Najnovšie články z kategórie Vylet

Tip na výlet: Veľká Javorina - výjazd pre každého cyklistu

Vyskytlo sa nám zopár voľných dní navyše a jeden z nich sme si naplánovali na návštevu Veľkej Javoriny - najvyššieho vrchu pohoria Biele Karpaty. Piatok sľuboval rozprávkové počasie a ideálnu teplotu na bike.
Tip na výlet: Dolomity - z rozprávky do rozprávky - 1. časť

Ako sa prvý kalendárny letný mesiac začal nezadržateľne blížiť k svojmu koncu a slnko začalo zapadať opäť o niečo skôr, rozhodli sme sa navštíviť jedno z najkrajších pohorí sveta.
Tip na výlet: Skúška sily – zbaľ si veci, deti a choď na bike

Často chodíme s deťmi na cyklovýlety po našom okolí i v Čechách, ale túžila som zažiť niečo extra, niečo, čo sme ešte neskúsili.
VŠETCI NA BAJK - s appkou bajkuješ, spoznávaš a vyhrávaš

Väčšina z nás trávi voľný čas na bicykli a užíva si takýmto spôsobom leto. No niektorí potrebujú aj dodatočnú motiváciu. Preto si hľadajú partiu ľudí, s ktorou by sa mohli porovnať a ktorá ich núti sa zlepšovať. No dá sa to aj inak.
Video: Sella Ronda Hero - ako si užiť deň pretekov aj mimo trate

Talianske Dolomity sú už sami o sebe zárukou skvelého dňa stráveného v dokonalej prírodnej scenérii. A ako si ich môžete vychutnať počas maratónu, ak ste sa zrovna nepostavili na jeho štart?
Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Tip na výlet: Potulky Horehroním

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.
Pre milovníkov MTB cyklistiky PR článok

Pre milovníkov MTB cyklistiky

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Video: Sella Ronda Hero alebo ako chutí 84 km s prevýšením 4 000 m v Dolomitoch

Poďte sa so mnou pozrieť priamo na trať maratónu, ktorý dokonale kombinuje náročné kopce, singletracky smerom nadol a tiež úžasnú scenériu. No a okrem videa tu nájdete aj netradičnú galériu.
Tip na výlet: Cyklopotulky LVA

Okrem výročia SNP pripadá posledné roky na 29. august aj stabilné slnečné počasie. Jediné miesto, kde sme sa však počas nášho celodenného rodinného výletu s levom v tento deň stretli, bol len český znak.
TEST: Rock Machine CROSSRIDE e350 a STORM e60-29, alebo prečo mi nie je treba drahý ebike

Keď prišiel zoznam na výber testovacích ebikov od Rock Machine, zámerne som si vybral tie, ktoré boli cenovo najdostupnejšie.