Články v kategórii 'Reportaz' (169 - 180 z 898 článkov)

Reportáž: Merida Road Cup časovka Jatov - aero je najviac

01.09.2017 3 791 23

V sobotu 19. augusta sa konalo 15. kolo MRC usporiadané obecným úradom Jatov v spolupráci s cyklistickým klubom Falange.
Reportáž: Švajčiarsky Nationalpark Bike-Marathon – ako chutí trail vo výške 2 700 m.n.m?

31.08.2017 5 229 12 53

Po štýlovej Sella Ronda Hero a nekonečnej Salzke, prišiel čas skúsiť opäť niečo nové a parametre tohto maratónu (137 km a 4 000 m) vyzerali na „papieri“ viac než dobre. Ale naživo, kde väčšina kopcov okolo siaha vysoko nad 3 000 m, som sa cítil doslova ako v inom svete...
Reportáž: Horal Krejzi alebo majstrovstvá Európy na vlastnej koži

17.08.2017 6 549 8 83

Musím sa priznať, že pôvodne som ME nemal vôbec v pláne, resp. som chcel prísť len ako divák. To som povedal aj do mikrofónu, keď mi túto otázku položil pred dvomi týždňami Roman Barényi po dojazde na ŠKODA STUPAVA TROPHY maratóne.
Reportáž: Krušnoton - medzinárodné cestné preteky

16.08.2017 3 327 5 31

Krušnoton je jednoznačne najťažší cestný maratón na území Česka a Slovenska. Už len ich krátka trať parametrami prevyšuje väčšinu slovenských podujatí.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón 2017 – dobrá príležitosť rozjazdiť sa pred UEC MTB

15.08.2017 5 973 2 27

Pôvodné predpovede o zlom počasí sa nenaplnili a pretekárov čakali počas 5. kola ŠBOT poriadne rýchle trate, na ktorých bojovalo cez 800 bikerov.
Reportáž: Donovalský Drapák – panorámy hôr, krásne prostredie a výborná trať

09.08.2017 4 659 7 30

Prvá polovica trate vrátane hrebeňových úsekov, je v podstate dokonalá reklama na celoodpružený bike...
Reportáž: Cyklo - Maratón Horné Sŕnie – prašno a zbesilo

08.08.2017 4 626 2 19

Horúčavy od začiatku týždňa atakujú historické teplotné rekordy a predpovede počasia na sobotu neveštia žiadne citeľné ochladenie. Všetkým je jasné, že sa pôjde pekelné tempo a že o slnko, pot a mračná prachu nebude núdza.
Reportáž: Enduro x race alebo aj český „majstrák“

04.08.2017 2 888 11 23

Pretekov v disciplíne enduro je na Slovenku ako šafranu. Preto často odchádzam za hranice svoje tréningové hodiny porovnať s jazdcami z Čiech a Poľska, kde sa (aspoň podľa mňa) jazdí „top“ v rámci Európy. Nebolo tomu inak ani tentokrát...
Reportáž: ŠKODA STUPAVA TROPHY MTB & RUN – zážitkom a poriadnej „svalovici“ naproti

31.07.2017 4 757 1 37

V poradí štvrté kolo ŠBOT už tradične ponúka príležitosť, ako si vylepšiť cyklistické opálenie a hlavne si poriadne „naložiť“ aj 2 dni po sebe. Neváham a idem teda naproti obľúbenej svalovici...
Reportáž: Víkend na Tour de Prešov

25.07.2017 3 660

Dávnejšie ma v pozvánkach zaujala info o Tour de Prešov, okrem iného aj tým, že sa jednalo o dvojdňovú akciu, a teda som mohol bicyklom vyplniť celý víkend.
Reportáž: Karpatský Pedál MTB maratón - akcia v slovensko-moravskom pohraničí

21.07.2017 3 656 8 18

Lákavá akcia v slovensko-moravskom pohraničí, navyše na chodníkoch a cestičkách, z ktorých väčšinu mám prejazdenú a poznám, keďže tento kraj mám veľmi rád a chodím sem pomerne často.
Reportáž: Salzkammergut Trophy – druhá ľadová facka od soľnej komory

20.07.2017 7 590 29 76

Jedným z mojich hlavných „cieľov“ tejto sezóny bolo konečne pokoriť 12-hodinovú hranicu na 210 km dlhej extrémnej trase. Lenže nakoniec to nevyšlo tak úplne podľa predstáv...

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 038)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 831)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 690)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 249)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 558)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 167)