Servisná výbava cyklistu - tipy na darčeky

Vianoce sú každým dňom bližšie. Dnes máme pár tipov na darčeky, ak máte doma cyklistu a zároveň „servismajstra“ v jednom.

Ako darček od nás máš zľavu 22 € pri nákupe nad 220 € s kódom „VIANOCE22". Zľavu môžeš využiť do 18. 12. 2022. Zľava neplatí na darčekové poukazy.

Vortex Multi C-11 - 9,49 €

Multikľúč sa zíde vždy, či počas jazdy, v kapsičke pod sedlom, vo vrecku dresu alebo v dielni či garáži. Vortex Multi C-11 prichádza v kompaktnom vyhotovení z chróm - vanadium ocele. Obsahuje imbusové kľúče od 2, 2,5, 3, 4, 5, 6, 8, plochý aj krížový skrutkovač, torx T25, vhodný napríklad pre brzdové kotúče a nitovač reťaze. Hmotnosť multikľúča je 200 g. Tohto šikovného pomocníka nájdete za cenu 9,49 € na našom MTBIKER eshope.

Weldtite čistič s rozprašovačom - 10,19 €

Než sa vôbec pustíte do servisu bicykla, doprajte mu najprv očistnú kúru. Prípravok od britskej značky WELDTITE je vhodný na čistenie povrchu rámov, aj na čistenie komponentov vďaka novej výkonnej receptúre. Stačí ho nastriekať a nechať pôsobiť 30 sekúnd, potom opláchnuť. Prípravok je biologicky odbúrateľný. Čistenie a následný servis bude sprevádzať príjemná limetková vôňa. Za cenu 10,19 € ho nájdete na MTBIKER eshope.

BBB LINKFIX - 12,99 €

Poviete si, že toto určite nepotrebujete, až do momentu, keď zistíte, že ich naozaj potrebujete. Práca s reťazou nikdy nie je úplne jednoduchá a hlavne čistá. Tí, čo ich menia niekoľko za rok, alebo striedajú viaceré, isto dajú za pravdu, že kliešte by pomohli. Tieto od BBB majú dvojitú funkciu. Vedia reťaz rozpojiť aj spojiť. Práca s nimi je jednoduchá a fungujú aj pre 12-rýchlostné systémy, kde je reťaz namáhaná najviac. Za 12,99 € ich nájdete na našom MTBIKER eshope.

MTBIKER tričko EAT, SLEEP, RIDE - 15,90 €

Cyklista dušou aj telom vždy ocení akýkoľvek darček s cyklistickou tematikou. My v MTBIKER sme si toho vedomí a preto máme v ponuke pre našich fanúšikov a sledovateľov produkty s MTBIKER dizajnom. Tričká sú vyrobené z organickej bavlny, ekologickými a etickými postupmi. Okrem toho kúpou tohto trička podporíte naše aktivity a tvorbu. „Eat, sleep, ride“ tričko nájdete za cenu 15,90 € v našom MTBIKER eshope.

Force 12-dielna sada náradia - 19,90 €

Univerzálnosť tejto sady je v tom, že má kompaktné rozmery a pomerne nízku hmotnosť 200 g. Je tak vhodná nielen do dielne, ale napríklad aj na niekoľkodňové bikepackingové dobrodružstvo, či do auta ako servisná sada, keď sa vyberiete na maratón alebo do bikeparku. Sadu imbusových aj torxových kľúčov, plochý a krížový skrutkovač, k tomu nitovač reťaze pre 6 až 11-rýchlostné systémy nájdete za cenu 19,90 € v našom MTBIKER eshope.

Kellys Milkyseal - 26,99 €

Tmel do bezdušových plášťov by mal byť v zásobe u každého bikera, ktorý využíva systém „tubeless“. Tento od slovenského výrobcu Kellys v kombinácii s bezdušovými plášťami okamžite zaceľuje diery až do 6 mm v oblasti behúňa. Odporúčané množstvo pre jedno koleso je 60 - 120 ml pri XC plášťoch a 120 - 180 ml pri AM, FR a DH plášťoch. Tmel je kompatibilný s CO2 a nezamŕza, takže je vhodný na celoročné používanie. Za 26,99 € ho nájdete na MTBIKER eshope.

Rock Machine pumpa - 37,99 €

Táto servisná pumpa vám vďaka veľkému objemu ušetrí veľa energie, ktorá sa môže hodiť potom pri jazde. Dobre sa s ňou pracuje, má veľký, dobre čitateľný manometer a vďaka kovovej konštrukcii aj niečo vydrží. Určite oceníte, že ak fúkate viacero typov ventilov, nemusíte nič meniť ani prestavovať. Automatická hlavica pojme FV aj AV ventily. Pumpu od českého výrobcu bicyklov Rock Machine nájdete za 37,99 € na MTBIKER eshope.

Lezyne Steel Floor Drive - 61,99 €

„Drieť" doma s malou pumpou nebaví nikoho. Kompresor zas nie všetci máme a tak je najlepším riešením dielenská pumpa. Táto od Lezyne ponúka pekný dizajn, celokovovú konštrukciu, kde CNC frézované telo tvorí hliník, piest a podstavec oceľ. Rúčka je vyhotovená z dreva. Pumpa je schopná nahustiť až 15 bar/220 psi. Hlavica ponúka možnosti nasadenia na akýkoľvek ventil. Súčasťou je presný analógový manometer. Za cenu 61,99 € ju nájdete na našom MTBIKER eshope.

Sram Bleed Kit Professional - 123 €

Brzdy neradno zanedbávať, nakoľko práve tie sú neraz tým komponentom, ktorý zachráni nečakanú situáciu v ťažkom teréne, či vo vyššej rýchlosti. Ich údržba obnáša, okrem pravidelnej výmeny kotúčov, platničiek a čistenia aj pravidelné odvzdušnenie či výmenu kvapaliny. Sada je určená na spomínaný úkon na brzdy SRAM Guide a Level, ktoré využívajú kvapalinu DOT 5.1, ktorá je súčasťou balenia. Za cenu 123 € ju nájdete na MTBIKER eshope.

KMC DLC 12 - 139 €

Mať v zálohe reťaz je výhoda. Ak ich striedate pravidelne, šetríte tým komponenty, aj predchádzate nepríjemným situáciám. Táto od KMC poteší okrem moderných technológií, ako Diamond Like Coating pre zvýšenie odolnosti a životnosti, aj nízkou hmotnosťou 260 g pri 126 článkoch. Odolnú povrchovú úpravu dopĺňa pekný čierny a modrý dizajn a kompatibilita so systémami SRAM aj Shimano. Profesionálmi oceňovanú reťaz nájdete za cenu 139 € v našom MTBIKER eshope

Park Tool PT - TW-5-2 - 150 €

V dnešnom „cyklopriemysle“ vládnu odľahčované zliatiny rôznych kombinácií a samozrejme kompozitné materiály. Doťahovať skrutkové spoje správnym momentom je o to dôležitejšie. Ochránite tak samotný materiál a zároveň bude utiahnutie dostatočne pevné. Kľúč od Park Tool má rozsah 2 - 14 Nm. Je ukončený štvorhranom, kompatibilným napríklad so sadou PT-SBS-1-2. Vhodný je pre ľavo a pravotočivé závity. Za cenu 150 € ho nájdete na MTBIKER eshope.

Super B TB-WS50 - 169 €

Tento stojan je určený hlavne pre elektrobicykle, vďaka nosnosti až 50 kg ale hravo zvládne aj tie klasické. Výškovo sa dá nastaviť od 105 do 150 cm. Hlavica s rýchloupínacou čelusťou má 5 polôh, vďaka čomu si viete pozíciu bicykla prispôsobiť potrebám úkonu, ktorý sa chystáte vykonať. Tento ľahko rozložiteľný, pevný stojan nájdete za cenu 169 € v našom MTBIKER eshope.

Viac tipov na darčeky nielen pre „servisáka" nájdete na našom MTBIKER shope.

Máme pre teba pripravené aj ďalšie darčeky:

Doplnky a výbava - čistota, servis aj pre potešenie PR článok

Doplnky a výbava - čistota, servis aj pre potešenie

Sezóna sa „prehupla“ do záverečnej časti. Potrebuje váš bicykel servis? Chýbajú vám prípravky na čistenie? Prípadne by to chcelo zmenu komponentu? U nás nájdete všetko.
Náradie na servis doma aj v teréne PR článok

Náradie na servis doma aj v teréne

Či už plánuješ robiť servis bicykla doma, alebo neplánovane v teréne, polovicou úspechu je výbava. Tá rozhodne, či to bude hotové raz-dva, alebo „trápenka“ na niekoľko desiatok minút.
Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme PR článok

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme

Bicykel nie je iba dopravný prostriedok. Je to vášeň, relax, sloboda či únik z reality a zaslúži si „hýčkanie a opateru“. Napríklad v podobe prémiových komponentov.