Najnovšie články z kategórie Sutaz

Súťaž o dres a štartovné na Dubnickom maratóne PR článok

Súťaž o dres a štartovné na Dubnickom maratóne

V spolupráci s organizátormi Specialized Dubnického Maratónu sme pre čitateľov MTBiker.sk pripravili súťaž o štartovné a maratónsky dres tohtoročného Dubničáku. Stačí odpovedať na jednoduchú otázku v článku. V článku nájdete aj kompletné propozície akcie. Poznáme víťaza!
Súťaž o 3 miesta na Krušnotone 2012 PR článok

Súťaž o 3 miesta na Krušnotone 2012

Krušné hory už zbavily svá úbočí zbytků sněhu a shovívavě snášejí jemné hemžení všeho cyklonároda od úpatí po hřebeny. S nekonečnou trpělivostí přihlíží všemu tomu pachtění, potu a krvi, svištění plášťů, zurčení pastorků, skřípění brzd, lámání kostí, praštění přileb, šplouchání bidonů a šustění tyčinek, bez kterých se neobejde žádný správný švih. Hory ve své moudrosti chápou, že se ti nebožáci, kteří je od prvních jarních dnů šimrají po šíji, musí připravit. Připravit na den, který zastíní všechny ostatní.
Súťaž o 5 štartovných na Mondsee Radmarathon PR článok

Súťaž o 5 štartovných na Mondsee Radmarathon

Každý rok sa začiatkom leta stáva Mondsee Mekkou pre všetkých priateľov cestnej cyklistiky. Malebné centrum mesta s preslávenou Bazilikou kláštora Mondsee sa pri príležitosti tejto významnej udalosti premení na športovú arénu. Na výber sú štyri trasy vhodné pre cyklistov každej výkonnosti. Na dlhej trase sú ako na perlovom náhrdelníku za sebou zoradené jazerá Wolfgangsee, Hallstättersee, Traunsee, Attersee a Mondsee.
Súťaž o štartovné na Tour de Volcano PR článok

Súťaž o štartovné na Tour de Volcano

Cyklistický klub Banská Bystrica sa po bohatých skúsenostiach s organizovaním cyklistických pretekov aj na medzinárodnej úrovni rozhodol organizovať najväčšie cyklistické podujatie na Slovensku, cyklistický maratón Tour de volcano Poľana 2012 (Okolo sopky Poľana). Súťaž o 3 štartovné
Súťaž o 2 miesta na Sereďmaratóne 2012 PR článok

Súťaž o 2 miesta na Sereďmaratóne 2012

Po siedmy krát sa dňa 03.06.2012 stretnú v Seredi pred Domom kultúry cestní cyklisti na podujatí SEREĎMARATÓN Open. Slávnostný štart pretekov je o 10.00 hod. Zúčastniť sa môžu registrovaní i neregistrovaní cyklisti v piatich vekových kategóriách od 17 rokov, samozrejme aj ženy.
Súťaž o štartovné na Leitha.Berg-Radmarathon 2012 PR článok

Súťaž o štartovné na Leitha.Berg-Radmarathon 2012

V nedeľu 27. mája sa uskutoční už desiaty (celkovo dvadsiaty) ročník pretekov LETHA.BERG-RADMATAHON. Vypísané sú tri trasy – dva, tri alebo štyri okruhy o dĺžke 40km a s prevýšením 500m. Vyhodnotení budú jednotlivci (m/ž) a trojčlenné tímy (m/ž/mix), ako aj vekové kategórie (mládež, juniori, elite, 40+, 50+, 60+ a 70+)
17. Glocknerkönig 2012 - súťaž o 4 štartovné PR článok

17. Glocknerkönig 2012 - súťaž o 4 štartovné

Cyklistická udalosť pre cestných aj horských cyklistov na uzavretej alpskej ceste Großglockner Hochalpenstrasse. Uži si jazdu po voľnej alpskej ceste Großglockner Hochalpenstrasse bez automobilovej premávky, vychutnaj si dych berúcu horskú panorámu okolo najvyššieho rakúskeho vrchu a v cieli vo výške 2445m nad morom ochutnaj čerstvo upečenú domácu špecialitu Kaiserschmarrn.
Súťaž o štartovné a dresy FC Team Maratónu

V spolupráci s Finančné Centrum Teamom vyhlasujeme súťaž o štartovné na FC Team Maratón, ktorý sa koná 2.7 v Udiči-Prosnom pri Považskej Bystrici a takisto dres FC Team Maratónu, ktorý bude odovzdaný na FC Team MTB šprinte, ktorý sa bude konať v piatok, deň pred maratónom. V článku nájdete aj propozície na obe akcie. Súťaž je ukončená, máme víťazov.
Štartovné na Beskidy MTB Trophy

Kvôli nepredvídaným udalostiam sa výherca súťaže z marca nemôže zúčastniť akcie Beskidy MTB Trophy. Preto usporiadavame druhé, oveľa jednoduchšie kolo: prvý z tých, ktorí sa zúčastnili na súťaži v marci, ktorý mi napíše súkromnú správu s tým, že zaručene pôjde na akciu 23.6, získa štartovné s ubytovaním a jedlom. Máme víťaza: Flinker. Gratulujeme
Súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy ukončená

Beskidy MTB Trophy 2011 zažívajú nezvyčajný záujem... Medzinárodné etapové preteky na horských bicykloch v Beskydách na poľsko-česko-slovenskom pomedzí, ktoré sa konajú 23.-26. júna 2011, budú opäť raz jedným z najvýznamnejších MTB podujatí v strednej Európe. Na začiatku marca je už kompletne zaregistrovaných takmer 300 účastníkov z 15 štátov. Poznáme víťaza!
CYKLOFEST 2008 + súťaž

Pozývame vás na veľký Cyklofest 2008. Bude sa konať 17.5 v Považskej Bystrici a ponúka naozaj široké spektrum súťaží na bikoch - Sensor Cyklocesta Zdravia, Kellys považský MTB Maratón a NIKA Veľká jazda masiek. MTBiker.sk pre vás exkluzívne prichystal bleskovú súťaž. Viac v článku!
Nová Magura Julie má svojho výhercu

Ako bolo sľúbené, súťaž sa skončí 17.9 večer a táto chvíľa nastala práve teraz. Nazretie do oficiálnych štatistík, screenshot a vyhľadanie víťaza súťaže netrvali dlho. Ak ste tipovali číslo okolo 510.000, boli ste veľmi blízko. Takýchto tipov bolo niekoľko, no najbližšie bol...