Najnovšie články z kategórie Reportaz

Reportáž: 1. kolo SPEN v Mýte pod Ďumbierom - s dažďom i bez neho

Na tejto akcii som úprimne nevedel, čo čakať. Nedávno vybudovaný bikepark som ešte nestihol navštíviť a tak som nemal žiadne očakávania.
Reportáž: Slovenský pohár v zjazde - začiatok súťažného pretekania vo Veľkej Rači

Keď som si pozeral počasie na prvé kolo SPDH vo Veľkej Rači, ani vo sne by ma nenapadlo, že si po teplej a slnečnej sobote v nedeľnej finálovej jazde ešte zablatím bicykel.
Reportáž: V Rajeckej Lesnej sa bojovalo na Detskej Tour aj v blate

Predpoveď počasia hovorí, že zajtra bude v Rajeckej Lesnej pršať. Príde málo cyklistov, kto by v takom čase chodil – zhodnotili sme večer po príprave trate časovky. Bola to sčasti pravda. Pršalo od rána. Druhýkrát za 7 rokov existencie podujatia!
Reportáž: Sereďmaratón 2020 virtual race - preteky nepreteky

Tu je moja prvá skúsenosť s oficiálnou virtuálnou jazdou od prihlásenia na ňu, až po jej absolvovanie a následné nahrávanie dát z jazdy.
Reportáž: Otvorenie novej cyklotrasy v Trenčíne – super darček k MDD, nielen pre cyklistickú verejnosť

Cyklistika zažíva celosvetovo obrovský boom a v posledných mesiacoch, keď sme mali všetci trošku toho času navyše, sa to prejavilo ešte viac.
Rozhovor: Čo chýbalo, aby som bol profíkom – Ľuboš Malovec

Ako to funguje pri snahe získať profesionálnu zmluvu vo svetovej cestnej cyklistike, prezradí zo svojich skúseností Trnavčan Ľubo.
Reportáž: Baťovianska galuska 2019 - z lietadla rovno na bicykel

Mimo cyklistickej sezóny sa asi všetci vraciame v spomienkach do roku 2019 a spomíname na vydarené akcie. To je aj môj prípad.
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB&RUN – keď ani ideálne podmienky nestačia

Čo sa stane, keď sa vyberiete na zimný maratón na úplne novom, čerstvo zmontovanom biku a s dvojtýždňovým výpadkom zo sedla pre chorobu?
Reportáž: Cyklonárez 4 – nielen extrémne zimné preteky

V popise podujatia je síce napísané, že sa jedná o najťažšie zimné preteky v strednej Európe, no pre mňa je to skôr dobrodružstvo, pri ktorom sa ešte aj preteká...
Ako som (ne)vyhral Dubničák

Novodubnický maratón si pripísal v minulom roku už svoj 25. zárez. Pre mňa ako bývalého Novodubničana je to srdcovka a zúčastňujem sa ho nepretržite od roku 2005 naprieč jeho rôznymi traťami aj kategóriami, teda až na drobné výnimky.
Reportáž: Škola jazdy a techniky s Bike Academy 2019

Tréning techniky na bicykli je veľmi dôležitou súčasťou každého cyklistu, či už ste bežný hobby jazdec alebo ten s vyššími ambíciami.
Reportáž: Free Trenčín 2019 – príjemný záver sezóny

Blížiaca sa zima je znamením konca sezóny pre väčšinu bikerov, a tak tieto menej lákavé termíny otvárajú možnosti pre lokálne, priam až rodinné akcie. Jedna taká sa už po štvrtýkrát konala priamo za humnami, v trenčianskom lesoparku Brezina.