Najnovšie články z kategórie Zeny

Test: Kellys Desire  70 – 29-palcový elegán šitý ženám na mieru

Test: Kellys Desire 70 – 29-palcový elegán šitý ženám na mieru

Ak si ešte spomínate na aprílový test pluskového Gibona, tak súčasne v tom istom období mala na test zapožičaný model Kellys Desire 70 aj moja ctená polovička.
Špecificky ladené bicykle pre nežnejšie pohlavia PR článok

Špecificky ladené bicykle pre nežnejšie pohlavia

Ešte pred pár rokmi sa na ženy v cyklistike príliš nemyslelo a pod pojmom „ženský bike“ sa skrýval bežný model s kratším predstavcom, prípadne v inej farbe. Dnes je situácia poriadne odlišná a takmer každý výrobca ponúka bicykle so špecifickou geometriou, pružením a komponentami.
Test: Dámske kraťasy POLARIS Trail shorts ladies a dres Siren - príjemné a dobre spracované kúsky

Ak si pozriete web shopy, uznáte, že bikerky v MTB stále trpia slabým výberom vecí na bike. Nehovoriac o tom, že dámy sú vo všeobecnosti náročnejšie na dizajn, výber vecí. Anglická značka POLARIS sa preto snaží prinášať aj pre bikerky kvalitné a pekné oblečenie na bike, či cesťák. Dostali sme pár vecí potestovať a na nasledovných riadkoch sa pozrieme bližšie na to, ako sa im podarili.
Reportáž: Kráľovská 72 hodinovka z pohľadu ženy

Je pátek a mě zvoní telefon, Bohunka. Že by nějaký cyklovýlet? Napadá mne.
„Ahoj Marti, v Trenčíně se jede závod. Je to asi 350km s 12km převýšením a limitem 72 hodin, nechce se ti?“ ptá se Bohunka v telefonu. Moc se nerozmýšlím. „Jasně, můžeme to zkusit“ odpovídám. Asi jsem měla víc přemýšlet, napadá mě, když si prohlížím trasu a zjišťuji, že to není 350km ale 380km a převýšení nějakých 14km. Ale co, když to nepůjde, tak to nepůjde...
Test: prilba HAVEN Toltec pink – ľahučký sprievodca v teréne

O tom, aké dôležité je nosiť pri jazdení prilbu, tu debatovať určite nemusíme. Ak patríte medzi tých šťastnejších a doposiaľ ste kvalitu prilby na vlastnej koži (či skôr hlave) neotestovali, určite ste videli niektorú z tých hrôzu naháňajúcich fotiek na nete - rozbité hlavy po páde bez prilby.
Test: CUBE STING 120 PRO WLS  - výborný trail bike vhodný na celodenné výjazdy po lesných singletrailoch

Test: CUBE STING 120 PRO WLS - výborný trail bike vhodný na celodenné výjazdy po lesných singletrailoch

Kto povedal, že ženy nemajú rady tvrdé jazdenie trialov? Takto znie úvodná prezentácia tohto celoodpruženého biku rady STING 120 PRO WLS, ktorý je určený ženám od značky CUBE pre rok 2016.
Test: Dámsky bike Liv Lust 2, 2016 – sexy dvadsaťsedmička

Už dávno neplatí, že ženský bicykel je ten s trubkou „dole“ a mužský s trubkou hore. Aj výrobcovia už začínajú chápať, že nežnejšie pohlavie má tiež záujem o kvalitné, spoľahlivé a v neposlednom rade dobre vyzerajúce prostriedky na bikovačku. Aj my sa chceme predsa baviť, užívať si... a tiež sa páčiť :-). Zatiaľ, čo v kategórii mužských MTB si pri toľkom množstve človek takmer nevie ani vybrať, u nás je to bieda. Nehovoriac o rozmeroch 27,5“. Lepšie časy však svitajú aj nám, dámam.
Fotogaléria: Ženy na Isoma 1000 Miles Adventure 2015

Víťazkou medzi ženami sa stala Jana Doležalová, ktorá prešla určenú trasu za 10 dní 16 hodín a 28 minút. Na trati nebola jediná žena, pretože na štart sa ich postavilo viacero - presnejšie päť :).
Liv - výhradne dámska cyklistická značka PR článok

Liv - výhradne dámska cyklistická značka

Na vývoji a dizajne bicyklov Liv sa ženy samy podieľajú, aby každý model spĺňal špecifické ženské požiadavky na pohodlie, dizajn, funkciu a ponúkol ich dokonalú súhru. Skrátka aby vaše zážitky z jazdy na bicykli boli čo najlepšie. Preskúmajte, čo všetko Liv ponúka ženám.
Tour de Flanders alias ako sme boli kuknúť Flandry - Slávna Ronde van Vlaanderen

Druhý veľký deň na nás čakal v nedeľu. Slávna Ronde van Vlaanderen. O 9:00 nasadáme do prenajatého minivanu a pridal sa k nám Steve, Philiph a Wouter. V kufri bedňa Maes, bedňa Sparta (fajnové pivká), Rusky Standart a smer južne od Gentu, Oudenoorde. Je to jednak cieľové mesto RvV a koná sa tam aj čosi zaujímavejšie. A síce štart ženského preteku. Prešli sme si zázemie, kukli na posledné prípravy jednotlivých tímov, potešili zrak pohľadom na vytvarované stehná a zadky profi cyklistiek a vyčkali na štart, ktorý bol o 11:00.
Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková

Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Nová výhradne dámska cyklistická značka LIV patriaca pod krídla GIANT

Neviete čím potešíte svoju polovičku? Giant sa rozhodol vyčleniť dámske biky pod samostatnú značku LIV a okrem bikov stavaných na ženskú postavu prináša aj bohatý doplnkový sortiment. Dámy určite poteší, že okrem kvalitných bikov sa budú môcť pekne zladiť v krásnych farbách a doplnkoch v rovnakej značke. Na výstave Eurobike prebiehal krst značky LIV, MTBiker bol pri tom a tak vám môžeme priniesť zopár našich postrehov...