaleko Viedne (cca. 50km) a chystali sa naň aj chalani z Kellys a KŠK tímu, rozhodol som sa, že sa pôjdem pozrieť, pofotiť a že napíšem reportáž. Takže tu to máte.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 275)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 799)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 539)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 362)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 214)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 322)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 071)