Najnovšie články z kategórie Sutaz

Štartovné na FC Maratóne Marikovskou dolinou poznajú nových majiteľov

Poznáme víťazov ďalšej súťaže. Tento krát ste si mohli vďaka Fcteamu zasúťažiť o dve štartovné na blížiacom sa FC Maratóne Marikovskou dolinou
Náramky MyBody-ID poznajú nových majiteľov PR článok

Náramky MyBody-ID poznajú nových majiteľov

V priebehu uplynulých týždňov ste spolu s MTBikerom mohli súťažiť o náramky MyBody-ID, ktoré sú praktickým doplnkom pre všetkých aktívne žijúcich ľudí.
Súťaž o štartovné na QUICK SPORT Jarnom šprinte pozná víťaza

Už tento víkend odštartuje pred obecným úradom v Bystričke štvrtý ročník tejto jarnej časovky do vrchu. Spolu s BEER INSIDE TEAMom ste si mohli zasúťažiť o štartovné na tomto preteku.
Súťaž o štartovné na Svätojurskom MTB maratóne pozná víťaza

Počas uplynulého týždňa ste sa mohli zapojiť do súťaže o dve štartovné na blížiacom sa Svätojurskom MTB maratóne
Súťaž o energetické gély Agave #9 pozná víťaza PR článok

Súťaž o energetické gély Agave #9 pozná víťaza

Počas uplynulých dvoch týždňov ste na našej stránke mohli súťažiť o 24 energetických gélov Agave#9, ktoré sú novinkou na slovenskom trhu.
BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku PR článok

BIO energetický gél Agave#9 dobíja energiu už aj Slovensku

Vravíte si, že o ňom počujete prvý krát? Boli sme na tom rovnako. My sme sa s ním stretli na konferencii „Aby šport nebolel“ a postupne nás táto novinka dostala.
Máme víťaza súťaže o dve štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne PR článok

Máme víťaza súťaže o dve štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne

A máme to za sebou- poznáme víťaza súťaže o dve štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne, ktorý odštartuje už 19. januára !
Súťaž o štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne PR článok

Súťaž o štartovné na 1. Zimnom MTB maratóne

MTBiker v spolupráci s organizátormi Zimného maratónu, ktorý sa koná už 19. januára, pripravil súťaž o dve štartovné pre jedného z vás! Stačí správne odpovedať na následujúcu otázku a možno to budete práve Vy koho vyžrebujeme zo správych odpovedí !
Súťaž o štartovné na druhom ročniku Púchovského MTB maratónu - máme víťaza PR článok

Súťaž o štartovné na druhom ročniku Púchovského MTB maratónu - máme víťaza

Už budúci víkend sa uskutoční druhý ročník Púchovského MTB maratónu. Organizátori pre vás pripravili súťaž o štartovné na tejto akcii.
Súťaž o štartovné na druhom ročniku Púchovského MTB maratónu

Termín druhého ročníku Púchovského maratónu sa nezadržateľne blíži a organizátori si pre vás pripravili súťaž o štartovné zdarma.
Horyzonty 2012

Pošlite svoj film a podeľte sa s návštevníkmi festivalu o svoje zážitky zachytené kamerou. Prihlásené dielo musí byť zamerané na dokumentárnu alebo športovú činnosť, faunu, flóru alebo ľudí žijúcich v horách.
Súťaž o 3 štartovné na Martinský cestný maratón PR článok

Súťaž o 3 štartovné na Martinský cestný maratón

V nedeľu 26. augusta pre vás cyklistický klub RCT Martin pripravil už 4. ročník Martinského cyklomaratónu. Preteky odštartujú o 10:00h. na Divadelnom námestí v Martine a ponúknu všetkým súťaženia a zábavy chtivým cyklistom dve zaujímavé trasy. Účastníci maratónu budú mať tento rok po prvýkrát k dispozícii na výber okrem dlhej cca. 100km trate aj krátku, cca. 60km trasu.