Najnovšie články z kategórie Vybava

Video: CO2 bombičky - tipy a triky pre ich použitie

"Bombičky" prinášajú mnohé výhody, najmä rýchlosť a miniatúrne rozmery, ale treba myslieť na zopár základných pravidiel pri ich použití. Samozrejme to nie je žiadna veľká veda, veď uvidíte...
Video: Ako zvoliť vhodné plášte, ak nechcete nič riešiť a jazdiť po celý rok?

Výber vhodného plášťa je zrejme najčastejšou problematikou, no nemusí to byť až také zložité v prípade, že neriešite sekundy a chcete mať sadu v podstate na celý rok, do väčšiny podmienok a postačujúcu bez problémov aj na maratón.
Video: Ako na výživu - doplnky alebo úvod ku kozmickej strave

Radi by sme sa postupne venovali aj trochu viac tématike tréningu, s čím rovnako súvisí aj správna výživa a vhodné použivanie doplnkov (kedy, ako a koľko).
Video: Pumpa na bezdušové plášte

Pumpa na bezdušové plášte Lezyne je prenosná alternatíva ku kompresorom, ktorá môže ušetriť kopec nervov pri ich nahadzovaní. Pozrime sa bližšie na to, ako sa s ňou pracuje.
Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie

Veľká pumpa patrí medzi základné vybavenie, ku ktorému každý cyklistika postupom času dospeje. Zodpovedá tomu aj ponuka na trhu, pretože je naozaj z čoho vyberať. Do redakcie sa nám na dlhší test dostal zástupca z dielne PRO na auto aj galuskový ventil do nafúknutia tlaku 7 bar, resp. 100 psi. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť z užívateľského hľadiska.
Test: Roeckl Vreden - rukavice do našej pravej zimy

Teploty čoraz častejšie padajú pod bod mrazu a mnohí práve teraz zháňajú teplé rukavice na pravé zimné jazdenie. Zaujímavou alternatívou môže byť model Vreden od Roeckl, ktorý som mal možnosť dlhšiu dobu testovať a ktorý má naozaj čo ponúknuť.
Bikovanie v zime - malé zhrnutie

Tí ktorí sledujú pozorne tieto stránky si všimli, že na tému zimného jazdenia už som niečo „vypotil“. Lenže zima je tu opäť a tak mi napadlo, kým nebude hotová ďalšia časť, spraviť taký menší sumár. Možno príde vhod niekomu novému, kto práve uvažuje nad tým, či sa oplatí jazdiť aj teraz, alebo bicykel na 3 mesiace mumifikovať.
CO2 bombičky a ich použitie

Pravdepodobne mi dáte za pravdu, že defekt je vážne otrava. Na tom sa nikdy nič nezmení, ale vďaka bombičkám si môžeme jeho opravu celkom dobre urýchliť. „Pretekárom“ teda vyhovuje ich rýchlosť a niekomu ide skôr o minimálne rozmery. Každopádne pri ich použití je dobré myslieť na zopár základných pravidiel a obmedzení...
Test: Chrániče Dainese Trails Skins Knee Guard - výborne odvetrané, ľahké a hlavne účinné

O tom aká je samozrejmosť nosiť prilbu pri jazde na bicykli, tu už článok bol. Väčšina bajkerov, ktorí jazdia downhill, alebo traily v bikeparku, kde nie sú nútení sa dostať na kopec vlastnými silami, si dôkladne chránia aj svoje kolená poriadnými chráničmi, ktorých je na trhu neúrekom. No dnes sa pozrieme na jednu z možností, ako si môžeme uchovať v bezpečí svoje kolená aj my, ktorí sa na kopec radi dostaneme vlastnými silami, alebo obľubujeme celodenné trailové jazdenie.
Chromag – doplnky z kolísky freeridu, Kanady PR článok

Chromag – doplnky z kolísky freeridu, Kanady

Ak sa povie „garážovka“, tak práve táto kanadská spoločnosť je jej ideálny predstaviteľ. To ale nijako neznižuje kvalitu ich výrobkov, práve naopak. Kvalita sa prejaví veľmi rýchlo, veď tieto produkty jazdia a testujú borci ako sú Brandom Semenuk, Kyle Jameson, Graham Agassiz, Mat Hunter a ďalší...
Odolné cestné plášte pre každodenné výjazdy a tréningy PR článok

Odolné cestné plášte pre každodenné výjazdy a tréningy

V množstve rôznych modelov je výber vhodného plášťa taká malá veda. V dnešnom predstavení produktov sa stručne pozrieme na niektoré zaujímavé cestné plášte určené hlavne na každodenný tréning a hltanie kilometrov.
Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM PR článok

Dainese chrániče vhodné nielen pre enduro a AM

Značka Dainese zásobuje bikerov a motocyklistov svojimi chráničmi už desaťročia. V posledných rokoch sa Dainese zameriaval najmä na motoristov, ale kľúčovým bol rok 2014, kedy sa vrátil do sveta cyklistiky širokou škálou nových chráničov.