Články v kategórii 'Reportaz' (217 - 228 z 896 článkov)

Reportáž: 24h SLOVAKIA RING Cycling Race 2016 - opäť rekordný

13.07.2016 5 583 5 22

Na prelome mesiacov jún a júl sa uskutočnil tretí ročník 24-hodinovky, ktorá u nás nemá obdoby. Zajazdiť si na perfektnom asfalte motoristického okruhu v Orechovej Potôni láka každým rokom stále viac cyklistov zo Slovenska a okolitých krajín. Tretí ročník (spolu s nultým v poradí už štvrtý) mal opäť prívlastok rekordný hneď v niekoľkých ohľadoch, čo do počtu prihlásených pretekárov, no hlavne kilometrážou víťazného tímu, ale pekne po poriadku.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2016 – tradičný a jedinečný

07.07.2016 5 215 4 16

V sobotu, 2.7.2015 sa uskutočnil 9. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov - Oravský cyklomaratón, ktorý bol zaradený do série Slovak XCM tour 2016, Slovenského pohára XCM 2016 a série Žilinská župa TOUR. Súčasťou akcie bola aj Detská tour Petra Sagana.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly – ešte stále máte radi teplo?

27.06.2016 11 691 19 51

Minuloročný Súľov bol jeden z mojich najväčších maratónskych trápení. Tento rok som chcel spraviť v domácich podmienkach reparát, ale teploty nad 30°C sľubovali ďalší „nezabudnuteľný“ ročník. Kompletne prerobená trať privítala 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR a bol to skutočne riadny masaker...
Reportáž: International MTB marathon Malevil cup: blato, štrk, piesok a ihličie

24.06.2016 3 492 10

Malevil Cup v Jablonnom v Podještědí je jedným z najtradičnejších maratónov v Českej republike a v roku 2016 sa koná už po sedemnástykrát.
Reportáž: Sella Ronda Hero - slnko, dážď, blato, krúpy, kosa a nečakané víťazstvo

23.06.2016 10 379 18 121

Sella Ronda Hero je doslova kultové podujatie, a to má len 7 rokov. Ak máte radi kopce, určite vás zaujme hodnota prevýšenia 4 200 m na 86 km trase, čo už je tak trochu aj horolezectvo. Po 5 rokoch som sa sem opäť vrátil obrusovať najľahšie prevody. A to som vôbec nepredpokladal, ako to celé nakoniec dopadne...
Reportáž: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón - sem-tam blatová kaluž

15.06.2016 4 334 6 10

Športový klub Devínska Kobyla minulý víkend zdarne pripravil už štvrtý ročník preteku - Kaktus bike Bratislavský MTB maratón.
Reportáž: Festina 24 hodín MTB – bikerská psychiatria, ale aj pohoda

09.06.2016 6 153 8 25

Pravá bikerská psychiatria. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť – zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy, tmu v lese, našľapaný víkend s kamošmi... Nezáleží na tom, či jazdíš sólo, alebo v dvoj či štvorčlennom tíme – záleží na pocite, ktorý zažiješ, keď si o tretej ráno v temnom lese povieš: „Už len 9 hodín do cieľa.“ Týchto pár riadkov som si požičal od kamoša Martina, ktorý podľa mňa najlepšie vystihol, o čom vlastne 24 hodinovka je.
Reportáž: Mestské MTB preteky - Cyklo-Santé Kremnica

07.06.2016 5 919 1 17

Po cyklo akciami nabitom minulom víkende, nemám problém pri rozhodovaní, kam vyraziť na bike v prvú júnovú sobotu. Po náročnom mtb maratóne v Kálnici ma 24-hodinovka moc nelákala a preto volím niečo kratšie a zároveň aj pre mňa netradičné a neznáme – mestské MTB preteky v Kremnici. Zo strohých informácií o pretekoch som na webe veľa nezistil a ráno vyrážam s presvedčením, že ostrieľaného bikera nemá čo zaskočiť.
Reportáž: Zápisky z MTB Trophy 2. časť – domáca pôda a záverečný útok

03.06.2016 3 473 6 37

V minulej časti som trochu opísal svoje pocity z prvej a druhej etapy 10. ročníka MTB Trophy (1.časť: voda, blato, prach a slnko). Naložili sme si veru poriadne, a to sme boli ešte len v polovici. Takže, ako sme sa nakoniec dostali do cieľa?
Reportáž: Kaktus Bike Karloveský kros – môj prvý cross-country

25.05.2016 5 606 5 26

V slnečnú sobotu 21. mája 2016, sa v bratislavskom Líščom údolí konalo druhé kolo Župného pohára - Karloveský kros, pričom tento pretek je zaradený do seriálu šiesteho ročníka pretekov Župný pohár 2016.
Reportáž: ŠKODA Maratón Marikovskou dolinou 2016 – nová definícia absolútneho blata

16.05.2016 14 484 21 95

Druhé kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2016, sa určite zapíše do pamäti všetkých zúčastnených. Myslím, že každý jeden, kto sa nakoniec postavil na štart, si zaslúži absolutórium. Mariková je známa svojím terénom aj keď býva všade relatívne sucho, no keď viac dní predtým poriadne leje, vrátane soboty, dostáva slovo blato ďalší rozmer....
Reportáž: BBB MTB Vlko-Hron alebo za spoznávaním nového maratónu

11.05.2016 5 774 24

Tohtoročný kalendár cyklistických podujatí je doslova nabitý MTB maratónmi. Po absolvovaní kompletnej vlaňajšej série - Slovak XCM Tour a ŠKODA BIKE OPEN TOUR, som mal dilemu, ktoré si zvolím na túto sezónu. Za 5 rokov aktívneho súťaženia, moje nohy odkrútili akcie v najmenej 30 lokalitách. Pre tento rok volím „koštovku“ ostatných, pre mňa dosiaľ nepoznaných.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 838)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 698)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 607)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 188)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 160)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 374)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 089)