doplnky-vyzivy.davorin.sk

Články v kategórii 'Trenazer' (7 článkov)

Test: CycleOps M2 Smart alebo aké to je bicyklovať vo virtuálnom svete

09.02.2019 5 115 22

Takto pred rokom som ani netušil, že niekedy budem drať gumy na trenažéri. Ale ako to už v živote chodí, všetko musí byť raz po prvýkrát a sezónu 2019 nakoniec začínam vo virtuálnom svete.
Video: Na čo si dať pozor pri indoor tréningu

02.02.2019 4 360 21

Skĺbiť mimo sezónu prácu, tréning a rodinu je pri krátkych zimných dňoch veľmi ťažké, nie však nemožné. Čo takto skúsiť trenažér?
Unboxing: Elite Direto - trenažér pre náročných

30.11.2017 5 010

Škaredé počasie a zima sa už blížia, resp. sú už tu, a nie všetci chcú vyraziť na bicykli von - práve pre nich je ideálny trenažér a model Direto od Elite, ktorý uspokojí aj náročných používateľov.
Unboxing: Magnetický cyklotrenažér Elite Novo Force 2017

07.12.2016 18 641 14

Ako to už na jeseň a cez zimu býva, dni sú krátke, studené a na bicyklovanie vonku často nezostáva mnoho príležitosti. To samozrejme neplatí pre všetkých, ale určite je medzi nami veľká skupina, ktorá po práci či škole nemá príležitosť užiť si denné svetlo a aspoň trochu príjemnejšie teploty na svojom biku.
Test: Cyklotrenažér Elite Novo Mag Force - nenudí, udržiava a aj rozvíja kondíciu

05.10.2016 9 804 16

Tento test vznikol ešte začiatkom roka, kedy prešlo niekoľko týždňov od Vianoc a konečne som si našiel čas napísať zopár riadkov k vianočnému darčeku, ktorý ma neskutočne potešil. Aby som bol častejšie doma, s rodinou a zároveň rozvíjal moje hobby – cestnú cyklistiku, na ktorú nemám stále rovnako čas, dostal som od mojej milovanej manželky trenažér Elite Novo Mag Force.
Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky

PR 04.02.2016 6 329 10

Real Turbo Muin B+ poskytuje najefektívnejší prenos jazdcom vygenerovanej sily vďaka priamemu spojeniu medzi trenažérom a reťazou bicykla. Jednoducho zložíte z bicykla zadné koleso, pripojíte bicykel priamo na trenažér a tréning takmer identický s tréningom vonku môže začať. Obe jednotky odporu - fluid aj magnetická, sú riadené elektronicky. Je poháňaný technológiou Real Software, Real Turbo Muin B+ a perfektne simuluje tréning vonku.
Elite - tréning doma nemusí byť nuda

PR 16.12.2015 6 919 2

Nie každý má v zime chuť sadnúť na bicykel a vyraziť bojovať so živlami. To ale neznamená, že nie je spôsob, ako kvalitne trénovať. Práve preto je tu Elite so svojou širokou ponukou trenažérov, z ktorej si určite vyberie ako náročný užívateľ, tak aj hobby cyklista.

1. Drobnosti, ktoré vedia pomôcť (6 695)
  2. Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen (6 215)
  3. Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium (6 081)
  4. Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom (5 523)
  5. Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m (5 160)
  6. Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla (5 051)
  7. Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón - 135 km a 4 300 m v tatranskej aréne (4 863)
  8. Servis a údržba – čo sa môže hodiť? (4 651)
  9. Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný (4 644)
  10. Test: Grand Canyon AL SL 7.0 – parťák na XC za dostupnú cenu (4 572)