Najnovšie články z kategórie Zima

Ochráňte sa pred zimou s jednoduchými, avšak účinnými doplnkami PR článok

Ochráňte sa pred zimou s jednoduchými, avšak účinnými doplnkami

Ak sa vám zima doslova derie pod kožu, častokrát zabalíme naplánovaný výjazd už v úvode. Nepodceňujte preto zimné jazdenie a vybavte sa pre rôzne podmienky.
Na cesťáku v daždi - čo si obliecť - 1. časť

Ako radšej nepchať igelit do ponožiek a ďalšie tipy na jazdenie za mokra a v daždi hlavne na cestnom bicykli.
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu PR článok

Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.
Pozvánka: Ford Cyklonárez 2020 – zimný extrém ako sa patrí v ďalšom vydaní

Ako budú vyzerať preteky, ktoré sa podľa vyjadrenia organizátorov majú radiť k najťažším zimným v strednej Európe? Alebo aj také, kde toho za 2 dni najviac zažijete...
Ako ochrániť a udržať bike v chode aj počas zimy PR článok

Ako ochrániť a udržať bike v chode aj počas zimy

Ak sa rozhodnete, že tento rok svoj bicykel nezazimujete, ale budete ho aktívne využívať, veľkou výzvou pre vás bude udržať ho v chode. Pozrime sa na produkty, ktoré vám túto prácu uľahčia a zjednodušia.
Výbava pre jazdenie v zime - keď vás nezastavia ani mínusové teploty PR článok

Výbava pre jazdenie v zime - keď vás nezastavia ani mínusové teploty

Zima pre mnohých znamená, že zostávajú doma a smutne sa s čajom v ruke pozerajú von oknom. Výberom vhodných produktov však môžeme dosiahnuť tepelný komfort aj v sedle bicykla.
Dámsky špeciál – všetko, čo sa zíde počas zimy PR článok

Dámsky špeciál – všetko, čo sa zíde počas zimy

Zima je ročným obdobím, kedy to majú cyklisti trochu náročnejšie. O to viac, ak patria k nežnejšiemu pohlaviu. Dnes sa pozrieme na doplnky, ktoré môžu pomôcť.
Funkčné prádlo pre chladné obdobie - hlavne ostať v teple PR článok

Funkčné prádlo pre chladné obdobie - hlavne ostať v teple

Pri jazde v chladnejších podmienkach je úplne kľúčová spodná vrstva, ktorá nás chráni pred chladom, udržuje v teple a navyše sa stará o odvádzanie potu. Dnes sa pozrieme na niektoré konkrétne kúsky.
Unboxing: Elite SUITO - trenažér pre malý byt a citlivých susedov

Cyklistika sa rýchlo vyvíja a platí to aj o trenažéroch. To, čo bolo ešte nedávno predstavované len na výstavách a stálo cez 1000 €, je dnes odladené a dostupné masám.
Rukavice a návleky pre zimné jazdenie PR článok

Rukavice a návleky pre zimné jazdenie

Ak ste z tých nadšencov, ktorých neodradia ani sychravé a chladné dni od toho, aby vytiahli bicykel a išli na niekoľko hodín von, tak potom tu pre vás máme zopár tipov na rukavice a návleky, vďaka ktorým sa budete cítiť o trochu viac komfortne aj v nečase.
Reportáž: Blato, zima, dážď a sneh - SPEN 5 Stará Ľubovňa

V nedeľu 6. októbra sa uskutočnilo posledné 5. kolo SPEN v Starej Ľubovni, kde počasie jazdcov ale ani techniku vôbec nešetrilo.
Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite PR článok

Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite

Ako sa hovorí: neexistuje zlé počasie, len nepripravený cyklista. Táto stará múdrosť platí aj pri veterných dňoch, kedy vás môže prefúknuť a následne sa dostaví choroba. Predíďte tomu správnymi kúskami v šatníku.