www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Zima' (145 - 156 z 248 článkov)

Reportáž: Biela stopa 2017 - spestrená zimná príprava

06.02.2017 4 195 1 10

Tento rok som sa prvý raz zúčastnil bežkárskych pretekov. Boli to preteky Biela Stopa SNP, ktoré sa konajú na Skalke pri Kremnici. Sú aj súčasťou medzinárodnej série pretekov Euroloppet. Je to trojdňové podujatie, skladá sa z viacerých pretekov – v sobotu sa preteká voľnou technikou, v nedeľu klasickou, plus niekoľko súťaží pre juniorov. Na preteky som šiel s cieľom zistiť, ako mi ide lyžovanie, spestriť si zimnú prípravu, takže mi nešlo o príliš vážne pretekanie. Na prvý pokus som zvolil krátku trať voľnou technikou.
Video: Prielom Hornádu na bicykli

02.02.2017 8 232 23 37

Na zamrznutom Prielome Hornádu sa nemusí ísť iba na korčuliach alebo peši. Neodkladajte preto bicykel v zime bokom, pretože sa dajú podniknúť aj takéto netradičné výjazdy :).
Bikovanie v zime: 6.časť - Neprefúkavá alebo

Bikovanie v zime: 6.časť - Neprefúkavá alebo "nepriestrelná" bunda – ktorú uživíme viac a kedy?

02.02.2017 8 680 15 8

Na trhu máme momentálne množstvo rôznych materiálov. Niektoré sú odolné iba voči vetru a drobným prehánkach, ďalšie zase totálne „nepriestrelné“. Ktoré sa ale lepšie hodia pre použitie na biku a v ktorých situáciach?
Video: MS v cyklokrose - zima, blato a samozrejme pády

01.02.2017 5 473 34 12

Nedávne MS v cyklokrose v luxemburskom Bielese opäť ukázali, že tento šport skutočne nie je pre "bábovky". Zima, blato a v neposlednom rade pády, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tohto športu. Takže sa nie je čomu čudovať, ak sa nájde kompilácia venovaná špeciálne im...
Aj takto sa dá

Aj takto sa dá "prežiť" zima

26.01.2017 5 236 6 43

Ak vás v zime neťahá vyraziť s bikom do hôr a mordovať sa niekde v závejoch, možno poslúži ako inšpirácia nasledujúce video. Stačí na to iba trochu viac miesta kúsok od domu a o zábavku na dlhé hodiny máte postarané. Priznávam, že osobne by som skončil niekde pri prvom kúsku alebo zrejme ešte skôr...
Zima zrejme tak rýchlo neskončí, čo treba v prvom rade využiť

20.01.2017 4 910 5 35

Snehu nám pripadlo v poslednej dobe celkom dosť, zima sa drží a nevyzerá, že by sa chystala tak rýchlo odísť. Takže najlepšie bude toho využiť a vyskúšať nejaký obľúbený trail pre zábavu a nemusí mať ani toľko skokov ako ten vo videu - aj keď zrejme väčší problém bude, ak máte u vás snehu až po náboje...
Test: Zimné rukavice v prevedení Sportful Fiandre

18.01.2017 7 459 9 8

O rukaviciach sme v poslednej dobe publikovali viacero článkov a správna odpoveď na problematiku udržania prstov v teple, nie je vôbec jednoduchá. Každý z nás vníma chlad rozlične, pričom jazdíme v rôznych intenzitách, ktoré ovplyvňujú faktory tepla a potenia. Na začiatku zimy sa mi dostali do dlhodobého testovania dva zaujímavé páry rukavíc, jedny určené do miernejšej zimy a prechodného obdobia jeseň/zima/jar a druhé skôr do mínusových teplôt. A práve odolnejšie rukavice Sportful Fiandre si bližšie predstavíme v nasledujúcich riadkoch.
Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

16.01.2017 10 530 24 76

„Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...
Rok hobby bikera

14.01.2017 6 819 7 86

Ako sa rok s rokom stretol, mnohí z nás sú o poznanie, prípadne nejaké tie finančné prostriedky, deti, či vrásky bohatší. Ostatní možno o nejaké tie zážitky. A práve to je aj môj prípad – najmä čo sa bicyklovania týka.
Bikovanie v zime: 5. časť - Rukavice - hlavne si dobre vybrať

11.01.2017 7 249 10 18

Ruky sú po nohách ďalšia periféria a tie ako dobre vieme, začínajú v zime trpieť ako prvé. Našťastie ich ochrana je o čosi jednoduchšia, no tiež si treba dať pozor na správny výber rukavíc podľa podmienok a plánovaného použitia. Každý dobrý výrobca chce ponúknuť čo najlepší model pre rôzne podmienky, no vo väčšine prípadov sa nakoniec jedná o podobné konštrukcie, ktoré nesú mnohé spoločné znaky.
Keď ani mrazivé podmienky neodradia

07.01.2017 5 763 5 27

Nechce sa vám ísť v mrazivom počasí na bike? Pozrite sa na tohto borca, ktorý práve jazdí v Kanade. V decembri 2014 sa vydal na cestu okolo sveta, pričom prešiel už 15 000 km.
Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

04.01.2017 9 973 26

Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 273)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 796)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 535)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 338)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 214)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 314)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 067)