Články v kategórii 'Reportaz' (181 - 192 z 900 článkov)

Reportáž: Karpatský Pedál MTB maratón - akcia v slovensko-moravskom pohraničí

21.07.2017 3 668 8 18

Lákavá akcia v slovensko-moravskom pohraničí, navyše na chodníkoch a cestičkách, z ktorých väčšinu mám prejazdenú a poznám, keďže tento kraj mám veľmi rád a chodím sem pomerne často.
Reportáž: Salzkammergut Trophy – druhá ľadová facka od soľnej komory

20.07.2017 7 599 29 76

Jedným z mojich hlavných „cieľov“ tejto sezóny bolo konečne pokoriť 12-hodinovú hranicu na 210 km dlhej extrémnej trase. Lenže nakoniec to nevyšlo tak úplne podľa predstáv...
Reportáž: Beskyd tour 2017 aj s Jardom Kulhavým

18.07.2017 5 774 4 26

Na svojich stránkach sa tento tradičný český maratón pýši superlatívmi ako najstarší, najtradičnejší, najmalebnejší a najťažší.
Reportáž: Tour de Volcano - tradične vysoký štandard

13.07.2017 4 653 18

Prvú júlovú nedeľu bol na programe dňa cestný maratón Tour de Volcano, s tradičným štartom a cieľom v Banskej Bystrici.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA bikemaratón Súľovské skaly – malé deja-vu na parádnej trati

26.06.2017 9 483 18 49

Tretie kolo ŠBOT hostil Súľov a upravené trate sľubovali ešte väčší zážitok, čo naozaj neboli len prázdne reči – vitajte na pravom MTB maratóne!
Reportáž: Sella Ronda Hero – ďalší pokus o splnenie cieľa v najkrajšej prírodnej aréne

22.06.2017 8 021 23 97

Bolo by trochu naivné sem ísť s hlavným cieľom - obhájiť víťazstvo, navyše teraz v kategórii „licencovaných“. Motiváciou sa stala hranica 6 hod., ktorá mi pred rokom ušla a túžba vychutnať si naplno nádherné singláče a traily.
Reportáž: FESTINA 24 hodín MTB Belá – Nižné Kamence, MSR jednotlivcov 2017

12.06.2017 5 539 6 34

Asi dva, tri týždne pred termínom 24–hodinovky som sa rozhodol, že natrénované čosi je, psychicky som dostatočne na výške (bol som si vtedy priam istý), aj kolegovia a kolegyne z klubu (sú psychicky naladení mimo extrémnych hodnôt stupnice sebazničenia) idú dvojice, či štvorice, tak som sa aj ja prihlásil rovno do kategórie pretekárov s rovnakým hendikepom.
Reportáž: ŠKODA Dohňany – Púchov Trophy - slnko, prach a singláče

05.06.2017 6 543 7 25

Dohňany zrejme milovníkom horskej cyklistiky netreba príliš predstavovať a druhé kolo ŠBOT si tu odbilo výbornú premiéru, navyše na trati, kde sa človek skutočne nenudil.
Reportáž: Stefe MTB Maratón Levočské vrchy - na boso a bez filmovania

30.05.2017 8 854 26 23

Usporiadatelia MTB mi posledný májový víkend spôsobili takmer psychickú traumu. Rozhodnúť sa, ktorú zo štyroch akcií si vybrať, nebolo veru jednoduché.
Reportáž: Bison Spa MTB maratón Rajeckou dolinou alebo fatranský šprint

22.05.2017 7 061 13 36

Mnohí možno majú v pamäti Fatranský maratón a jeho tradičný charakter. Bison SPA MTB bol taký malý revival tohto podujatia, ale v tzv. raketovej verzii.
Reportáž: BBB Vlko-Hron MTB maratón a duatlon - toto sa mi ešte nestalo

10.05.2017 6 375 8 14

Tento rok sa konal už 12. ročník maratónu a 4. ročník duatlonu. Toto podujatie poznám veľmi dobre, nakoľko ho mám pomerne blízko z domu a zúčastňujem sa na ňom pravidelne každý rok od vtedy, ako som začal jazdiť maratóny.
Reportáž: Author Šela maratón 2017 - tak já ti teda jako nastoupím

08.05.2017 5 916 4 30

Ak sa dá povedať, že nejaké podujatie má svoju jedinečnú atmosféru tak určite Šela – a s poriadnou porciou blata o to väčšiu...

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 368)
  2. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (9 093)
  3. Kde znížiť na biku hmotnosť alebo hľadanie rozumného kompromisu (7 742)
  4. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 978)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 835)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 494)
  8. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (6 376)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 745)
  10. Rozhovor: Cyklista s nadhľadom - najvyšší MTBIKER Cepo (5 658)