www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Zima' (205 - 216 z 248 článkov)

Časopis Cyklistická doprava: Zaujímavosti a inšpirácia zo Slovenska aj zahraničia

30.01.2015 2 218 3

Januárové číslo Cyklistickej dopravy 2015 prináša informácie o novýchcyklo trasách v Piešťanoch, Trnave, Nitre, pripomienkovaní siete cyklotrás v Košiciach a ďalšie domáce zaujímavosti. Priestor majú aj správy zo zahraničia a to konkrétne zo Sydney a Berlína...
Bikovanie v zime: 2. časť - Oblečenie ako základ

28.01.2015 23 202 68 73

Ak by som mal začať od najdôležitejšej veci, ktorá sa týka jazdy v zime/nečase, tak minulý prvý diel (zimný bike setup) by bola asi chyba. Jazdiť sa dá s trochou nadhľadu aj na „ukrajine“, ale práve vhodne zvolené oblečenie je často ten kľúčový faktor, ktorý rozhodne o tom, či vás to bude baviť alebo nie. Práve znalosť tejto problematiky odlišuje zimných jazdcov od bláznov, ktorí idú dobrovoľne vonku klepať kosu :).
Pozvánka: Čergovská stopa 2015

27.01.2015 4 109 0

Tradičná zimná bike akcia, ktorá sa tento rok uskutoční 14.2 v Raslaviciach. Zvýhodnené štartovné môžete získať do konca januára za €8. Cieľom bude opäť Chata Čergov a závodníci majú na výber z dvoch trás (krátkej 18km a dlhej 28km).
Biky fóristov: Moje prvé skúsenosti na fatbiku Salsa Beargrease

26.01.2015 9 901 26 46

Fatbike som si prvýkrat vyskúšal minulý rok v lete. Požičal som si český Duratec Snowdoor a obehol som s ním Cerovú dráhu v Bratislave (ako obyčajne - oboma smermi). Komfort a jazdné vlastnosti ma prekvapili. Vzhľadom k jeho výzoru by som čakal oveľa ťažkopádnejší bicykel a namáhavejšie šliapanie. Musím povedať, že okrem toho, že sa to „dalo“, som bol aj nadšený. Široké plášte samé spracujú mnohé nerovnosti terénu, pri ktorých je na trail alebo AMEN biku potrebné situáciu už „riešiť“.
Nedeľná snehová bikovačka na vašich fotografiách

25.01.2015 4 298 3 16

V nedeľu sa ocitlo takmer celé Slovensko pod snehom a mnohí z nás si nenechali utiecť príležitosť vyraziť do hôr a poriadne si zamakať. Pri pohľade na pridané fotky na fóre som neodolal a musel spraviť aspoň malý výber tých najlepších záberov...
Fotogaléria: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015

21.01.2015 3 224 2 4

V sobotu 17.1. 2015 bola na programe klasická cyklistická časť na trati 29km s povýšením 650m a v nedeľu sa bežalo 9,7km s prevýšením 160m. Pozrite sa na veľkú fotogalériu, ktorá zachytáva atmosféru tejto vydarenej akcie. Komu nestačia fotky, môže si prečítať aj výbornú reportáž z oboch disciplín.
Reportáž: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - Super

Reportáž: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - Super "jarná" akcia

20.01.2015 7 499 11 24

Už si nie som celkom istý, či ten nadpis celkom dobre vystihuje charakter tejto akcie a ešte zopár takýchto "zím" a organizátor ho asi aj zmení :). Počasie si ale človek nevyberá, a tak ani tento rok sme sneh na trati nevideli. To ale myslím vôbec neodradilo všetkých bikových a bežeckých nadšencov, ktorí sa zišli v hojnom počte na 7. ročníku tejto originálnej akcie. Ja osobne som sa veľmi tešil najmä na svoju premiéru v kombinácii s nedeľným behom...
Bikovanie v zime: 1. časť - zimný setup

07.01.2015 16 020 57 64

Väčšina ľudí stále berie cyklistiku ako prevažne letný šport. Začnú padať prvé vločky, teplota klesne a chudák cyklista, aby sa presunul do vyhriateho fitka na trenažér alebo na niektorý typ domáceho mučidla :). Samozrejme trochu preháňam, ale nie všetci berú cyklistiku ako celoročný šport. Doba sa ale mení a postupom času viac a viac ľudí vyráža na bike aj v zime. No a keďže konečne to vonku vyzerá, že zima už je tu, rád by som sa podelil o zopár svojich postrehov ohľadne jazdenia v zime...
Už čoskoro štartuje SLOVAK WINTER MTB & RUN

06.01.2015 3 717 4 4

Ak chcete zážitok v zime na horských kolesách alebo pri kvalitnom horskom behu v okolí Bratislavy, príďte si pomerať sily na 7. ročník maratónu SLOVAK WINTER MTB & RUN. Zimné podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne. Miestom konania bude opäť Bratislava, Železná Studienka, lúka Snežienka.
Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov

05.12.2014 4 013 4 21

Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.
Výhercovia štartovného na SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY

27.11.2014 1 936 2

Už poznáme mená dvoch šťastných súťažiacich, ktorí získavajú po 2 free štartovné. Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre. Ako som prechádzal súťažné odpovede, prekvapilo ma, že pri tak jednoduchej otázke bolo takmer 10 zlých odpovedí...
Úloha silového tréningu v príprave cyklistu

11.11.2014 13 510 23 14

Silový tréning v posilňovni a s pomôckami sa stáva súčasťou prípravy všetkých športovcov. Plavci plávajú s doskami na rukách, futbalisti behajú proti odporovému lanu, hokejisti korčuľujú s padákmi a všetci zároveň aj cvičia s činkami. Cyklisti k silovému tréningu ale naďalej pristupujú s miernou obavou. Majú strach, že by im to mohlo negatívne ovplyvniť výkon, mohli by pribrať na váhe a prílišné množstvo svalovej hmoty, by ich v konečnom dôsledku spomalilo. Ako to to však v skutočnosti je a aké cvičenie je vhodné pre cyklistu?

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 675)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 632)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 472)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 175)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 112)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 309)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 054)