Najnovšie články z kategórie Rakusko

Lávky spoja dve krajiny

Lávkami pre peších a cyklistov chystá Bratislavský samosprávny kraj spojiť slovenské obce na Záhorí s Rakúskom. Zámer spájania vítajú starostovia všetkých obcí na našej strane Moravy a podporujú všetci starostovia západných mestských častí Bratislavy.
Pokračovanie až do cieľa: Z Bratislavy do Benátok. Sám.

V prvom rade by som chcel vyjadriť vďaku všetkým čitateľom, či už tu na MTBiker, alebo na Facebook–u, ktorí ma svojimi pozitívnymi komentármi povzbudzujú aj do ďalších podobných expedícií. Ešte by som rád upresnil, že to bola moja prvá cyklocesta dlhšia ako 3 dni. Preto bolo aj viac batožiny (z neskúsenosti, radšej viac ako menej). Avšak to, že som všetko z už spomínaných 60kg využil, dokážem práve v tomto článku. Nasledujúce riadky opíšem posledné 4 dni svojej prvej veľkej sólo cesty.
Naša akcia roka: Tri dni v Soľnohradsku

Našu „tradičnú“ cyklo akciu roka sme toho roku nasmerovali do okolia Salzburgu, ktoré je nazývané aj ako Salzkammergut – čiže Soľná komora. Po dvoch ročníkoch v Korutánsku si to už žiadalo zmenu. Pri výbere lokality zohľadňujeme viacero faktorov. Za prvé: nesmie to byť veľmi ďaleko od Blavy – čas je vzácny a škoda ho premrhať dlhým cestovaním, za druhé: ubytovanie s prijateľnými cenami, ale aby sa dali robiť hviezdicové okruhy, no a za tretie: to hlavné – aby boli v okolí nejaké cyklistické výzvy v podobe známych vrchov či sediel. Je pravdou, že tentokrát sme nesiahali na žiadne dvojtisícovky, ale náročnosťou za nimi vôbec nezaostávali.
Slovenská reprezentácia MTB v Rakúsku na technicky náročnej trati

Slovenská reprezentácia MTB sa 11.05.2014 zúčastnila na Grazer Bike-Opening Stattegg 2014, pretekoch kat. C1 v rakúskom meste Graz. Na technicky náročnej trati sa slovenskí pretekári predstavili v kategórii muži elite, muži U-23, juniori, ženy a juniorky. V kategórií elite muži sa Michalovi Lamimu podaril veľmi pekný výsledok. Po hodine a 10-tich minútach došiel do cieľa ako prvý.
Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne

Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google :)). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Súťaž o štartovné na Leitha.Berg-Radmarathon 2012 PR článok

Súťaž o štartovné na Leitha.Berg-Radmarathon 2012

V nedeľu 27. mája sa uskutoční už desiaty (celkovo dvadsiaty) ročník pretekov LETHA.BERG-RADMATAHON. Vypísané sú tri trasy – dva, tri alebo štyri okruhy o dĺžke 40km a s prevýšením 500m. Vyhodnotení budú jednotlivci (m/ž) a trojčlenné tímy (m/ž/mix), ako aj vekové kategórie (mládež, juniori, elite, 40+, 50+, 60+ a 70+)
Martin Velits druhý v záverečnej etape Okolo Rakúska

Slovenský cyklista Martin Velits obsadil 2. miesto v záverečnej etape cyklistických pretekov Okolo Rakúska, ktorá viedla z Podersdorfu pri jazere Neusiedler do Viedne a merala 122,8 km. Jazdca tímu HTC-Highroad predstihol na páske jedine Talian Daniele Bennati. Velits si za 2. miesto v etape pripísal 14 bodov do rebríčka UCI.
14. Kamptal Klassik Trophy

Tento víkend sa pri rakúskom mestečku Langenlois konal už 14-ty ročník Kamptal Klassik Trophy zaradený do seriálu Austria Cupu. Keďže to boli preteky neďaleko Viedne (cca. 50km) a chystali sa naň aj chalani z Kellys a KŠK tímu, rozhodol som sa, že sa pôjdem pozrieť, pofotiť a že napíšem reportáž. Takže tu to máte.