Najnovšie články z kategórie Vylet

Tip na výlet: Zelené pleso v každom ročnom období

Po minulom článku o zimnej verzii som sa rozhodol, že táto trasa si zaslúži ešte jeden navyše. Ak vás mrazivá trasa zaujala, v nasledujúcich riadkoch sa dočítate, aké to tam je počas celého roka.
Video: Bratislava - Čierna Hora na bicykloch

Láska hory prenáša, alebo ako sa hovorí, za všetkým hľadaj ženu. Nebolo tomu ináč ani v tomto prípade.
Tip na výlet: Jadran 2017 alebo, 770 km do mesta Šibeník

Prichádzame k moru a poviem vám, je to úžasný pocit, po toľkých km strávených na bicykli... Vráťme sa však pekne na začiatok. Čo tomu predchádzalo a ako dlho sme šli?
Tip na výlet: Gdansk a 900 km v novembri

Vonku prší, je sychravo a do toho prvé ranné novembrové mrazíky. Čas vyraziť na cyklotúru do Gdanska. Tentokrát poputujem na ťažko, keďže potrebujem objemnú zimnú výbavu a na to mi poslúži môj krosák s nosičom.
Sám na dvoch kolesách a stúpanie na Mt. Ventoux

Ahojte. Tak si sedím doma pri pohári vína a dostal som chuť spísať moju letnú cestu na bicykli...
Tip na výlet: Cyklokorytnička - keď budete potrebovať dobiť baterky

Liptov a cykloturistika k sebe pasujú ako bryndzové halušky a žinčica. Meka turizmu s krásnou prírodou, jaskyňami a liečivými prameňmi.
Cez Taiwan na bikoch

Určite ste už niekedy z médií zachytili informáciu o „štáte“ Taiwan. Tento pomerne malý, no strategicky významne položený ostrov vo Východočínskom mori, sa za posledné roky stal populárnym viac-menej kvôli svojim, nie práve najlepším vzťahom s Čínou, ale aj vďaka exportu spotrebičov, elektroniky či bicyklových rámov.
Tip na výlet: Skrytá perla pri Trenčíne - Veľký Lopeník

Niekedy máme kúsok od domu celkom slušné cyklistické poklady, o ktorých roky nevieme, až príde víkend a všetko sa zmení. Takýto bol aj výjazd na Veľký Lopeník, ktorým sme si s kamarátom spestrili návštevu festivalu Žákovic open 2017…
Tip na výlet: Nedeľný okruh do Lednického parku

Po dvoch upršaných víkendoch sa počasie našťastie trochu umúdrilo a s príchodom nedele začína ubúdať oblačnosť a zrážky. Konečne sa dá vytiahnuť bicykel a vyraziť niekam na výlet po okolí.
Tip na výlet: Bikepacking v horách Gorgany na Ukrajine

Prvýkrát som na ukrajinské Gorgany narazil na satelitných snímkach z Google Earth, pri hľadaní alternatív na viacdňové trasy.
Rozhovor: Ján Školník - šialený cyklovýjazd po Európe alebo, keď vtesnáš 5 400 kilometrov do 17 dní

Ján Školník, dvadsaťtriročný chalan z Kysúc, sa na začiatku júna tohto roka rozhodol podstúpiť cyklistické peklo, a to doslova.
Chopiť sa možnosti alebo, ako som bicykloval v Nemecku počas služobky

Nestáva sa často, že služobná cesta poskytne čas na vaše hobby. Sám nie som výnimkou. Cestujem pomerne často - letecky aj autom a za posledné tri roky som na svoj koníček v rámci "služobky" (horská cyklistika) ani nepomyslel.