Ano rozumiem ze sa tu bavime o tazsich jazdcoch ale stale plati ze na zaklade par domrvenych modelov alebo znaciek ktore nedavaju vacsie zatazenie nemusime odsudzovat vsetky s rovnakym prevedenim
Vsetky odsudzovat nemusime, lenze z mojho pohladu (osobna skusenot aj poznatky z webov) je lepsie sa im pri vahe 95+ pausalne vyhnut, ako hladat a skumat, ktory konkretny model vydrzi.
Kolko mas najazdene na tom rame. Pri 6000km+ si ho zaradim do vynimiek, ktore potvrdzuju pravidlo a patria k tym ktore nepraskaju
podla mna ide o problem konstrukcie a nie koncepcie......
Ja vnimam problem ako koncepcny a uprednostnujem riesenie koncepcne pred konstrukcnym.
Tlmic zvislo - velke sily sa sustredia v jednom bode,
tlmic horizontalne - su viacej rozlozene.
A z pohladu pouzivatela je rozdiel , ci ti
ram praskne v jednom mieste po 2 rokoch, ako ked sa ti "cely rozsype" po 4 rokoch.
Spevnovanie problematickeho miesta a optimalizacia rozlozenia sil je len konstrukcne riesenie problemu, ktory ma lepsie koncepcne riesenie - tlmic horizontalne.
Zavislost medzi sancou znicit ram a hmotnostou vyzera byt geometricka. Pri beznej vahe s tym zjavne nebudu extra velke problemy, lebo to by aj vyrobcovia reagovali.