Najnovšie články z kategórie Vylet

Dvojtýždňový vanlife s bicyklami do Álp

Čas je neúprosný a jeho vplyv sa nedá zastaviť. Svoje o tom vie aj naše staré auto, ktoré má po každej zime čoraz menej laku – buď jednoducho opadol, alebo prehral boj s hrdzou. A tak sme začali uvažovať o niečom novom pre náš životný štýl.
Tip na výlet: Prievidzským lesoparkom cez Kanie pysky a späť

Tento cyklookruh mám rád, pretože sa dá zvládnuť, ako sa hovorí, ešte pred raňajkami, prípadne je vhodný aj pre rodiny s deťmi. Niekedy skrátka nemám čas na dlhé výjazdy, ale potrebujem si vyvetrať hlavu a rozhýbať telo.
S bicyklom na cestu - poznáte povinnosti cyklistu?

Letné mesiace, dlhý slnečný svit a teplé počasie sú priam ideálne na dni strávené vonku. Aj keď leto patrí medzi najobľúbenejšie obdobia vhodné na šport, počet cyklistov sa z roka na rok zvyšuje, a to nielen počas neho.
Tip na výlet: Tri týždne na kolesách a zdolaných 4 650 km a 7 štátov

Určite si niektorí z vás spomenú, ako sa tu približne pred rokom zjavila prvá foto pastelovo-zeleného karavanu (mr. Possl), alias obytnej dodávky v sekcii – Auto pre bikera.
Tip na výlet: Tour de Prague alebo z Prahy do Hlohovca za 5 dní cestami-necestami

Za posledné tri roky okrem bežných jednodňových výjazdov vždy v sezóne podnikneme aj dlhší viacdenný výlet. Už máme za sebou niekoľko etáp v rámci Slovenska, a tak som navrhol tentokrát trasu Praha - Hlohovec.
Tip na výlet: Po stopách Strážovských jaskýň

Veľa z vás možno vie, že v Strážovských vrchoch sa nachádza kvantum jaskýň.To, že tie najzaujímavejšie z nich spája sieť asfaltových zvážnic a môžete ich hravo preskúmať v rámci jedného dlhšieho výjazdu, už vie asi podstatne menej ľudí.
Tip na výlet: Letná dovolenka s rodinou - namiesto mora do Álp

Tento rok to bude už bude po 6-krát, kedy letnú dovolenku s rodinou strávim v Alpách. Možno pre niektorých netradičná destinácia, ale jednoducho som si ju ako milovník hôr a cyklistiky zamiloval a taktiež si ju obľúbila aj moja rodina.
Tip na výlet: Neziderské jazero s rodinou

Tohtoročná cyklistická sezóna sa nám rozbehla veľmi dobre, a tak tu mám tip na výlet pre všetkých rodičov s deťmi alebo pre tých, ktorí sa chcú len tak v pohodičke povoziť v krásnej prírode a poprípade sa aj okúpať.
Tip na výlet: Návod, ako na dobré traily, snežné delá a barac-pálinku kúsok za hranicami

Za posledné 2 roky som bol hádam aj trikrát bikovať v okolí Visegrádu. Áno, viem, je to Maďarsko. Áno, tá krajina, ktorá sa s MTB spája ako Jamajka s bobami. Odporúčam ale zahodiť predsudky a ísť tam pojazdiť.
Video: Po Slovinsku na bicykli – príbeh jedného muža

Slovinsko je nádherná krajina, ktorú zo sedla bicykla preskúmal náš užívateľ TomasTom. Výsledkom je video, ktoré vás možno bude motivovať pri výbere destinácie na strávenie tohtoročnej letnej dovolenky.
Video: Na Liberte k Čiernemu moru

Vychutnaj si film, ktorý ukazuje pravú tvár prejdených krajín východnej Európy a zachytáva priateľstvo a túžbu spoznávať svet aj za vlastnými hranicami.
Rumunsko 2017 alebo, ako sme neprešli Rodnu

Do roka a do dňa... presne toľko času uplynulo odvtedy, čo naša noha aj koleso opustilo rumunskú zem a okolnosti opäť priali tomu, aby sme sa sem mohli vrátiť.