Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: Enduro Race Bojnice – viac než podarený nultý ročník

Bojnice a lesy nad nimi zažívajú tento rok mtb eufóriu. Okrem toho, že sa podarilo zlegalizovať niekoľko trailov, začal sa budovať aj unikátny Turzov Flow trail a teraz, na koniec sezóny aj 0-tý ročník pretekov v disciplíne enduro...
Reportáž: Jesenné Blinduro 2018 - zážitkové enduro na oči

Blinduro je organizátorský projekt dvojice Zdeňek Pól a Michal Prokop. O jeho popularite svedčí aj fakt, že už v marci sa štartová listina, ktorá bola limitovaná na 300 miest, naplnila za necelý týždeň. Jazda „na oči“ ľudí rozhodne láka a má svoje špecifiká...
Reportáž: SPDH 5 Košútka - malý sveťák?

Po odporúčaní kamarátov, že si mám na Košútku zobrať zjazďák, som neposlúchol. Objednal som Cushcore a sranda sa mohla začať.
Reportáž: Jesenné Bajkobranie 2018 – ukončenie enduro sezóny na Branisku

V sobotu ráno mi budík zvoní o 5:45 a ja si v duchu nadávam, prečo mi to skoré vstávanie nestačí cez týždeň. Bajkobranie však buď nenávidíš, alebo miluješ a ja sa radím do druhej kategórie.
Reportáž: Šprintpolom, alebo záver sezóny ako z katalógu

Sú tradície, ktoré zvyknem dodržiavať. Jednou z nich je aj môj každoročný záver pretekárskej sezóny v Stráňavách na Šprintpolome. A tento rok to bol veru záver ako z knihy o dokonalej jeseni.
Reportáž: MTB Kráľ Šariša 2018 – pán troch hradov

Ako už tradične, v prvú októbrovú sobotu sa na Šariši konal 4. ročník netradičných pretekov MTB Kráľ Šariša 2018.
Reportáž: Lechnické enduro alias slovenské Rychleby

Ak ste správne trail/AM/EN orientovaní, určite podobne ako ja, sledujete novinky a dianie v oblasti budovania nových alebo výskytu už existujúcich trailov.
Reportáž: Región Nitra Cyklomaratón Topoľčianky – vydarená bodka za sezónou

Aj keď samozrejme sezóna pre mnohých ešte nekončí, pre mňa osobne boli práve Topoľčianky tým posledným maratónskym podujatím v tomto roku a zároveň prvá účasť vôbec. No a rozhodne som neľutoval...
Reportáž: Finále Detskej Tour Petra Sagana v Topoľčiankach

Na dostihovej dráhe v Topoľčiankach sa posledný krát tento rok zišli cyklisti na finálovom kole Detskej Tour Petra Sagana. Predpoveď počasia nebola priaznivá, okrem výrazného ochladenia bol predpovedaný aj výdatný dážď.
Reportáž: Horal Richvald – cyklistika pre každého

Rýchlo sa rozrastajúca komunita bikerov na východnom Slovensku sa opäť hlásila o pozornosť 16. septembra. Rýchla trať, výborná organizácia a rodinná atmosféra v obci Richvald bola zárukou príjemne stráveného dňa.
Reportáž: Nitriansky Cyklomaratón 2018 - ako som to chcel natrieť Makačom, alebo aj príliš ostrý test nového bicykla

Začínam si uvedomovať, že po absolvovaní Krušnotonu som stratil motiváciu jazdiť, ale čo je horšie, moja kondícia začala vzhľadom na ničnerobenie rapídne klesať.
Reportáž: Teatro Okolo Malohontu 2018

Túto reportáž píšem ako hobby biker, ktorého baví cyklistika a snaží sa jazdiť popri práci, rodine a iných aktivitách.