Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: ŠKODA MTB maratón Rajecké Teplice - ako som si doprial poctivý makeup z kúpeľného bahna

Dážď, hmlistá atmosféra hôr, dlhé stúpania a dôležité poučenie. Preteky končia až v cieli a vyváľať sa môžeš aj tam, kde to fakt nečakáš.
Reportáž: Raslavický pedál – aj napriek smole pekné umiestnenie

V nedeľu 12. septembra sa konal tretí ročník MTB maratónu v obci Raslavice, nachádzajúcej sa zhruba na polceste medzi Prešovom a Bardejovom.
Reportáž: Bahenný kúpeľ pre Kráľa Šumavy

Príbeh o kúpaní na konci leta, pleťovej maske, sirupe zo žabieho slizu, výbere lepšej stopy a iných zaujímavostiach :D.
Reportáž: Majstrovstvá Slovenska v short tracku - jedinečné podujatie v náročnom tempe

Minulú nedeľu som si strihol poriadne rýchle preteky, ktoré sa jazdili v rámci majstrovstiev Slovenska v MTB XCC.
Reportáž: Singletrack MTB Maratón Košice - ako som nastúpil Barbare Benko

Maratón známy nielen pre svoje singletraily, ale tradične bohatú účasť kvalitných maďarských pretekárov a pretekárok. S jednou som zviedol aj „tuhý“ súboj priamo na trati...
Reportáž: MTB Slovenský Opál – novinka v kalendári milo prekvapila

V sobotu 4. septembra sa konal prvý ročník MTB maratónu s názvom Slovenský Opál v obci Kokošovce pár kilometrov od Prešova a pretekári si to „rozdali“ na dvoch tratiach v Slanských vrchoch.
Reportáž: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria 3. kolo - prírodný terén vo Veľkej Lehôtke

Trate vo Veľkej Lehôtke sú ozajstné enduro a k tomu sa tam stretla aj dobrá partia. Poďte sa pozrieť, ako to tam vyzeralo...
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - traily, blato a finiš na krv

Chcete si spraviť maximálku v rámci tepovej frekvencie a okrem toho ešte pojazdiť technické singletraily v divočine Kysuckej vrchoviny? Tak potom prídite niekedy do Snežnice.
Reportáž: XLC BikeFest Maratón - moja paródia na cyklistu

Deň po maratóne v Stupave sme si to namierili rovno na BikeFest a postavili sa na štart dlhej trate. To znamená na mojich „lajbavých" nožičkách za dva dni cez 90 km, s takmer 3 000 m prevýšením v súťažnom tempe. Že málo? Pre mňa rozhodne nie.
Reportáž: MTBIKER Novodubnický maratón 2021 - návrat kráľa

Náročná trať King s parametrami 100 km a 3 400 m je po ročnej prestávke späť a tak mi na um hneď prišiel spomínaný nadpis. Veď bojovať sa dá nielen s mečmi, elfami a príšerami vo filme, ale aj na trati maratónu...
Reportáž: Neslušským chotárom alebo ako sa cykloturista pretekov zúčastnil

Písal sa 14. august 2021 a na slovenskej MTB scéne mal premiéru 0. ročník cyklomaratónu Neslušským chotárom.
Reportáž: Beregy Borody - nečakane náročné

Človek by si pomyslel, že poniže Považského Inovca, kde už nie sú takmer žiadne kopce, sa riadne MTB preteky zorganizovať nedá. Ľuďom z Dvorníkov to však niekto zabudol povedať.