Najnovšie články z kategórie Rakusko

Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne

Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google :)). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Súťaž o štartovné na Leitha.Berg-Radmarathon 2012 PR článok

Súťaž o štartovné na Leitha.Berg-Radmarathon 2012

V nedeľu 27. mája sa uskutoční už desiaty (celkovo dvadsiaty) ročník pretekov LETHA.BERG-RADMATAHON. Vypísané sú tri trasy – dva, tri alebo štyri okruhy o dĺžke 40km a s prevýšením 500m. Vyhodnotení budú jednotlivci (m/ž) a trojčlenné tímy (m/ž/mix), ako aj vekové kategórie (mládež, juniori, elite, 40+, 50+, 60+ a 70+)
Martin Velits druhý v záverečnej etape Okolo Rakúska

Slovenský cyklista Martin Velits obsadil 2. miesto v záverečnej etape cyklistických pretekov Okolo Rakúska, ktorá viedla z Podersdorfu pri jazere Neusiedler do Viedne a merala 122,8 km. Jazdca tímu HTC-Highroad predstihol na páske jedine Talian Daniele Bennati. Velits si za 2. miesto v etape pripísal 14 bodov do rebríčka UCI.
14. Kamptal Klassik Trophy

Tento víkend sa pri rakúskom mestečku Langenlois konal už 14-ty ročník Kamptal Klassik Trophy zaradený do seriálu Austria Cupu. Keďže to boli preteky neďaleko Viedne (cca. 50km) a chystali sa naň aj chalani z Kellys a KŠK tímu, rozhodol som sa, že sa pôjdem pozrieť, pofotiť a že napíšem reportáž. Takže tu to máte.